Χιονοδρομικό Παρνασσού – 2/2/2017

Την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017 οι μαθητές των τάξεων της Πέμπτης (Ε΄) και της Έκτης (ΣΤ΄) του σχολείου μας , με συνοδούς τις δασκάλες τους, το διευθυντή του σχολείου αλλά και τους γυμναστές Αγαπητού Άννα, Ντόσκουρη Δημήτρη και Βουλγαρόπουλο Δημήτρη, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού.

Η μεταφορά έγινε με το λεωφορείο έως στην Αράχωβα, όπου και προμηθεύτηκαν τον εξοπλισμό για τα σκι και τα έλκηθρα και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο χιονοδρομικό απ΄ όπου και πήραν τους αναβατήρες (λιφτ) για να φτάσουν στην αρχική πίστα αρχαρίων.

Εκεί , οι ειδικά εκπαιδευμένοι γυμναστές – συνοδοί, αφού χώρισαν τους μαθητές σε τρεις ομάδες , παρέδωσαν μαθήματα σκι στις δύο απ΄ αυτές και η τρίτη ομάδα επιδόθηκε σε ελκηθροδρομίες!

Μαθητές και εκπαιδευτικοί απόλαυσαν το χιόνι και την ηλιόλουστη ημέρα στον Παρνασσό μέχρι το μεσημέρι που γύρισαν στην Άμφισσα κατάκοποι αλλά αρτιμελείς!!!

2017-02-02 10.22.51

20170202_102823

20170202_104237

20170202_105359

2017-02-02 10.45.48

20170202_112515

20170202_111820

2017-02-02 12.56.50

2017-02-02 12.33.55

20170202_122139

20170202_133351_20170213205141814

Επίσκεψη στο Εργαστήριο Φυσικής

Την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου η Πέμπτη (Ε΄) τάξη του σχολείου μας, επισκέφτηκε το Γυμνάσιο της πόλης για να παρακολουθήσει πειράματα στα πλαίσια του μαθήματος Φυσικά – Ερευνώ και ανακαλύπτω.

Αρχικά, η υπεύθυνη του εργαστηρίου κυρία Ευαγγελία Μπεμπή πραγματοποίησε διάφορα πειράματα σχετικά με την ενότητα “Θερμότητα” του βιβλίου. Στη συνέχεια, αφού χώρισε τα παιδιά σε ομάδες, η κάθε ομάδα ανέλαβε να κάνει τα δικά της πειράματα και να καταγράψει τις παρατηρήσεις της. Τέλος, έγινε συζήτηση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων των πειραμάτων.

Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον σε όλη τη διαδικασία και τους βοήθησε να κατανοήσουν στην πράξη τα όσα διδάχτηκαν στην τάξη! Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Ευαγγελία!

ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ(57)

0

Κοπή Βασιλόπιτας

Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας, κόψαμε τη Βασιλόπιτα για το νέο έτος 2017. Οι υπεύθυνοι του συλλόγου μοίρασαν από μία Βασιλόπιτα σε κάθε τάξη, αλλά και στους δασκάλους, με ένα δωράκι για όσους κέρδισαν το φλουρί. Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας και καλή χρονιά!

WP_20170120_005

κοπη πιτας (1)
κοπη πιτας (2)

WP_20170120_002

Θεατρική παράσταση – 18/01/2017

Την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017, οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης, θεατρική παράσταση από το Θεατρικό Οργανισμό της Ειρήνης Ευαγγελάτου. Το έργο είχε τίτλο “ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΚΡΙΣΤΟΜΠΙΤΑ  ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΡΟΖΙΤΑ” του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα σε διασκευή Γ.Καλαντζοπούλου, από το θεατρικό έργο “Οι φασουλήδες του Κατσιπόρα”.

Τα τεχνικά προβλήματα λόγω διακοπής ρεύματος κατά τη διάρκεια της παράστασης, αντιμετωπίστηκαν άψογα από τους ηθοποιούς και οι μαθητές την παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον έως το τέλος!

20170118_105612

20170118_112347

Κλειστά τα σχολεία αύριο στη Φωκίδα

Όπως ενημέρωσε η Π.Ε. Φωκίδας, αύριο Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017 όλες οι σχολικές μονάδες του Δήμου Δελφών (όπως και του αντίστοιχου της Δωρίδας) σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα παραμείνουν κλειστές λόγω του παγετού και της κακοκαιρίας.

(Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο)

snowmen

Γιορτή Χριστουγέννων – 23/12/2016

Την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016 οι μαθητές του σχολείου μας αλλά και του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, μας παρουσίασαν μια καταπληκτική χριστουγεννιάτικη γιορτή!

Τα πρωτάκια μας!
Τα πρωτάκια μας!
Τα δευτεράκια μας!
Τα δευτεράκια μας!
Τα τριτάκια μας!
Τα τριτάκια μας!
Τα τριτάκια μας!
Τα τριτάκια μας!
Τα τριτάκια μας!
Τα τριτάκια μας!
Τα πεμπτάκια και εκτάκια μας!
Τα πεμπτάκια και εκτάκια μας!

Στο χώρο του Πνευματικού Κέντρου οι μαθητές της Έκτης (ΣΤ) έκαναν έκθεση των υπόλοιπων χριστουγεννιάτικων στολιδιών από το παζάρι που είχαν οργανώσει με τη βοήθεια της δασκάλας τους και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.

20161223_090133

20161223_090054

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους δασκάλους τους!

Καλές χριστουγεννιάτικες διακοπές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!

(ακούστε και ένα τραγουδάκι!)

Δένδρο από ανακυκλώσιμα υλικά

Σε μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα ανακύκλωσης, οργανώθηκε διαγωνισμός από τον ΦΟ.Δ.Σ.Α. Στερεάς Ελλάδας (Περιφερειακός φορέας διαχείρισης στερεών αποβλήτων) σε συνεργασία με το Δήμο μας και άλλους δήμους, για το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δένδρο από ανακυκλώσιμα υλικά. Στα σχολεία που θα έχουν τις περισσότερες διαδικτυακές προτιμήσεις θα δοθούν εκτυπωτικά μηχανήματα ανά Δήμο.

Μπορείτε να ψηφίσετε το πιο όμορφο δένδρο στο facebook του Περιφερειακού Φο.Δ.Σ.Α. Στερεάς Ελλάδας (εδώ μπορείτε να ψηφίσετε κάνοντας like στα δένδρα) .

το δικό μας δένδρο από ανακυκλώσιμα
Το δικό μας δένδρο από ανακυκλώσιμα υλικά.
"Ψηφίστε με!!"
“Ψηφίστε με!!”

Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών – 14/12/2016

Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016 με πρωτοβουλία του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας, διοργανώθηκε σεμινάριο στο χώρο του σχολείου μας σχετικό με τις Πρώτες Βοήθειες.

Το σεμινάριο αυτό ανέλαβε να πραγματοποιήσει το ΕΚΑΒ (Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας) της πόλης και το παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί του Ειδικού Δημοτικού αλλά και του σχολείου μας.

(εδώ θα δείτε την ιστοσελίδα του ΕΚΑΒ)

SAM_1571

SAM_1578