Σήμερα, παραμονή της Ανάστασης του Λαζάρου, αναβιώσαμε στην τάξη μας δύο σχετικά έθιμα: ζυμώσαμε και πλάσαμε τα ημίγλυκα μοσχοβολιστά ψωμάκια με τη μορφή του σαβανωμένου Λαζάρου, τα λαζαράκια και τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου κρατώντας μια κούκλα που φτιάξαμε, η οποία ονομάζεται κι αυτή Λάζαρος. Καλή Ανάσταση!
Ημέρα: 3 Απριλίου 2026
Φέτος σκεφτήκαμε να φτιάξουμε πασχαλινές κάρτες με κουνελάκι, να βάψουμε τα αυγά μας όπως ορίζει το έθιμο αλλά με έναν δικό μας τρόπο και επίσης, να φτιάξουμε κότες και κοτόπουλα για να βάλουμε μέσα τα βαμμένα αυγουλάκια μας!
Φτιάξαμε και μία κάρτα ξεχωριστή, για τον Διευθυντή του Σχολείου μας!
Μας υποδέχτηκε με χαρά και τα παιδιά πρόσχαρα, έδωσαν κάρτα και ευχές για ένα ειρηνικό Πάσχα! Ένα Πάσχα όλο αγάπη!
Βάψιμο αυγών με γκοφρέ χαρτί
Κόψαμε λωρίδες γκοφρέ, διάφορα χρώματα. Τις τοποθετήσαμε γύρω από το βρασμένο αυγό μας και προσεκτικά, κρατώντας το το βρέξαμε με νερό. Το αφήσαμε να στεγνώσει και μετά το ανοίξαμε. Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!
Και η χαρά των παιδιών όταν είδαν τα αυγά τους βαμμένα και πολύχρωμα ήταν απερίγραπτη!
Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!!!
Ποίημα βγαλμένο από την τόσο γλυκιά έμπνευση των παιδιών, αυθόρμητη και εύθυμη…!
Καλή Ανάσταση!
άνοιξη χρυσή βροχή,
και μαγεύει ο ήλιος,
δεν είναι όνειρο,
είναι Πάσχα με αυγά!


















































