ΑΡΧΙΚΗ
22.5.26 Υποδοχή μαθητών 3ου Δημοτικού σχολείου Κορίνθου
Την Παρασκευή 22.5.26 στις 10 το πρωί οι πόρτες του Γυμνασίου άνοιξαν για να υποδεχτούν τους μαθητές της Στ τάξης του 3ου Δημοτικού σχολείου Κορίνθου οι οποίοι από τον προσεχή Σεπτέμβρη θα ενταχθούν στο δυναμικό των μαθητών του σχολείου μας.
Του μαθητές μαζί με τους δασκάλους τους, κο Τζώρζη Κων/νο, την κα Τόγια Μαργαρίτα και την ψυχολόγο κα Τσαγρή Κων/να υποδέχτηκαν ο διευθυντής και η υποδιευθύντρια στην αίθουσα της Βιβλιοθήκης.
Ο κος Παπαφίλης καλωσόρισε τους μικρούς μαθητές και τους υποσχέθηκε μια γεμάτη σε εμπειρίες και εκπαιδευτικές δράσεις χρονιά, καλύτερη από την προηγούμενη. Η υποδιευθύντρια κα Γκότση Ειρήνη απάντησε στις απορίες σχετικά με τη λειτουργία και την οργάνωση της σχολικής ζωής και τις διαφοροποιήσεις που ισχύουν συγκριτικά με το δημοτικό.
Ολοκληρώνοντας την επίσκεψη, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους βασικούς χώρους του συγκροτήματος, αντάμωσαν γνώριμες μορφές, φίλους και μεγαλύτερα αδέρφια στο προαύλιο και στήθηκαν μπροστά στο φακό για τις αναμνηστικές φωτογραφίες.
Με αισιόδοξη διάθεση, γέλια και φωνές αποχώρισαν για να χαρούν το καλοκαίρι και να επιστρέψουν ανανεωμένοι και ξεκούραστοι το Σεπτέμβρη.
Η επίσκεψη εντάσσεται στις δράσεις που συμβάλλουν στην ομαλή μετάβαση από τη μια εκπαιδευτική βαθμίδα στην επόμενη και στόχο έχει να προετοιμάσει τους μικρούς μαθητές, να γνωρίσουν το χώρο και τους ανθρώπους, και να προσαρμοστούν ομαλά μειώνοντας το άγχος της επικείμενης αλλαγής.
Εκδρομή της Γ’ τάξης 3-6 Μάϊου 2026 στη Μάνη
Το φιλόδοξο project “Ανοιξιάτικη Μάνη”ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2026 με απόλυτη επιτυχία για τους μαθητές μας της Γ Γυμνασίου,οι οποίοι αποφοιτούν πλήρεις εμπειριών,ταξιδιών και γνώσεων!
Μυστράς, Μονεμβασιά, Σπάρτη,Κορώνη, Μεθώνη, Αρεόπολη,Οίτυλο,και άλλα πανέμορφα μέρη της πεδινής και ορεινής Μάνης,λουσμένα στον Μαγιάτικο ήλιο,μας εντυπωσίασαν με την άγρια ομορφιά τους. Καλή συνέχεια στους μαθητές μας!! Εμείς δηλώνουμε υποστήριξη και αγάπη!!
Συνοδοί: Κατερίνα Δημοπούλου, Στέλιος Καραναστάσης, Γιώργος Παπαφίλης και Χρήστος Ρούσσης.

Ημερήσια εκδρομή στον γραφικό Πόρο 14.5.26
Μια σχολική χρονιά προχωρά γοργά προς το τέλος της και τίποτα δεν είναι καλύτερο, πριν την επίσημη λήξη των μαθημάτων, από μια εκδρομή σε ένα όμορφο ελληνικό νησί.
Σχεδόν όλη η εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές και καθηγητές, ξεκινήσαμε το πρωί της Πέμπτης 14 Μαΐου 2026 για τον μαγευτικό Πόρο ξεχνώντας βαθμούς και εξετάσεις.
Η χαρά των παιδιών και τα χαμόγελα των μεγάλων υπόσχονταν μια αξέχαστη εκδρομή, μια ακόμα ευκαιρία για χαλάρωση, κουβεντούλα και ζεστή ανθρώπινη επαφή.
