Οι μαθητές/τριες του τμήματος των Γερμανικών της Γ΄Γυμνασίου συμμετείχαν κατά το τρέχον σχολικό έτος σε έργο eTwinning σε συνεργασία με σχολεία από την Ιταλία, την Πολωνία και την Τουρκία με θέμα τη διαπολιτισμική κουζίνα. Μία από τις δραστηριότητες στο πλαίσιο του έργου ήταν η δημιουργία βίντεο, στο οποίο οι μαθητές/τριες φτιάχνουν κάποιο έδεσμα της χώρας του σχολείου τους. Στους παρακάτω συνδέσμους φαίνονται τα δύο βίντεο που γύρισε το τμήμα των Γερμανικών, όπου μαθητές/τριες φτιάχνουν ένα τζατζίκι και μία χωριάτικη σαλάτα. Τα βίντεο είναι γυρισμένα στα ελληνικά, με γερμανικούς υπότιτλους για να γίνονται κατανοητά στους εταίρους του έργου eTwinning. Υπεύθυνη δράσης: κ. Λαμπροπούλου.
Δείτε τα video εδώ: Τζατζίκι & Χωριάτικη Σαλάτα
