Γλώσσα – Προφορικός Λόγος
Διερεύνηση των ιδεών των παιδιών για το “τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν”.
“Όταν μεγαλώσω θα γίνω”.




• Τί δουλειά κάνει ο μπαμπάς και η μαμά;
• Γιατί ο μπαμπάς και η μαμά δουλεύουν;
• Ποιά τα οφέλη της εργασίας;
Εκμάθηση και ρυθμική απόδοση του παρακάτω ποιήματος.
Ραφτάκι, ραφτάκι πώς παν οι δουλειές; Ψαλίδι, κοπίδι και δυο βελονιές.
Τσαγκάρη, τσαγκάρη, παπούτσια πουλάς; Σκαρπίνια, λουστρίνια σε γάμο να πας.
Φούρναρη, φούρναρη τί κάνεις με βια; Μια βάζω, μια βγάζω κουλούρια , ψωμιά.
Μανάβη, μανάβη τί τρων τα παιδιά; Πατάτες, ντομάτες, φασόλια, κουκιά.
Το παίζουμε: Ένα παιδί παίρνει συνέντευξη από τους τέσσερις επαγγελματίες.
Βλέπουμε καρτέλες με πολλές πληροφορίες για τα επαγγέλματα του παρελθόντος. Ποιά από αυτά τα κάνουμε μέχρι σήμερα;

Φτιάχνουμε κιάλια από ρολά χαρτί, γινόμαστε παλαιοντολόγοι και βγαίνουμε στην αυλή μας για εξερεύνηση.

Παίζουμε το “βασιλιά, βασιλιά με τα δώδεκα σπαθιά, τί ώρα είναι; Είναι η ώρα για δουλειά.”

Λογοτεχνία
Διαβάζουμε “Ο Άρης ο Τσαγκάρης” του Ευγένιου Τριβιζά.

Παίζουμε παντομίμα με καρτέλες: Ένα παιδί διαλέγει μια καρτέλα και με παντομίμα αποδίδει το επάγγελμα. Όποιος το βρει, συνεχίζει.
Γινόμαστε αστυνομικοί.

Γινόμαστε φωτογράφοι.

Τραγούδι
“Μπάρμπα Γιάννη κανατά”