Σε δύο ώρες φτάσαμε στον Γαλατά, αφήσαμε τα λεωφορεία μας και επιβιβαστήκαμε στο πλοίο για να διαπλεύσουμε τη μικρή απόσταση που μας χώριζε από το νησί. Μια θάλασσα βαθυγάλανη, ένας ουρανός φωτεινός, και το πανόραμα των σπιτιών στις ακτές σαν καρτ ποστάλ, γέμιζαν με εικόνες τα μάτια και προσδοκία χαράς τις καρδιές.
Ο Πόρος μας περίμενε…
Επισκεφτήκαμε χωρισμένοι σε μικρές ομάδες το μικρό Αρχαιολογικό Μουσείο και θαυμάσαμε τις συλλογές ρωμαϊκών γλυπτών, κοσμημάτων και κεραμικών. Περπατήσαμε μέχρι τον Μητροπολιτικό Ι. Ναό του Α. Γεωργίου με τις μοναδικές τοιχογραφίες του Παρθένη και -οι πιο τολμηροί-θαυμάσαμε τη θέα από το εμβληματικό ρολόι στην κορυφή του μικρού λόφου.
Στη συνέχεια, ξεχυθήκαμε στα μικρά παραδοσιακά γνώριμα σοκάκια, απολαύσαμε τον καφέ ή το παγωτό μας, και καταλήξαμε σε κάποιο από τα μικρά ταβερνάκια της προκυμαίας.
Άλλοι κουρασμένοι, άλλοι ενθουσιασμένοι, άλλοι κόκκινοι από τον ήλιο, επιστρέψαμε αργά το απόγευμα στην Κόρινθο, ανταλλάσσοντας, στην διαδρομή, εμπειρίες, μοιραζόμενοι φωτογραφίες, αναπολώντας εικόνες, και δίνοντας ραντεβού για την επόμενη χρονιά με μια γεύση καλοκαιριού στα χείλη…
«Ο γαλλικός πολιτισμός ως πηγή έμπνευσης στο σχολείο»
Τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026, μαθητές και μαθήτριες των γαλλόφωνων τμημάτων της Β’ και της Γ’ τάξης συμμετείχαν στο μαθητικό φεστιβάλ, που διοργανώθηκε από το διαπεριφερειακό δίκτυο σχολικής συνεργασίας εκπαιδευτικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Πελοποννήσου με τίτλο «Ο γαλλικός πολιτισμός ως πηγή έμπνευσης στο σχολείο», του οποίου το σχολείο μας είναι μέλος.
Οι μαθητές /μαθήτριές μας παρουσίασαν την εργασία τους με θέμα
“Μύθοι ή μυστήρια που καλύπτουν τις κατακόμβες του Παρισιού”, σε μορφή infographic και μίλησαν για τα διάφορα στάδια εξέλιξης της δουλειάς τους μέχρι το τελικό αποτέλεσμα αποσπώντας πολύ θετικά σχόλια από τις αρμόδιες συμβούλους.
Μέσα από τη συμμετοχή τους , οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σε βάθος στοιχεία του γαλλικού πολιτισμού, να εξασκήσουν τη γαλλική γλώσσα σε ένα δημιουργικό και αυθεντικό πλαίσιο επικοινωνίας και να καλλιεργήσουν τη συνεργασία και την ομαδικότητα. Παράλληλα, μέσα από την έρευνα και την παρουσίαση της εργασίας τους, ανέπτυξαν δεξιότητες κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και δημόσιου λόγου, ενώ ήρθαν σε επαφή με ιστορικά και πολιτισμικά ζητήματα που ενίσχυσαν τη διαπολιτισμική τους συνείδηση και τη σύνδεσή τους με τις αξίες της ευρωπαϊκής ταυτότητας. Η συμμετοχή τους αποτέλεσε μια ιδιαίτερα σημαντική και εμπνευσμένη μαθησιακή εμπειρία, γεμίζοντάς τους με γνώσεις, αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό για μελλοντικές δράσεις. Η εκδήλωση, που διοργανώθηκε με σκοπό τη διάχυση των αποτελεσμάτων, επιβεβαίωσε την αξία της συνεργασίας και της ανταλλαγής καλών πρακτικών στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Ευχαριστούμε τις συμβούλουςΠΕ05 κ.Μαρία Πλιώτα και κ. Χριστίνα Διπλάρη για την πρόσκληση και την ευκαιρία που μας έδωσαν.
**Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον πληροφορικό του σχολείου μας κ. Χρήστο Γιούγα για την πολύτιμη συμβολή του στην τεχνική υποστήριξη της εργασίας μας.
