Καλοκαιρινή γιορτή

Καλοκαιρινή γιορτή

Σήμερα, Παρασκευή 12 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήσαμε την καλοκαιρινή γιορτή μας.
Τα παιδιά φόρεσαν τα μπλουζάκια τους, δώρο του Συλλόγου Γονέων.
Καλεσμένοι ήταν όλοι οι γονείς και οι συγγενείς!
Αφού καλωσορίσαμε τους καλεσμένους γονείς, συγγενείς και φίλους, τραγουδήσαμε πρώτα τα αγαπημένα μας καλοκαιρινά τραγούδια.
Έπειτα παίξαμε παιχνίδια – αθλήματα που στόχο είχαν τη συνεργασία, την  ομαδικότητα, το γρήγορο συντονισμό κινήσεων, τη συγκέντρωση και φυσικά την καλή διάθεση!
Σε κάποια παιχνίδια συμμετείχαν με μεγάλη χαρά και οι γονείς, οι οποίοι έγιναν οι ίδιοι παιδιά και το διασκέδασαν αρκετά!
Μετά την ολοκλήρωση των παιχνιδιών,  έγινε η απονομή μεταλλίων σε όλα τα παιδιά, αφού όλοι υπήρξαν νικητές και συνεργάστηκαν άψογα μεταξύ τους μέχρι τέλους.
Επόμενη έκπληξη ήταν το παγωτό που πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων!
Αφού ενθουσιαστήκαμε και γιορτάσαμε με τα βραβεία, κεραστήκαμε από τον πλούσιο σε νηστίσιμα και αρτύσιμα μπουφέ , που πρόσφεραν με πολύ αγάπη όλοι οι γονείς.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια σας και για την ενεργή συμμετοχή σας στη γιορτή μας!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!

 

Παρέα με τους Αγίους…

Με αφορμή την ειδική πρόσκληση που λάβαμε από την  Ενορία Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Βαλτοτόπι, παραβρεθήκαμε σε υπαίθρια Θεία Λειτουργία, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα,  Τρίτη 12 Μάϊου 2026 στο εκκλησάκι των Αγίων  Κηρύκου και  Ιουλίττης.

“Στα χρόνια των διωγμών η Αγία Ιουλίττα μαζί με τον  3 ετών γιο της   Κήρυκο δέχτηκαν πολλές πιέσεις για να αλλάξουν την πίστη τους και να αρνηθούν το Χριστό. Οι δύο άγιοι όμως δεν υπέκυψαν στις φοβέρες και έτσι στεφανώθηκαν τελικά από τον ίδιο το Χριστό! Ο άγιος Κήρυκος αποτελεί πρότυπο για εμάς τα παιδιά, να μένουμε σταθεροί στις αξίες μας, να τις υπερασπιζόμαστε και να μην υποκύπτουμε σε παραπλανητικές  υποσχέσεις…”

Αφού παρακολουθήσαμε και συμμετείχαμε στη Θεία Λειτουργία, μέσα στον καταπληκτικό χώρο όπου βρίσκεται το εξωκκλήσι, δεχθήκαμε κέρασμα με χυμό, κρουασάν και μπισκότα από τις κυρίες που το διοργάνωσαν και στη συνέχεια είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε το Λαογραφικό Μουσείο.
Μέσα στο μουσείο φυλάσσονται αντικείμενα από την αγροτική καθημερινότητα των κατοίκων , οι οποίοι ήρθαν πρόσφυγες από το Κιζδερβέντ της Βιθυνίας.
Με το πέρας των δραστηριοτήτων, είχαμε χρόνο για να παίξουμε και να τρέξουμε στο καταπράσινο γρασίδι και στην παιδική χαρά που βρίσκονται στον ίδιο χώρο.
Η μετακίνηση μας έγινε με το τουριστικό λεωφορείο ” eclectic holidays”, και ήταν προσφορά του ιδιοκτήτη του λεωφορείου.
Ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική αυτή χορηγία την κυρία Καίτη και τον κύριο Γιώργο!
Μας έδωσαν την ευκαιρία να απολαύσουμε τη βόλτα με το λεωφορείο, κάτι πρωτόγνωρο για εμάς, και μας ενθουσίασε πολύ!
Τέλος στέλνουμε ιδιαίτερες ευχαριστίες στον π. Φώτη, τον ιερέα, για την πρόσκληση, τη φιλοξενία και  την ευκαιρία που μας έδωσε να βιώσουμε μια τόσο ξεχωριστή Θεία Λειτουργία !

 

 

 

Γιορτή 25ης Μαρτίου

2

Σήμερα γιορτάσαμε με μεγάλη χαρά γιορτάσαμε την διπλή γιορτή της 25ης  Μαρτίου!

Είπαμε στους καλεσμένους γονείς,- αδέρφια και παππούδες – τα ποιήματά μας , τους τραγουδήσαμε και κλείσαμε τη γιορτή με έναν χορό!

Χρόνια Πολλά σε όλους,

Χρόνια Πολλά Ελλάδα!

 

2

1

Πολυτεχνείο

Πολυτεχνείο

Μέσα από οπτικό και  ακουστικό υλικό μάθαμε τις έννοιες «Δημοκρατία» και Δικτατορία».

Μιλήσαμε για τα συναισθήματα που νοιώθουμε σε κάθε περίπτωση.

Διαβάσαμε τη «σοφή ελιά» https://www.youtube.com/watch?v=t8vT-m3H0ro

και την «Ντενεκεδούπολη» https://www.youtube.com/watch?v=stkwJn-v88o

Τα παιδιά ζωγράφισαν τους ήρωες της Ντενεκεδούπολης σε χαρτί, τους έκοψαν, τους πλαστικοποιήσαμε , τα στηρίξαμε σε γλωσσοπίεστρα και φτιάξαμε κούκλες κουκλοθέατρου!

Άλλη κατασκευή ήταν ένα περιστέρι- δαχτυλίδι, το σύμβολο της ειρήνης.

Τραγουδήσαμε σχετικά τραγούδια:

«τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο» https://www.youtube.com/watch?v=yJWz1PpHeAk

«Ντενεκεδούπολη» https://www.youtube.com/watch?v=omSS6qMrr4o&list=RDomSS6qMrr4o&start_radio=1

Την ημέρα της γιορτής παρουσιάσαμε στα παιδιά την κουκλοθεατρική παράσταση «Ντενεκεδούπολη». Έτσι με παραστατικότητα, ζωντάνια και αλληγορία τα παιδιά διδάχτηκαν τις έννοιες «Δημοκρατία- Δικτατορία» και το διασκέδασαν!

koyklotheatro

Γιορτή Πολυτεχνείου

 

Τη Δευτέρα 17/11/25, ημέρα εορτασμού του Πολυτεχνείου, τα παιδιά θα έρθουν όλα χωρίς τσάντες στις 8:30 και θα σχολάσουν όλα στις 9:30.

Δεν έχουμε ολοήμερο.

Ευχαριστούμε πολύ,

Οι Νηπιαγωγοί και η Προϊσταμένη