Την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016 οι τάξεις Πέμπτη (Ε) και Έκτη (ΣΤ) του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Άμφισσας και παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Πόλη και Οικοσύστημα: Το χθες και το σήμερα της Άμφισσας”.
Η εκπαιδευτική αυτή εκδρομή έγινε στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος σχολικής δραστηριότητας που έχουν αναλάβει οι τάξεις αυτές με τίτλο “Κάστρα και Ακροπόλεις. Το Κάστρο της Ωριάς”.
Αρχικά τα παιδιά μεταφέρθηκαν με συνοδεία των δασκάλων τους στο χώρο του ΚΠΕ, όπου έγινε μια παρουσίαση από τον υπεύθυνο του προγράμματος σχετική με το οικοσύστημα της πόλης μας και συζητήθηκαν διάφορα περιβαλλοντικά θέματα.
Στη συνέχεια έγινε μια περιήγηση στους δρόμους της πόλης, όπου τα παιδιά είδαν από κοντά τα παλιά αρχοντικά και νεοκλασικά κτίρια.

Ανέβηκαν στο Κάστρο των Σαλώνων, όπου παρατήρησαν τις ανθρωπογενείς επιδράσεις στο χώρο και το χρόνο. Με τη βοήθεια του υπεύθυνου του προγράμματος, πραγματοποίησαν μια δραστηριότητα-παιχνίδι για τους βιοτικούς και αβιοτικούς παράγοντες σε ένα οικοσύστημα και πώς επηρεάζουν ο ένας τον άλλον.



Ο περίπατος συνεχίστημκε στη Χάρμαινα, την παλιά συκοικία των βυρσοδεψών της πόλης και έγινε ξενάγηση στη Δημοτική Πινακοθήκη, όπου φιλοξενούνται σχέδια του Έλληνα ζωγράφου Σπύρου Παπαλουκά.

(εδώ δείτε πληροφορίες για την Πινακοθήκη)
Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους και συνεργάτες του προγράμματος του ΚΠΕ Άμφισσας!
