Make-A-Wish (Κάνε μια ευχή Ελλάδος) (2021)

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, το σχολείο μας συμμετέχει στο  Make-A-Wish (Κάνε μια ευχή Ελλάδος).

Η συμμετοχή είναι 2 ευρώ, εάν επιθυμείτε να συμμετέχετε, και το παιδί σας παίρνει ένα αστέρι ευχής και ένα βραχιολάκι κορδέλα ως αναμνηστικό της προσφοράς του.

Τα χρήματα θα συγκεντρώνονται στο Νηπιαγωγείο μας τη χρονική περίοδο 22 Νοεμβρίου εώς 10 Δεκεμβρίου.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας.