Πεζοπορία στον Αη Γιώργη

Την Τρίτη 25 Απριλίου 2017 οι μαθητές των τάξεων Δ΄ (τετάρτη), Ε΄ (πέμπτη), ΣΤ΄ (έκτη), με συνοδεία δασκάλων και γυμναστών τους, έκαναν ανάβαση από ορειβατικό μονοπάτι στο εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου στο λόφο πάνω από την πόλη μας.

Εκεί απόλαυσαν τη θέα, είδαν από ψηλά την Άμφισσα και παρατήρησαν το κάστρο. Βρήκαν τα διάφορα μνημεία και κτίρια της πόλης, εντόπισαν το σχολείο μας και έψαξε ο καθένας να δει από ψηλά το σπίτι του. Μαζί με τους εκπαιδευτικούς συζήτησαν για τα ονόματα που έχουν οι γειτονιές της πόλης και για την προέλευση των κατοίκων τους, μίλησαν για διάφορα άλλα γεωγραφικά στοιχεία και  ιστορικά γεγονότα της περιοχής.

Κατηφορίζοντας το λόφο, κατέληξαν στο κλειστό γήπεδο της πόλης για αθλητικά παιχνίδια και τέλος γύρισαν στο σχολείο μας.

20170425_092254

20170425_093013

20170425_093412  20170425_093652

20170425_095633

20170425_105130

20170425_120248

20170425_115906

Αγώνες ποδοσφαίρου

Το πρωί της Παρασκευής  7 Απριλίου 2017, παραμονή του Σαββάτου του Λαζάρου, τα κορίτσια των σχολείων της Άμφισσας, βγήκαν με τα ανθισμένα καλαθάκια τους να τραγουδήσουν για την Ανάσταση του Λαζάρου, σύμφωνα με το έθιμο.

lazarines-600x330

Την ημέρα εκείνη, τα αγόρια όλων των δημοτικών σχολείων μας, επισκέφτηκαν το γήπεδο της πόλης, όπου οργανώθηκαν αγώνες ποδοσφαίρου από τους γυμναστές τους!

20170407_104024

20170407_103409

20170407_103220-1-1

20170407_112505

Γιορτή για την 25η Μαρτίου

Στα πλαίσια της εθνικής μας επετείου για την 25η Μαρτίου του 1821 , οι μαθητές της έκτης (ΣΤ΄) τάξης με τη βοήθεια μαθητών από την πέμπτη (Ε΄) τάξη του σχολείου μας, καθώς και οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου , οργάνωσαν γιορτή στο Πνευματικό κέντρο της πόλης με τραγούδια , χορούς και θεατρικά δρώμενα! Μπράβο στους μαθητές που μας έκαναν περήφανους!!

20170324_084529

20170324_090547

20170324_092627

20170324_092734

20170324_093719

20170324_094211

20170324_094921

20170324_091232

20170324_091410

20170324_092441

Επίσκεψη στο φούρνο

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017 , οι μαθητές του Γ1 τμήματος του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, επισκέφτηκαν μαζί με τη δασκάλα τους ένα αρτοποιείο της πόλης, έτσι ώστε να μάθουν για τη διαδικασία παραγωγής του ψωμιού.

Εκεί, οι μαθητές εξέφρασαν τις απορίες τους στον υπεύθυνο του αρτοποιείου και είδαν από κοντά τους φούρνους και τον τρόπο παραγωγής του ψωμιού και των υπόλοιπων προϊόντων. Στο τέλος οι εργαζόμενοι στο φούρνο κέρασαν τους μαθητές κουλουράκια! Ευχαριστούμε πολύ το αρτοποιείο του Λύτρα της πόλης μας!

20170310_105848

20170310_105921

20170310_105931

Αποκριάτικο πάρτυ 24-02-2017

Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου, στο χώρο του σχολείου  μας πραγματοποιήθηκε αποκριάτικη γιορτή εν όψει του καρναβαλιού !

Όλα τα τμήματα , καθώς και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, συμμετείχαν σε διαγωνισμό αποκριάτικης αυτοσχέδιας στολής από ανακυκλώσιμα υλικά. Κάθε τμήμα επέλεξε ένα θέμα και κατασκεύασε τη στολή , την οποία φόρεσε και παρουσίασε στο υπόλοιπο σχολείο ένας μαθητής εκπρόσωπος. Όλες οι στολές ήταν πρωτότυπες και άξιζαν την πρώτη θέση στο διαγωνισμό!

