Εκπαιδευτική εκδρομή στο Αρχαιολογικό Μουσείο – 21/10/2016

Την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016 οι μαθητές των δύο τμημάτων της τρίτης (Γ) τάξης του σχολείου μας μαζί με τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας , με συνοδούς τους εκπαιδευτικούς τους, επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης, συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Λαμπερές ιστορίες φωτιάς”.

Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους, παρατήρησαν τα εκθέματα του μουσείου, εξέφρασαν τις απορίες τους στην αρχαιολόγο του μουσείου και συνεργάστηκαν μεταξύ τους για να απεικονίσουν εικαστικά τις εντυπώσεις τους.

14670674_1227746337267559_8104068661993277820_n

SAM_4676 - Αντίγραφο

SAM_4687 - Αντίγραφο

SAM_4705

Σημαιοφόροι και παραστάτες

Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας συνεδρίασε προκειμένου να συζητήσει το θέμα για τον ορισμό των σημαιοφόρων και των παραστατών της σημαίας για το διδακτικό έτος 2016-2017.

Οι μαθητές της Έκτης (ΣΤ) που συγκέντρωσαν κατά το προηγούμενο σχολικό έτος (2015-2016) ,στην Πέμπτη (Ε) τάξη , το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, μπήκαν σε διαδικασία κλήρωσης και τα αποτελέσματα αναγράφονται παρακάτω.

Ορίζονται για το χρονικό διάστημα έως 31/1/2017 οι παρακάτω:

Σημαιοφόρος : Καραμέρη Ευγενία

Παραστάτες: 1. Κωνσταντίνου Ηλίας,  2. Κανάτας Δημήτριος,  3. Καραηλιά Κωνσταντίνα,  4. Αγγέλου Αθανασία,  5. Μπήλιου Αμαλία

Ορίζονται για το χρονικό διάστημα από 1/2/2017  μέχρι τέλους του διδακτικού έτους οι παρακάτω:

Σημαιοφόρος: Παπαδοπούλου Ευθυμία

Παραστάτες: 1. Σολτάτου Αναστασία,  2. Αγγέλου Γεωργία,  3. Βασιλόπουλος Παναγιώτης,  4. Μαλαγράκη Χαραλαμπία,  5. Καραγιάννη Βασιλική

Με την ίδια διαδικασία ορίστηκαν ως υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνων οι μαθητές:

1. Καραχάλιου Θεοδώρα, για το χρονικό διάστημα έως 31/1/2017

2. Καρυδάκης Ευστάθιος, για το διάστημα από 1/2/2017 έως τέλος

ellhniki-shmaia

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – 3/10/2016

Τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016 το σχολείο μας, σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας, συμμετείχε σε δράσεις που αφορούσαν την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με σύνθημα “Νιώσε τη χαρά της άθλησης χωρίς το άγχος της νίκης και το φόβο της αποτυχίας: Αθλητισμός – Δικαίωμα για όλους”.

Οι μαθητές πήραν μέρος σε διάφορες αθλητικές δραστηριότητες που διοργανώθηκαν στο κοινό προαύλιο των δύο σχολείων με στόχο την καλλιέργεια και την ενίσχυση της φυσικής τους κατάστασης και ευεξίας, αλλά κυρίως τη συνύπαρξη και συνεργασία μεταξύ τους.

Στη συνέχεια οι μαθητές των δύο σχολείων παρακολούθησαν στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης βίντεο με θέμα τους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Ακολούθησε σχετική συζήτηση για τη θέληση και την ψυχική δύναμη ατόμων με αναπηρία και πως αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να καταφέρουν το αδύνατο. Γι αυτό ο αθλητισμός πρέπει να είναι δικαίωμα όλων!

SAM_4449

SAM_1285

SAM_1274

1

Η ιστορία μας

Το πρώτο Δημοτικό Σχολείο Άμφισσας , το παλαιότερο δημοτικό σχολείο της πόλης, χτίστηκε χάρη στο κληροδότημα του ευεργέτη της πόλης, Πέτρου Μαρκίδη.

Ξεκίνησε τη λειτουργία του ως “Μαρκίδειο Διδακτήριο” στις 6 Μαρτίου 1933 και κατά τη διάρκεια της Κατοχής, το καλοκαίρι του 1941, διέκοψε τη λειτουργία του όταν στους χώρους του εγκαταστάθηκαν οι Ιταλοί στρατιώτες. Τα μαθήματα συνεχίστηκαν σε εκκλησίες και καταστήματα της πόλης.

Ο Πέτρος Μαρκίδης κληροδότησε την περιουσία του στο Δήμο Άμφισσας με σκοπό ο Δήμος να μεριμνά για την κατασκευή σχολικών κτιρίων και τη χορήγηση υποτροφιών σε αριστούχους μαθητές και σπουδαστές της πόλης.

Ακόμη και σήμερα, σχεδόν έναν αιώνα από την έναρξη λειτουργίας του Μαρκίδειου Διδακτηρίου, οι αριστούχοι μαθητές επιβραβεύονται από το “Μαρκίδειο Κληροδότημα”.

