Το Ευρωπαϊκό μονοπάτι Ε6

Στις 22-12-2022 μαθητές της Β΄ Τάξης του 1ου Γυμνασίου Κομοτηνής πήραν μέρος στο πρόγραμμα του Κ.Π.Ε Μαρώνειας το «Ευρωπαϊκό μονοπάτι Ε6».Με αρχηγό τη κα Ψάλτου και συνοδούς την κα Τριανταφυλλίδου και την κα Πίτατζη, καθώς και την υπεύθυνη του Κ.Π.Ε κα Δ. Κυνδελέρου, αφού ξεναγηθήκαμε στο χώρο του Αρχαίου θεάτρου Μαρώνειας πεζοπορήσαμε με μια στάση στη Μαρμαρίτσα ως τη Μεγαλιθική πύλη.

Ο περίπατός μας ξεκίνησε από το Αρχαίο θέατρο της Μαρώνειας. Εκεί η κα Ψάλτου μας έδωσε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την αρχιτεκτονική του θεάτρου και τις δράσεις που διεξάγονταν εκεί, ακόμη είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε στο κοίλον του θεάτρου και να θαυμάσουμε την υπέροχη θέα! Στη συνέχεια ξεκινήσαμε τη διαδρομή του μονοπατιού Ε6. Με σύμμαχό μας τον καλό καιρό, το περπάτημα ήταν πολύ ευχάριστο! Φτάσαμε έπειτα στην παραλία της Μαρμαρίτσας, όπου κάναμε ένα διάλειμμα. Το τοπίο ήταν θαυμάσιο! Ο συνδυασμός της γαλάζιας θάλασσας με τα καταπράσινα βουνά έφτιαχναν ένα φανταστικό θέαμα! Αφού τελειώσαμε το διάλειμμα, ξεκινήσαμε τον δρόμο μας για τη Μεγαλιθική πύλη. Το μονοπάτι ήταν ανηφορικό, άλλα το περπάτημα άξιζε μιας και περάσαμε από πολλά και πανέμορφα σημεία, τα οποία ήταν γεμάτα με ελαιόδεντρα και γρασίδι. Κατόπιν φτάσαμε και στη Μεγαλιθική πύλη, τα απομεινάρια της αρχαίας Ισμάρας, όπου ζούσαν οι Κίκονες και ο βασιλιάς τους Μάρωνας είχε φιλοξενήσει τον Οδυσσέα, καθώς γυρνούσε από την Τροία. Η θέα ήταν καταπληκτική! Όλα τα μέρη, που μόλις είχαμε διασχίσει, φαινόντουσαν από ψηλά ακόμη πιο όμορφα! Καθίσαμε στην πύλη, όπου βγάλαμε φωτογραφίες και θαυμάσαμε το τοπίο. Τέλος, επιστρέψαμε ξανά στο λεωφορείο, μέσω του μονοπατιού και από εκεί κάναμε μια γρήγορη στάση στο χωριό της Μαρώνειας και αναχωρήσαμε για το σχολείο ικανοποιημένοι και γεμάτοι όμορφες εντυπώσεις.

Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη του Κ.Π.Ε Μαρώνειας κα Δ. Κυνδελέρου για τη διοργάνωση της πεζοπορίας μας, καθώς και τους καθηγητές που μας συνόδεψαν.