Στη συνέχεια όλα τα παιδιά μαζί με τους δασκάλους τους, διασκέδασαν χορεύοντας στο προαύλιο του σχολείου μας!

20170224_101809

20170224_101853

20170224_101901_20170326212708239

20170224_101933

20170224_102013

20170224_102048

20170224_102353

20170224_114840

Αποκριάτικος στολισμός της πόλης

Το καρναβάλι έρχεται και γι΄ αυτό αναλάβαμε να στολίσουμε την πόλη μας! Οι μαθητές μας λοιπόν , από τις τάξεις Δ΄ (τετάρτη) και ΣΤ΄ (έκτη), σε  συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό Άμφισσας και το 3ο Δημοτικό Σχολείο και με πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Κέντρου Φωκίδας, κατασκεύασαν πρόσωπα – “στοιχειά” από λινάτσα!

Τα παιδιά έκαναν καταπληκτική δουλειά και τα έργα τους κρεμάστηκαν πάνω από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης μας! Καλές Απόκριες!!!

2017-02-08 12.01.21

2017-02-08 12.01.54

20170208_141556

20170223_111724

20170223_110651

20170223_110632

16831082_217344072067067_3227238418453327723_n

Γλυκό νεραντζάκι

Οι μαθητές της ΣΤ΄(έκτης) τάξης αποφάσισαν να φτιάξουν γλυκό του κουταλιού νεραντζάκι! Σε συνεργασία λοιπόν με τη δασκάλα τους και το διευθυντή του σχολείου μας, μάζεψαν νεράντζια από τα δέντρα που υπάρχουν στην αυλή μας. Στη συνέχεια πήραν τα νεράντζια στα σπίτια τους και τις επόμενες μέρες μαζί με τους γονείς τους έφτιαξαν το γλυκό.

Την Παρασκευή στις 17 Φεβρουαρίου τα παιδιά έφεραν τα βαζάκια με το γλυκό στο σχολείο και το μοίρασαν στα παιδιά των υπόλοιπων τάξεων και στους δασκάλους.

Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές της ΣΤ΄ και τους γονείς τους που μας γλύκαναν!!

2017-02-03 11.55.25

20170207_120023

20170216_112314

20170217_111818

20170217_111844

20170217_112301

20170217_112330

Τσικνοπέμπτη – 16/2/2017

Φέτος το τσικνίσαμε για τα καλά! Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ανέλαβε να ψήσει στο χώρο του σχολείου μας και να μοιράσει σουβλάκια σε όλα τα παιδιά αλλά και τους εκπαιδευτικούς! Εκτός όμως από φαγητό, όλα τα παιδιά χόρεψαν παραδοσιακά αποκριάτικα τραγούδια που είχαν προετοιμάσει με τους γυμναστές τους.

Αυτή η Τσικνοπέμπτη θα μείνει σε όλους αξέχαστη!

Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για τα πεντανόστιμα σουβλάκια!

20170216_114534

20170216_121844

20170216_115401
Το γαϊτανάκι μας
20170216_120037
Το γαϊτανάκι μας
Οι δασκάλες το έμπλεξαν για τα καλά!
Οι δασκάλες το έμπλεξαν για τα καλά!

 

image-0-02-05-6a0591b2ccc0b5ab4dbfb2f9160c81627e667f445c293a549029c387933a3545-V

 

?

 

image-0-02-05-53d27c5b460f1e99152d04b24755bd56eb45203b3a180540aa2287754dd4d5fb-V

20170216_120518

 

Αγωγή Υγείας από το Νοσοκομείο Άμφισσας

Στα πλαίσια Υλοποίησης Εφαρμογής Προληπτικών Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας, την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017 , επισκέφτηκαν το σχολείο μας υπεύθυνες από το Γενικό Νοσοκομείο Άμφισσας για να ενημερώσουν τους μαθητές σχετικά με θέματα Αγωγής Υγείας.

Συγκεκριμένα, στις τάξεις Α΄, Β΄ και Γ΄ πραγματοποίησαν ενημερωτική ομιλία με θέμα “Στοματική Υγιεινή” και στις τάξεις Δ΄ , Ε΄ και ΣΤ΄ παρουσίαση με θέμα “Διαδίκτυο – Εθισμός”.

Ευχαριστούμε πολύ τις υπεύθυνες από το Γενικό Νοσοκομείο Άμφισσας!

20170207_115225

20170207_115107