Με μεγάλη επιτυχία και σε ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολικού μας έτους. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς συγκεντρώθηκαν για να γιορτάσουν το τέλος μιας δημιουργικής χρονιάς γεμάτης γνώσεις, εμπειρίες και όμορφες στιγμές.
Ξεχωριστή θέση στη γιορτή είχε ο αποχαιρετισμός των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι ολοκλήρωσαν το ταξίδι τους στο δημοτικό σχολείο. Οι δασκάλες και ο Σύλλογος Γονέων τους πρόσφεραν συμβολικά δωράκια και ευχές για καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα. Η στιγμή ήταν ιδιαίτερα συγκινητική, καθώς όλοι θυμήθηκαν όμορφες αναμνήσεις που μοιράστηκαν τα προηγούμενα χρόνια.
Στη συνέχεια ακολούθησε ένα μεγάλο γλέντι με πλούσιο μπουφέ, τον οποίο ετοίμασαν με αγάπη οι μαθητές και οι οικογένειές τους. Η γιορτή πλαισιώθηκε από ζωντανή νησιώτικη μουσική, δημιουργώντας μια χαρούμενη και γιορτινή ατμόσφαιρα. Τα παιδιά χόρεψαν, διασκέδασαν και ήρθαν σε επαφή με την πλούσια μουσική και χορευτική μας παράδοση, μαθαίνοντας και εκτιμώντας στοιχεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Η όμορφη αυτή εκδήλωση έκλεισε με χαμόγελα, τραγούδια και ευχές για ένα ξέγνοιαστο καλοκαίρι, αφήνοντας σε όλους τις καλύτερες εντυπώσεις και ανανεώνοντας το ραντεβού μας για τη νέα σχολική χρονιά.






