Λινκ Αφίσας :
https://blogs.sch.gr/1gymkori/files/2026/05/AFISA.pdf
Λινκ Ινφογκράφικ :
Μια ξεχωριστή εμπειρία πολιτισμού: Το 1ο Γυμνάσιο Κορίνθου στο Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια το 1ο Γυμνάσιο Κορίνθου συγχαίρει θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριές του για τη συμμετοχή τους στο Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος που. πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 3 Μαΐου. Η παρουσία τους σε μια τόσο σημαντική πολιτιστική διοργάνωση, αφιερωμένη στο διαχρονικό πνεύμα και τις αξίες της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και δημιουργικής έκφρασης. Ιδιαίτερη υπερηφάνεια νιώθουμε για τα παιδιά του σχολείου μας, Μαρία Καραγιάννη, Κατερίνα Μούτσου, Πάμελα Νικόλη και Κωνσταντίνο Μπουκουβάλα, που συμμετείχαν στην εκπληκτική παράσταση «Μήδεια», η οποία παρουσιάστηκε την πρώτη ημέρα του Διεθνούς Νεανικού Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος Κορίνθου, σε σύμπραξη με το 1ο Λύκειο Κορίνθου και το ΕΠΑΛ Κορίνθου. Οι ερμηνείες των παιδιών ήταν συγκλονιστικές, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Άρη Σταύρου και της Μυρτώς Καπώλη, αποδεικνύοντας το ταλέντο, τη δουλειά και την αφοσίωσή τους στο θεατρικό εγχείρημα.
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το σπουδαίο έργο του τραγικού ποιητή Ευριπίδη «Μήδεια», να γνωρίσουν τη θεατρική τέχνη στην αυθεντική της μορφή και να βιώσουν τη μοναδική εμπειρία της ζωντανής παράστασης. Μέσα από. το πλούσιο πρόγραμμα του φεστιβάλ, που περιλάμβανε θεατρικές παραστάσεις, καλλιτεχνικές δράσεις και παρουσιάσεις, αναδείχθηκε η σημασία του αρχαίου δράματος ως μέσου παιδείας, προβληματισμού και αισθητικής καλλιέργειας. Όσοι δεν κατάφεραν να παρακολουθήσουν την παράσταση, θα έχουν την ευκαιρία να τη δουν ξανά, καθώς προγραμματίζεται επανάληψή της περί τα τέλη Ιουνίου, στον χώρο όπου γεννήθηκε αυτή η σπουδαία τραγωδία.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στη συμμετοχή των τμημάτων του σχολείου μας στις επόμενες ημέρες των εκδηλώσεων. Τη Δευτέρα, το τμήμα Β3, με συνοδό την κα Θεοδωράτου, παρακολούθησε τις παραστάσεις, επιδεικνύοντας άψογη συμπεριφορά και έντονο ενδιαφέρον. Την Τρίτη, το τμήμα Α1, με συνοδό την κα Γκότση, Υποδιευθύντρια του σχολείου μας, συνέχισε αυτή την όμορφη πολιτιστική διαδρομή, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες. Θα θέλαμε, επίσης, να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη συμβολή του στην πραγματοποίηση της παράστασης, και ιδιαίτερα στην Πρόεδρο κα Ιωάννα Ασπροποταμίτου για τη στήριξη και την ενεργό συμμετοχή της. Παράλληλα, απευθύνουμε ένα σύντομο αλλά ειλικρινές ευχαριστώ στην Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής του Φεστιβάλ, κα Εύη Κοκκίνου, για την καθοριστική συμβολή της στην άρτια διοργάνωση και την επιτυχία της εκδήλωσης. Συγχαίρουμε από καρδιάς όλους τους συντελεστές που εργάστηκαν με αφοσίωση και μεράκι για την άρτια υλοποίηση της παράστασης και των εκδηλώσεων. Χάρη στη συμβολή τους, το φεστιβάλ αποτέλεσε μια γιορτή πολιτισμού και παιδείας, που ανέδειξε τη διαχρονική αξία του αρχαίου ελληνικού θεάτρου.
Τέτοιες δράσεις ενισχύουν την καλλιτεχνική παιδεία των μαθητών, καλλιεργούν την κριτική σκέψη και ενδυναμώνουν τη σύνδεσή τους με την πολιτιστική μας κληρονομιά. Είμαστε περήφανοι για τη συμμετοχή των παιδιών μας και ευχόμαστε να συνεχίσουν με τον ίδιο ενθουσιασμό να συμμετέχουν σε παρόμοιες δημιουργικές πρωτοβουλίες.
