Το Νηπιαγωγείο μας επιλέχθηκε να συμμετέχει σε Πιλοτικό Πρόγραμμα του ΙΕΠ, βασικός στόχος του οποίου είναι είναι η ένταξη και αξιοποίηση των ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών) στην Προσχολική Εκπαίδευση για τη δημιουργία δυναμικών, συνεργατικών και αλληλεπιδραστικών περιβαλλόντων μάθησης και επικοινωνίας και, μέσω αυτής, η καλλιέργεια του ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών/τριών. Μέσω του έργου αναμένεται να αναπτυχθεί κουλτούρα ψηφιακής μάθησης με δράσεις που διαμορφώνουν ψηφιακά εγγράμματους πολίτες από την προσχολική ηλικία, οικοδομώντας παράλληλα δεξιότητες σκέψης και μάθησης και αναπτύσσοντας ικανότητες που θα βοηθήσουν τους/τις μαθητές/- ήτριες Προσχολικής Εκπαίδευσης να ανταποκριθούν στις σύγχρονες προκλήσεις.
Στα πλαίσια του πιλοτικού προγράμματος, οι μαθητές θα γνωρίσουν και θα εξοικειωθούν με το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ που ακολουθεί τη φιλοσοφία του Νέου Προγράμματος Σπουδών για το Νηπιαγωγείο!
ΣΕΝΑΡΙΟ 1ο: Α’ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Παιδί και Επικοινωνία
Το πρώτο σενάριο που υλοποιήθηκε είχε ως Τίτλο: Μελάνι στον ωκεανό 1 : ανάπτυξη Υπολογιστικής Σκέψης σε βασικό περιβάλλον προγραμματισμού – έμφαση στις δεξιότητες αλγόριθμος (algorithm) και μοτίβο (pattern)
Τα παιδιά εξοικειώθηκαν με ένα από τα μαθησιακά αντικείμενα του λογισμικού ΕΛΠεΙΔΑ και με έννοιες υπολογιστικής σκέψης, ενώ στο τέλος αξιολόγησαν την εμπειρία τους.
ΣΕΝΑΡΙΟ 2ο: Β’ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Παιδί, εαυτός και κοινωνία
Το δεύτερο σενάριο που υλοποιήθηκε είχε ως Τίτλο: Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους! Συναισθήματα.
ΣΕΝΑΡΙΟ 3ο: Γ’ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Παιδί και θετικές επιστήμες
Το τρίτο σενάριο που υλοποιήθηκε, είχε ως Τίτλο “Συνδυασμοί και διατάξεις “Ο παγωτατζής”