Στόχοι:
- Τα παιδιά να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν τα φρούτα του φθινοπώρου.
- Μαθαίνουμε παροιμίες και αινίγματα για τα φρούτα του φθινοπώρου.
- Να παρατηρούν και να συγκρίνουν τις διαφορές των φρούτων ανάλογα με το χρώμα, σχήμα, μέγεθος, γεύση.
- Μαθαίνουμε νέες λέξεις όπως φλούδα, σπόροι, τσαμπί, κοτσάνι, κουκούτσι, βιταμίνες.
- Να αναφέρουν τι μας προσφέρουν τα φρούτα και πόσο ωφέλιμα είναι για την υγεία μας.
- Να μάθουν τα παιδιά σε ποια θέση της πυραμίδας της διατροφής κατατάσσονται τα φρούτα.
- Να αναφέρουν το δέντρο του κάθε φθινοπωρινού φρούτου (μηλιά-μήλο, αχλαδιά-αχλάδι κλπ)
Μαθηματικά:
- Μαθαίνουμε την έννοια «μισό, ολόκληρο»
- Επανάληψη των χρωμάτων και των αριθμών
Εικαστική έκφραση:
- Παρατηρούμε και σχολιάζουμε πίνακες σχετικούς με φρούτα του φθινοπώρου.
- Ζωγραφίζουμε τα φρούτα του φθινοπώρου με διάφορα υλικά και τεχνικές.
Μουσική:
- Τραγουδάμε και χορεύουμε το τραγούδι
«Μήλο μου κόκκινο»
Φυσικές επιστήμες:
- Δοκιμάζουμε τα φρούτα του φθινοπώρου και τα συγκρίνουμε ανάλογα με τη γεύση, χρώμα, σχήμα, μέγεθος.
- Δημιουργούμε πίνακα που να δείχνει το φρούτο της αρεσκείας του κάθε παιδιού.
- Φτιάχνουμε τη δική μας φρουτοσαλάτα με τα φρούτα του φθινοπώρου.
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές:
- Παρατηρούμε και αναζητούμε εικόνες στο διαδίκτυο για τα φρούτα του φθινοπώρου.
-
Μέσα σ’ ένα μηλαράκι
Μέσα σ’ ένα μηλαράκι βρήκα ένα σκουληκάκιΘύμωσα τότε που λες και του βάζω τις φωνέςΦίλε βγες από το μήλο γιατί δε θα σ έχω φίλοΜα εκείνο δεν κουνιέται ούτε σιέται ούτε λυγιέταιΜε απορία το ρωτώ γιατί κάνεις το κουφό;Κι επιτέλους μου απαντάει Όποιος τρώει δε μιλάει!!