Οι μαθητές δημιουργούν: CERN 2025-26

Η εκπαιδευτική εκδρομή στο CERN-EΛΒΕΤΙΑ στις 18-21 Νοέμβρη 2025, ώθησε τους μαθητές της Γ΄τάξης μέσα από τη συνεργασία τους, να δημιουργήσουν ένα βίντεο της εκδρομής αυτής, ένα δεύτερο βίντεο ειδικότερο των επισκέψεων του σχολείου μας στο CERN, μία φόρμα αξιολόγησης της οποίας στιγμιότυπα απαντήσεων αναρτήθηκαν και ένα pdf μέ όλες τις ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει για τους επιστήμονες του CERN, μεταφράστηκαν στα Αγγλικά και απαντήθηκαν όλες! Οι δημιουργίες τους παρουσιάστηκαν σε όλες τις μικρότερες τάξεις. Συντονιστές: A. Ανήλιου, Aλ.Ανήλιου, Θ. Βαρσάμης, Φ.Δογορίτης, Ε. Δότση, Ε. Ζηκογιάννη, Κ. Kαράμπελα, Λ. Καραπαναγιώτη, Α. Καπράλου, Μ. Κιούπη, Γ. Κοκώνης, Α. Τζούμας, Μ. Τσίγκα. Ευχαριστούμε τον μαθητή Μιχόπουλο Δημήτρη για την δημιουργία των βίντεο. Kρατάμε μερικές φράσεις μαθητών: “Η εκδρομή ήταν πολύ καλή, μου άρεσαν όλα τα μέρη και οι εμπειρίες” ,” Μακάρι να ξαναπάω!”, “Περάσαμε τέλειααα!!!”, “Περάσαμε πολύ ωραία. Ευχαριστούμε για αυτήν την πανέμορφη εμπειρία”. Ας απολαύσουμε την συλλογική δουλειά όλων των παιδιών της Γ΄ τάξης! Υπεύθυνη δράσης: κ. Δανιήλ.

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση