Το σχολείο μας, σε συνεργασία με το 6ο Νηπιαγωγείο Χώρας Νάξου συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Επισκεπτήριο Αγάπης 2025, wincancer, που διοργανώνεται από την Α.Μ.Κ.Ε. WinCancer. Σε πρώτη φάση η διευθύντρια του σχολείου μας παρακολούθησε σχετικό σεμινάριο (Κυριακή 16/11/2025) και ενημέρωσε τους εκπαιδευτικούς στον σύλλογο διδασκόντων.
Σε δεύτερη φάση αφού ενημερώθηκαν οι μαθητές κι έγινε σχετική συζήτηση, ξεκίνησε η κατασκευή καρτών, οι οποίες ταχυδρομήθηκαν για να φτάσουν σε παιδιά που νοσηλεύονται σε ογκολογικές μονάδες στην Ελλάδα.
Συγκινηθήκαμε πολύ με τους μαθητές που ανταποκρίθηκαν πολύ πρόθυμα σε αυτό το επισκεπτήριο αγάπης κι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για να φτιάξουν κάτι όμορφο για να δώσουν χαρά σε παιδιά που το έχουν ανάγκη!Επίσης είχαμε την χαρά να δούμε την αγωνία και το ενδιαφέρον τους σχετικά με το αν ταχυδρομήθηκαν οι κάρτες!
Το πιο σημαντικό είναι ότι οι μαθητές μας κατάλαβαν ότι Χριστούγεννα σημαίνει αγάπη προς όλους που συνεπάγεται ότι σκέφτομαι τους άλλους και άρα δύναμαι να κάνω ανιδιοτελείς πράξεις για αυτούς. Μαζί με τις ευχές, υπάρχει φως και αγάπη των παιδιών, που μαθαίνουν ότι η αλληλεγγύη, η συμπερίληψη, η φιλανθρωπία δεν έχουν απόσταση, ούτε όρια.
Είθε το φως αυτό κι η αγάπη να κυριεύσουν τις ψυχές όλων μας τις Άγιες μέρες που έρχονται…


