auschwitz-i-3671389_960_720

Ολοκαύτωμα: Ημέρα Μνήμης

Στο πλαίσιο της ημέρας “Μνήμης των Θυμάτων του Ολοκαυτώματος – 27 Ιανουαρίου”, οι μαθητές της Β΄Τάξης του σχολείου μας, την Τετάρτη 27/1/2021, συζήτησαν και παρακολούθησαν αποσπάσματα από ντοκιμαντέρ αλλά και video που δημιούργησαν ομάδες μαθητών Λυκείου με θέμα “Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι”.

Στόχος της δράσης ήταν  η ευαισθητοποίηση των μαθητών ώστε να κατανοήσουν ότι μοναδική επιλογή μας είναι η ειρήνη και όχι ο πόλεμος, η αγάπη και όχι το μίσος, η αδελφοσύνη και όχι η  ξενοφοβία, η αλληλεγγύη και όχι η μισαλλοδοξία και οι διακρίσεις. Υπεύθυνη δράσης: κ. Γαρδίκη Ι.

Εικόνα: pixabay.com

 

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση