Επαγγέλματα

Γλώσσα – Προφορικός Λόγος

Διερεύνηση των ιδεών των παιδιών για το “τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν”.

“Όταν μεγαλώσω θα γίνω”.

• Τί δουλειά κάνει ο μπαμπάς και η μαμά;

• Γιατί ο μπαμπάς και η μαμά δουλεύουν;

• Ποιά τα οφέλη της εργασίας;

Εκμάθηση και ρυθμική απόδοση του παρακάτω ποιήματος.

Ραφτάκι, ραφτάκι πώς παν οι δουλειές; Ψαλίδι, κοπίδι και δυο βελονιές.

Τσαγκάρη, τσαγκάρη, παπούτσια πουλάς; Σκαρπίνια, λουστρίνια σε γάμο να πας.

Φούρναρη, φούρναρη τί κάνεις με βια; Μια βάζω, μια βγάζω κουλούρια , ψωμιά.

Μανάβη, μανάβη τί τρων τα παιδιά; Πατάτες, ντομάτες, φασόλια, κουκιά.

Το παίζουμε: Ένα παιδί παίρνει συνέντευξη από τους τέσσερις επαγγελματίες.

Βλέπουμε καρτέλες με πολλές πληροφορίες για τα επαγγέλματα του παρελθόντος. Ποιά από αυτά τα κάνουμε μέχρι σήμερα;

Φτιάχνουμε κιάλια από ρολά χαρτί, γινόμαστε παλαιοντολόγοι και βγαίνουμε στην αυλή μας για εξερεύνηση.

 

Παίζουμε το “βασιλιά, βασιλιά με τα δώδεκα σπαθιά, τί ώρα είναι; Είναι η ώρα για δουλειά.”

Λογοτεχνία

Διαβάζουμε “Ο Άρης ο Τσαγκάρης” του Ευγένιου Τριβιζά.

Παίζουμε παντομίμα με καρτέλες: Ένα παιδί διαλέγει μια καρτέλα και με παντομίμα αποδίδει το επάγγελμα. Όποιος το βρει, συνεχίζει.

Γινόμαστε αστυνομικοί. 

 

Γινόμαστε φωτογράφοι.

Τραγούδι

“Μπάρμπα Γιάννη κανατά”