Συγχαρητήρια σε όλους!
Διδακτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Β’ τάξη 30-4-2026)
Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 η Β΄ τάξη του 1ου Γυμνασίου Κορίνθου υλοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη στον Πειραιά, με σκοπό οι μαθητές/τριες να συμμετάσχουν σε δύο ιδιαίτερα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Στο πρώτο διαθεματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η λογοτεχνία και η ιστορία συναντούν το κόμικ» με εισηγήτριες τις κυρίες Παξινού Έλλη ( Καθηγήτρια Εικαστικών Τεχνών) και Σηφοστρατουδάκη Βασιλική ( Εικαστικός καλλιτέχνης, εκπαιδευτικός και ερευνήτρια) , οι μαθητές/τριες προσέγγισαν τη λογοτεχνία και την ιστορία της Σύγχρονης και Νεότερης Ελλάδας μέσα από την τέχνη του κόμικ. Οι εισηγήτριες χρησιμοποίησαν μεθόδους του Πανεπιστημίου Harvard Artful thinking όπου σύμφωνα με την τεχνική της ¨αρχής – μέσης- τέλους¨ οι μαθητές/τριες επιλέξαν ένα απόσπασμα κειμένου από την περίοδο της Σύγχρονης και Νεότερης Ελλάδας και το οπτικοποίησαν με τεχνικές του κόμικ (σχεδιασμός χαρακτήρα, φόντο, πλοκή, καρέ, ηχητικά εφέ κ.ά.)
Το δεύτερο πρόγραμμα -διεπιστημονικό σεμινάριο «Ο Κλέφτης του π: Ένα Ιστορικό μυστήριο» με εισηγητή τον κύριο Φρέρη Λουκά (Μαθηματικός, Υπ. Δρ. Ιστορίας των Επιστημών), πρόσφερε μια μοναδική ευκαιρία στους μαθητές/τριες να εμβαθύνουν στην ιστορία ενός από τους πιο θεμελιώδεις μαθηματικούς αριθμούς – του αριθμού π – και να αναλάβουν το ρόλο «ιστορικών-ντετέκτιβ» για να λύσουν το υποθετικό μυστήριο του «χαμένου» αριθμού. Ο εισηγητής καθοδήγησε τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν την ιστορία και την έννοια του αριθμού π μέσα από προσωπική έρευνα και ενεργό συμμετοχή. Οι μαθητές/τριες συνεργάστηκαν σε ομάδες για να μελετήσουν τα αποδεικτικά στοιχεία και τα αρχεία – τα οποία αποτελούν το βασικό εργαλείο της ιστορικής έρευνας- και χρησιμοποίησαν την κριτική σκέψη και τις δεξιότητές τους στην επίλυση προβλημάτων για να κατασκευάσουν τη δική τους εκδοχή στην επίλυση ενός ιστορικού γρίφου!
Συνοδοί καθηγήτριες: Γυφτογιάννη Μαρία, Δρίτσα Κωνσταντίνα, Λυμπερίου Βασιλική, Μπάκουλη Μαργαρίτα.
Εκπαιδευτική επίσκεψη : 1ο ημερήσιο ΕΠΑΛ – Καλογεροπούλειο Ίδρυμα Τεχνών και Πολιτισμού
Την Παρασκευή 24 Απριλίου 2026, οι μαθητές-τριες της Γ’ τάξης (Γ1, Γ2, Γ3, Γ4) του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο χώρο του 1ου ημερήσιου ΕΠΑΛ Κορίνθου, όπου παρακολούθησαν ενημερωτική παρουσίαση από τους καθηγητές-τριες σχετικά με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές διεξόδους που προσφέρονται στο ΕΠΑΛ μετά το Γυμνάσιο καθώς και για το πρόγραμμα σπουδών των επιμέρους τομέων του σχολείου. Η ενημέρωση συνδυάστηκε με ξενάγηση στους χώρους διδασκαλίας των τομέων Εφαρμοσμένων Τεχνών, Δομικών Έργων καθώς και στο εργαστήριο Πληροφορικής που είναι εφοδιασμένα με σύγχρονο εξοπλισμό και υπολογιστές, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν από κοντά τις πρακτικές πτυχές της επαγγελματικής εκπαιδευσης.
