Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο

Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο!
Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη εποχή των παιδιών!
Στο νηπιαγωγείο γίνονται εντατικές προετοιμασίες για τη γιορτή, που και φέτος θα έχει φυσικά το θέμα της Γέννησης!
Μιλήσαμε για τα γεγονότα στην εποχή που γεννήθηκε ο Χριστός, τη Βηθλεέμ, το σπήλαιο, τους βοσκούς,τον Ηρώδη και τους 3 μάγους. Μέσα από βιβλία, φωτογραφίες και εικόνες της Γέννησης, μάθαμε την ιστορία του Χριστού. Στη συνέχεια αναλάβαμε δράση και παίξαμε βιωματικά την ιστορία!
Τέλος αυτό μας οδήγησε να μοιράσουμε ρόλους, να βρούμε τις κατάλληλες στολές από την ντουλάπα του νηπιαγωγείου, να διαμορφώσουμε όλοι μαζί την τάξη και το σκηνικό, να ετοιμάσουμε προσκλήσεις για τους γονείς και να μάθουμε τα ποιήματα!
Κάθε πρωί ετοιμάζαμε μια χριστουγεννιάτικη χειροτεχνία για την διακόσμηση της τάξης και του σχολείου μας:
-Κάρτα με τύπωμα αστέρι, όπου γράψαμε την πρόσκληση προς τους γονείς
-Κάρτα σε σχήμα μπότας όπου μέσα γράψαμε ευχές
– χάρτινο στολίδι μπισκοτούλη
-Φαναράκι
– κεράκι
– αγγελουδάκι
-φάτνη
– χαρτοκοπτική το κεφάλι του Santa clause
– το δικό μας βιβλίο της Γέννησης
– ομαδική εργασία με χριστουγεννιάτικο δέντρο στολισμένο με ευχές
– ομαδική εργασία: παραδοσιακό καράβι στολισμένο, όπου κολλήσαμε το δώρο που θα ζητήσουμε από τον Άγιο Βασίλη
– δεντράκια, αστεράκια και καμπάνες
Μάθαμε για τις 3 μεγάλες γιορτές:
Τα Χριστούγεννα, η Πρωτοχρονιά και τα Θεοφάνεια και γράψαμε τις λέξεις.
Μιλήσαμε για τον δικό μας Άγιο Βασίλη, τον Μέγα Βασίλειο.
Μάθαμε για τα έθιμα των γιορτών και τα γράψαμε σε φύλλο εργασίας.
Δεν έλειψαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς από διάφορα μέρη της Ελλάδας, τα οποία μάθαμε με πολλή χαρά!
Ταυτόχρονα προγραμματίσαμε και υλοποιήσαμε δύο Δράσεις Ενεργού Πολίτη:
Στολίσαμε με δικά μας χειροποίητα στολίδια, παρέα με την πρόεδρο της Αξιούπολης, το δέντρο δίπλα στην φάτνη στην κοντινή πλατεία!
Η δεύτερη Δράση ήταν να πάμε στο ΚΑΠΗ της Αξιούπολης και να ψάλλουμε τα κάλαντα στην τρίτη ηλικία! Περάσαμε πάρα πολύ ωραία!
Την τελευταία ημέρα πριν τη γιορτή μας ζυμώσαμε και πλάσαμε χριστουγεννιάτικα κουλουράκια! ( μετρήσαμε τα υλικά, τις ποσότητες, τα καταγράψαμε και ακολουθήσαμε βήμα βήμα τις οδηγίες της συνταγής).
Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά σε όλους!











