Γυμναστική με τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού

Γυμναστική με τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού
Στα πλαίσια του Ετήσιου Σχεδίου Δράσης «Τα Νηπιαγωγάκια πηγαίνουν στο Δημοτικό» με θέμα την ομαλή μετάβαση, υλοποιήσαμε σήμερα την τελευταία προγραμματισμένη δράση.
Ύστερα από επικοινωνία με τον κύριο Γιάννη, το Διευθυντή, την κυρία Ειρήνη τη δασκάλα της Α΄ τάξης και τον κύριο Πασχάλη το γυμναστή, επισκεφτήκαμε το σχολείο. Οι μαθητές μαζί με το γυμναστή και τη δασκάλα μας περίμεναν με χαρά!
Στην αρχή μας μίλησε ο κύριος Πασχάλης για κανόνες σωστής συμπεριφοράς όταν παίζουμε και συνεργαζόμαστε.
Στη συνέχεια μας έμαθε το σωστό και υγιεινό τρόπο διατροφής , κατάλληλο για την ηλικία μας.
Μιλήσαμε ακόμη για την σημασία και τα οφέλη της σωματικής άσκησης στη ζωή μας και πως να αποφεύγουμε την καθιστική ζωή και τις οθόνες!
Μετά έφτασε επιτέλους η ώρα για παιχνίδι! Μαζί με τα παιδιά της Α΄ τάξης παίξαμε ομαδικά παιχνίδια. Χρησιμοποιώντας όργανα γυμναστικής τρέξαμε, πηδήξαμε και συνεργαστήκαμε όλοι μαζί! Χωριστήκαμε σε ομάδες και ακολουθήσαμε τους κανόνες του κάθε παιχνιδιού. Με ταχύτητα και καλή θέληση, χαρά και αγωνία μαζί, προσπαθήσαμε να γίνουμε μικροί αθλητές, σαν τα παιδιά της Α΄ τάξης!
Στόχος μας ήταν η εξοικείωση των νηπίων με τα μεγάλα παιδιά την ώρα του μαθήματος, συγκεκριμένα της γυμναστικής, που τόσο αγαπάνε τα παιδιά!





