Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!

Θεματική ενότητα: Ζω καλύτερα- Ευ ζην 

Υποενότητα Υγεία: Ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας

Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να συνειδητοποιήσουν τόσο οι
μαθητές/ριες όσο και οι γονείς τους και γενικότερα η τοπική κοινότητα πως η αξία
όλων μας δεν σχετίζεται με την κατάσταση της υγείας ή με οποιοδήποτε γενετικό ή
άλλο προσωπικό χαρακτηριστικό μας (UNESCO, 2009). Το σχολείο προϋποθέτει την
ενσωμάτωση όλων, χωρίς αποκλεισμούς, μέσω της αποδοχής της διαφορετικότητας,
της κατανόησης των ιδιαιτεροτήτων κάθε μαθητή/ριας, που μπορεί να αφορούν την
σωματική, γνωστική, πολιτισμική, κοινωνική και συναισθηματική του/της ανάπτυξη.
Αποσκοπούμε μέσα από το παρόν σχέδιο να ενθαρρύνουμε την ανάπτυξη και την
κατάκτηση των δεξιοτήτων της ενσυναίσθησης και της αποδοχής του διαφορετικού.
Κάθε άτομο είναι μοναδικό και δεν μπορεί να αντικατασταθεί ή να αντιγραφεί με
κανένα άλλο.

Εργαστήρι 1ο: “Είμαι εγώ! Είμαι μοναδικός!”

Ξεκινάμε το εργαστήριο, παίζοντας το παιχνίδι ” μαγικός καθρέπτης”. Τα παιδιά κοιτώντας τον καθρέπτη ενθαρρύνονται να μιλήσουν για τον εαυτό τους και να τον περιγράψουν. Παρατηρούμε τον εαυτό μας και τους άλλους και διαπιστώνουμε ότι κανείς δεν είναι ίδιος με τον άλλον.

336551581 875802560151563 6788429432035194413 n 310082918 1295751721224972 6757414983547565798 n 310230697 639141764557267 1891856126803200507 n 337181849 614773177172805 7330146318381638863 n336616898 915348859665016 1543363128598387969 n

Εργαστήρι 2ο: ” Το αποτύπωμά μου”.

 

Εργαστήρι 3ο: ”  Εγώ και εσύ μαζί μπορούμε καλύτερα”