Ημερήσια σχολική εκδρομή στο Πάρκο Δεινοσαύρων

Ημερήσια σχολική εκδρομή στο Πάρκο Δεινοσαύρων

Η ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Ιουνίου, με τη συνοδεία γονέων και τη συνεργασία του 2ου Νηπιαγωγείου Αξιούπολης.

Προορισμός μας ήταν το Πάρκο Δεινοσαύρων στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.

Στο Νηπιαγωγείο τις προηγούμενες ημέρες προετοιμαστήκαμε κατάλληλα για την εκδρομή, μαθαίνοντας τα πάντα για το αγαπημένο αυτό θέμα των παιδιών. Μιλήσαμε λοιπόν για τους δεινόσαυρους, παρατηρήσαμε τα χαρακτηριστικά τους και τους διαχωρίσαμε σε φυτοφάγους και σαρκοφάγους καθώς και σε ομάδες, ανάλογα με τον τόπο που ζούσαν, αν πετούσαν, αν ζούσαν στη θάλασσα ή στη στεριά.

Εφοδιασμένοι λοιπόν  με τις κατάλληλες γνώσεις ξεκινήσαμε για την πραγματική εξερεύνηση!

Μέσα στο Πάρκο Δεινοσαύρων ξεναγηθήκαμε από την παλαιοντολόγο. Η ξενάγηση είχε διάρκεια περίπου 1 ώρα.

Τα παιδιά είδαν από κοντά πολλά είδη δεινοσαύρων και ερπετών σε φυσικό μέγεθος. Ξεναγήθηκαν στο σπήλαιο με φιγούρες ανθρώπων, βραχογραφίες και συλλογή λίθινων εργαλείων και απολιθωμάτων της προϊστορικής εποχής. Ακολούθησε η παρουσίαση της εποχής των παγετώνων με αυθεντικά απολιθώματα μαμούθ και τιτανοχελώνων.

Φυσικά τα παιδιά διασκέδασαν στη συνέχεια μέσα  στους μεγάλους  παιδότοπους, όπου έπαιξαν ασταμάτητα, ενώ οι γονείς απόλαυσαν το ρόφημά τους!

Περάσαμε καταπληκτικά !!!

IMG b1f686ddf91c7905b4878dfa3358d550 V

IMG 20260615 225118 1