Στη συνέχεια, οι μαθητές-τριες μετέβησαν στο Καλογεροπούλειο Ίδρυμα Τεχνών και Πολιτισμού, όπου φιλοξενείται έκθεση έργων των μαθητών-τριων του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών του 1ου ημερησίου ΕΠΑΛ Κορίνθου. Κατά την επίσκεψη, οι καθηγήτριες της αντίστοιχης ειδικότητας έκαναν ξενάγηση στο χώρο της έκθεσης, ενημέρωσαν τους μαθητές-τριες για τον συγκεκριμένο τομέα, απάντησαν στις ερωτήσεις και στις απορίες τους, συνδυάζοντας ταυτόχρονα θεωρία και πράξη.
Τους μαθητές-τριες συνόδευσαν (με αλφαβητική σειρά) οι εκπαιδευτικοί: Γιούγας Χρ., Δημοπούλου Αικ., Κατάκαλου Ε., Ρέππα Ε., Τριανταφύλλου Α.
Επίσκεψη Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρίστου Δήμα 24-4-2026
Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε την περασμένη Παρασκευή 24 Απριλίου 2026 τον Υπουργό υποδομών και Μεταφορών κ. Χρίστο Δήμα στην εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν το 1ο ΓΕλ Κορίνθου και τα Γυμνάσια με τα οποία συνεργάζεται, το 1ο Γυμνάσιο Κορίνθου, το Γυμνάσιο Αθικίων και το Γυμνάσιο Σοφικού, με πρωτοβουλία της δ/τριας του 1ου ΓΕΛ κας Αικ. Παπανικολάου.
Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση των μαθητών της Γ τάξης Γυμνασίου για τις επαγγελματικές προοπτικές σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο κόσμο, η συμβουλευτική και η ενθάρρυνση των μαθητών να διεκδικήσουν τα όνειρά τους και να τα πραγματοποιήσουν με προσπάθεια και εμμονή στο στόχο, δια στόματος Υπουργού. Ο κος Δήμας, αφού αναφέρθηκε στις επαγγελματικές προκλήσεις και δεξιότητες, άκουσε με μεγάλη προσοχή τα ερωτήματα των μαθητών και απάντησε με λόγο προσιτό δίνοντάς τους ένα αισιόδοξο και σαφές μήνυμα.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η επόπτρια εκπ/σης κα Σκαφίδα, η σύμβουλος κα Σαρρή Ουρ., ο διευθυντής ΔΔΕ Ν. Κορινθίας κος Φειδάς Ι. η δ/τρια Επ. Προσανατολισμού κα. Σούκουλη, οι οποίοι προσφώνησαν τον κο Δήμα και απηύθυναν χαιρετισμό. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν και οι διευθυντές του Γυμνασίου Αθικίων κος Σουγλές και του Γυμνασίου Σοφικού κος Παναγής οι οποίοι μίλησαν προς τους μαθητές στην έναρξη της εκδήλωσης.
Εκ μέρους του 1ου Γυμνασίου τον κο Υπουργό καλωσόρισε η υποδιευθύντρια κα Γκότση Ειρήνη η οποία τον ευχαρίστησε για την ενεργό στήριξη του σχολείου με την αποστολή τεχνολογικού εξοπλισμού και εξέφρασε την επιθυμία του Συλλόγου, των μαθητών και των γονέων για εκσυγχρονισμό της σχολικής μονάδας και συνέχιση της βελτίωσης των συνθηκών εργασίας και μάθησης.
Η εκδήλωση εμπλουτίστηκε με προβολή βίντεο του Γυμν. Σοφικού και παραδοσιακούς χορούς από μαθητές του 1ου ΓΕΛ.
Κυριακή 3 Μαΐου – Συμμετοχή στο 4ο Διεθνές Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος Κορίνθου
Μόνο υπερηφάνεια και βαθειά συγκίνηση αισθανόμαστε για τα παιδιά του σχολείου μας που συμμετέχουν στο 4ο Διεθνές Νεανικό Φεστιβαλ Αρχαίου Δραματος Κορίνθου με την εκπληκτική ” ΜΉΔΕΙΑ ” σε σκηνοθεσία Aris Stavrou και βοηθό σκηνοθέτη την Μυρτώ Καπώλη.
✨️Κυριακή 3 Μαΐου 10:30 το πρωί θέατρο Θωμάς Θωμαΐδης ✨️
1ο Γυμνάσιο Κορίνθου
#1οΛυκειοΚορινθου
#ΕΠΑΛΚορινθου
Σας περιμένουμε όλους!






































