Πεζοπορία στον Αη Γιώργη
Την Τρίτη 25 Απριλίου 2017 οι μαθητές των τάξεων Δ΄ (τετάρτη), Ε΄ (πέμπτη), ΣΤ΄ (έκτη), με συνοδεία δασκάλων και γυμναστών τους, έκαναν ανάβαση από ορειβατικό μονοπάτι στο εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου στο λόφο πάνω από την πόλη μας.
Εκεί απόλαυσαν τη θέα, είδαν από ψηλά την Άμφισσα και παρατήρησαν το κάστρο. Βρήκαν τα διάφορα μνημεία και κτίρια της πόλης, εντόπισαν το σχολείο μας και έψαξε ο καθένας να δει από ψηλά το σπίτι του. Μαζί με τους εκπαιδευτικούς συζήτησαν για τα ονόματα που έχουν οι γειτονιές της πόλης και για την προέλευση των κατοίκων τους, μίλησαν για διάφορα άλλα γεωγραφικά στοιχεία και ιστορικά γεγονότα της περιοχής.
Κατηφορίζοντας το λόφο, κατέληξαν στο κλειστό γήπεδο της πόλης για αθλητικά παιχνίδια και τέλος γύρισαν στο σχολείο μας.




























