Παρουσίαση Προγράμματος κ.Ιωάννη Σκορλέτου

Καθ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2015-16 οι μαθητές μας υπό την επιμέλεια, επίβλεψη και καθοδήγηση του κ. Σκορλέτου Ιωάννη, απόφοιτο Σχολής Καλών Τεχνών και υπεύθυνο Καλλιτεχνικών του σχολείου μας, συμμετείχαν στο Πρόγραμμα “Παίρνω τα πινέλα μου-Παίζω με τα χρώματα και Ζωγραφίζω το προαύλιο μου”.  Στο πρώτο στάδιο ο κ. Σκορλέτος σε συνεργασία με τα παιδιά σχεδίασε το περίγραμμα του έργου στον τοίχο του προαυλίου. Στο επόμενο στάδιο τα παιδιά κάθε τάξης πήραν τα πινέλα τους , ανακάτεψαν τα χρώματα και μαζί με την φαντασία τους έβαλαν χρώμα στους τοίχους και στην καθημερινότητα μας στο σχολείο!!!

Στο τελικό στάδιο έγιναν οι απαραίτητες παρεμβάσεις και διορθώσεις από τον κ.Σκορλέτο και το έργο των παιδιών ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και αποδοχή από το Σύλλογο Διδασκόντων!
Μπράβο παιδιά για το έργο σας και την δημιουργικότητα σας!!!! Ευχαριστούμε κ.Γιάννη για το υπέροχο έργο σας που ομορφαίνει το προαύλιο μας από δω και πέρα!

n g  mDSC08275 DSC08274   DSC08270DSC08271      s uoDSC08276ttDSC08314DSC08315DSC08316nnmlDSC08321DSC08320

Η Περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας στο ΚΠΕ Κρεστένων.

Στις 6-7 Ιουνίου 2016 και  στα πλαίσια του μαθήματος της ευέλικτης ζώνης της Στ’ τάξης και της υλοποίησης του προγράμματος  “πολιτιστικά μονοπάτια – τοπική ιστορία Άμφισσας” πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή με την Περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου στο ΚΠΕ Κρεστένων του νομού Αχαΐας.

KPE2

Η εκδρομή ξεκίνησε με πρώτο σταθμό τον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα Πατρών.

77

Στην δεύτερη στάση οι μαθητές συμμετείχαν σε παιχνίδια γνωριμίας και συνεργασίας κατά μήκος του Αλφειού ποταμού.

al2  KPE35

Επίσης έγινε ξενάγηση και ενημέρωση των μαθητών στον Υδροηλεκτρικό Σταθμό του Αλφειού ποταμού.

KPE30  al7

Σειρά είχε ο αρχαιολογικός χώρος της Αρχαίας Ολυμπίας όπου η μαθητές συμμετείχαν στο βιωματικό παιχνίδι “Μηχανή του Χρόνου”. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Κρεστένων “ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.  Επίσης επισκεφθήκαμε τον Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας.

m3m0  m8                        m6  m1  m2

Ήταν μια ξεχωριστή εκδρομή! Συγχαρητήρια στους μαθητές μας!

 

 

Ημέρα αθλητικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων

Την Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016 στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας, υπό την επιμέλεια των καθηγητών φυσικής αγωγής, κ.Κατερίνα Παπακώστα, κ.Αθανασία Κρανιά και κ.Νικ.Φουσέκη, όλες οι τάξεις πήραν μέρος σε αθλητικά παιχνίδια.

a1 a2 a3 a4

Προσέχω Μαθαίνω Νοιάζομαι

Στις 2 Ιουνίου το σχολείο μας επισκέφθηκε η κ.Μαρία Πάλλα, λιμενικός στο Λιμεναρχείο Ιτέας, και εν όψη των καλοκαιρινών διακοπών ενημέρωσε τους μαθητές για τους κινδύνους που κρύβει η θάλασσα και την αντιμετώπισή τους. Επίσης ενημέρωσε τους μαθητές για την καθαριότητα των ακτών και της θάλασσας. Τέλος έγινε και προβολή amination.

lim5

lim2 lim1

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γαλαξίδι

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γαλαξίδι των Α, Β κ Γ τάξεων την Παρασκευή 27/5/2016.

Αφού πήραμε τα σακίδια μας και φορέσαμε τα καπέλα μας, ξεκινήσαμε για το όμορφο Γαλαξίδι. Πρώτος μας σταθμός η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής. Δυστυχώς ήταν κλειστή και είδαμε μόνο το εξωτερικό ηλιακό ρολόι. Επόμενος μας σταθμός ήταν η εκκλησία του Αγίου Νικολάου. Είδαμε και θαυμάσαμε το ξεχωριστό τέμπλο της και μάθαμε αρκετά για την κατασκευή της.

GAL8 GAL1GAL3

Στην συνέχεια στο Ναυτικό Μουσείο θαυμάσαμε τα εκθέματα και ακούσαμε γι αυτά από τον ξεναγό μας.

GAL2 GAL7 GAL6 GAL5 GAL4

Έπειτα από όλα αυτά, το ρίξαμε στο παιχνίδι στην παιδική χαρά της κεντρικής πλατείας.

Επειδή είμαστε καλά παιδιά οι δάσκαλοι μας θα μας ξαναπάνε!!!

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα

Στις 17 Μαΐου οι Ε΄ και  Στ΄ τάξεις   πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα. Επισκέφτηκαν το Μουσείο της Ακρόπολης και τη Βουλή των Ελλήνων.

Από την ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης

2016-05-17 12.53.122016-05-17 13.17.362016-05-17 12.43.362016-05-17 12.42.30

Στο Κοινοβούλιο.

2016-05-17 17.31.192016-05-17 17.31.03

Στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος» και στον άγνωστο στρατιώτη

2016-05-17 17.46.542016-05-17 17.57.58