Κάτι όμορφο συμβαίνει φέτος στη Β’ Τάξη!
Οι μαθητές/τριες έχουν μια νέα λούτρινη φίλη, τη Βάγια τη Κουκουβάγια!
Όλα τα παιδιά ανυπομονούν να έρθει η Παρασκευή για να φιλοξενήσουν τη φίλη τους τη Βάγια στο σπίτι τους και με τη συντροφιά της να γράψουν μια ιστορία, σε τετράδιο που είναι για τον σκοπό αυτό!
Η γραφή γίνεται παιχνίδι γεμάτη φαντασία και κέφι!
Συγχαρητήρια στη δασκάλα κα Δ. Σιδερή για την πρωτότυπη δράση.

















