Χιονοδρομικό Παρνασσού – 2/2/2017
Την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017 οι μαθητές των τάξεων της Πέμπτης (Ε΄) και της Έκτης (ΣΤ΄) του σχολείου μας , με συνοδούς τις δασκάλες τους, το διευθυντή του σχολείου αλλά και τους γυμναστές Αγαπητού Άννα, Ντόσκουρη Δημήτρη και Βουλγαρόπουλο Δημήτρη, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού.
Η μεταφορά έγινε με το λεωφορείο έως στην Αράχωβα, όπου και προμηθεύτηκαν τον εξοπλισμό για τα σκι και τα έλκηθρα και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στο χιονοδρομικό απ΄ όπου και πήραν τους αναβατήρες (λιφτ) για να φτάσουν στην αρχική πίστα αρχαρίων.
Εκεί , οι ειδικά εκπαιδευμένοι γυμναστές – συνοδοί, αφού χώρισαν τους μαθητές σε τρεις ομάδες , παρέδωσαν μαθήματα σκι στις δύο απ΄ αυτές και η τρίτη ομάδα επιδόθηκε σε ελκηθροδρομίες!
Μαθητές και εκπαιδευτικοί απόλαυσαν το χιόνι και την ηλιόλουστη ημέρα στον Παρνασσό μέχρι το μεσημέρι που γύρισαν στην Άμφισσα κατάκοποι αλλά αρτιμελείς!!!

































