Χρόνος, Εποχές,

Επιστρέφοντας από τις γιορτές, συνειδητοποιήσαμε πως ο καιρός ήταν διαφορετικός απ’ ότι τον αφήσαμε. Παρατηρήσαμε ότι έχει παραπάνω κρύο και ότι η μέρα είναι πιο μικρή από το βράδυ, μιας και “ο ήλιος πηγαίνει πιο νωρίς για ύπνο” όπως είπαν και τα παιδιά. Οι ιδέες των παιδιών αποτέλεσαν την αρχή για να μιλήσουμε για τις εποχές, τους μήνες και τις ημέρες της εβδομάδας. Σε αυτή τη δράση μας βοήθησε το κουκλοθέατρο “Η κυρά καλή και οι 12 μήνες”. Αφού το παρακολουθήσαμε χωριστήκαμε κάθε εποχή με τους μήνες – τα παιδάκια της. Στη συνέχεια κάναμε την αναπαράσταση της ιστορίας με τη βοήθεια των μαθητών – εποχών μας. Οι δραστηριότητες μας σχετικά με τον χρόνο ολοκληρώθηκαν με την αναφορά στο φυσικό φαινόμενο της ημέρας – νύχτας. Όπου σκεφτήκαμε τι κάνουμε το πρωί και τι το βράδυ.

κουκλοθέατρο: " κυρά Καλή και οι 12 μήνες"

“Τα Νηπιαγωγάκια πηγαίνουν στο Δημοτικό” -(Ετήσιο Σχέδιο Δράσης)

Με αφορμή τη συμμετοχή μας στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων του ΥΠΑΙΘΑ με τίτλο “η μετάβαση των μαθητών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό”, οργανώσαμε μια πρώτη επίσκεψη στον χώρο του Δημοτικού σχολείου. Εκεί συναντήσαμε παλιούς μας συμμαθητές, φίλους και αδέρφια κάτι που μας ενθουσίασε πολύ!
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την Α’ τάξη, όπου οι μαθητές/τριες μας περίμεναν με ανυπομονησία.
Εκεί η δασκάλα της τάξης μας έδειξε την τάξη, μας μίλησε για τα μαθήματα που διδάσκονται στην τάξη αλλά και τον τρόπο που διδάσκονται. Ακόμη, γνωρίσαμε τα ονόματα των μαθητών/τριών της τάξης και φυσικά είπαμε και τα δικά μας.
Αφού λοιπόν, ολοκληρώθηκε η διαδικασία της γνωριμίας, τους προσφέραμε και μια βασιλόπιτα που είχαμε φτιάξει εμείς τη Δευτέρα, αλλά τους χαρίσαμε και ένα πόστερ με δικές μας ευχές για το 2026.
Φεύγοντας, γνωρίσαμε και τον διευθυντή του σχολείου, ο οποίος μας καλωσόρισε και μας μίλησε λίγο για το σχολείο. Ανυπομονούμε για τις επόμενες συναντήσεις μας!

(περισσότερα…)

Καλωσορίζοντας τη νέα χρονιά!

Καλωσορίζοντας τη νέα χρονιά!

Καλωσορίσαμε όλοι μαζί τη νέα χρονιά 2026 φτιάχνοντας βασιλόπιτα με τα παιδιά.

Μετά από συζήτηση για τα υλικά της βασιλόπιτας γράψαμε τη συνταγή και τέλος προχωρήσαμε στην εκτέλεση.

Παρακολουθήσαμε όλη τη διαδικασία, μετρήσαμε τις ποσότητες και ακολουθούσαμε τις οδηγίες σύμφωνα με τη συνταγή! Αφού φτιάξαμε τη βασιλόπιτα και τοποθετήσαμε το φλουρί, την ψήσαμε στο φούρνο τοου σχολείου μας.

Τα παιδιά έπειτα εικονογράφησαν και αντέγραψαν τη συνταγή. Στο τέλος, λίγο πριν σχολάσουμε, κόψαμε τη βασιλόπιτα και ο τυχερός πήρε ένα ωραίο δωράκι!

Ευχηθήκαμε σε όλους καλή χρονιά !

(περισσότερα…)

Χριστουγεννιάτικα κουλουράκια

Λίγο πριν κλείσουμε για τις γιορτές, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας μοσχομυριστά κουλουράκια!
Έτσι συγκεντρώσαμε τα απαραίτητα υλικά και αφού τα ανακατέψαμε όλα μαζί, φτιάξαμε με σχεδιάκια τα δικά μας μπισκότα. Αφού τα ψήσαμε, φυσικά τα δοκιμάσαμε και μοιράσαμε στους γονείς/ κηδεμόνες μας κατά την αποχώρηση από το σχολείο.
Καλά Χριστούγεννα με υγεία!

Δράση Ενεργού Πολίτη: Λέμε τα κάλαντα στο ΚΑΠΗ 

Δράση Ενεργού Πολίτη: Λέμε τα κάλαντα στο ΚΑΠΗ

 

Με εορταστική διάθεση, σήμερα Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, επισκεφθήκαμε το ΚΑΠΗ του χωριού μας! Εκεί μας περίμεναν πρόσωπα γνώριμα από τις οικογένειες μας, γιαγιάδες, παππούδες και γονείς!

Αλλά φυσικά δεν έλειπε από τη δράση και ο αγαπημένος μας Άγιος Βασίλης, που μας χάρισε νόστιμα γλυκίσματα!
Τους είχαμε όμως κι εμείς μια έκπληξη! Τους τραγουδήσαμε όλοι μαζί τα κάλαντα των Χριστουγέννων, τα ποντιακά κάλαντα και τα Μοραΐτικα κάλαντα!

Σας ευχαριστούμε πολύ για την φιλοξενία!

Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία και του χρόνου να είμαστε καλά!

(περισσότερα…)