ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ (2021)
Άλλος ένας Νοέμβρης ήρθε και μαζί του μας φέρνει πάντα τις αναμνήσεις από εκείνη τη φρικτή νύχτα της 17 Νοέμβρη 1973,τις δύσκολες στιγμές που περνούσε τότε η Ελλάδα μας!
Στο Νηπιαγωγείο μας, από μέρες, αρχίσαμε να δουλεύουμε πάνω στα γεγονότα εκείνης της εποχής. Μέσα από πλούσιο εποπτικό υλικό, βίντεο, βιβλία, τραγούδια τα παιδιά έμαθαν την ιστορία της εξέγερσης στο Πολυτεχνείο, εξοικειώθηκαν με τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας και κυρίως συνειδητοποίησαν ότι πρέπει να είμαστε ενωμένοι γιατί όταν είμαστε ενωμένοι τότε είμαστε και πιο δυνατοί.
Τα παιδιά ζωγράφισαν, έκαναν κατασκευές, τραγούδησαν, διάβασαν βιβλία σχετικά με το θέμα, αφηγήθηκαν την ιστορία αλλά αυτό που χάρηκαν πιο πολύ ήταν που σήκωσαν το δικό τους πανό και φώναξαν με όλη τους τη δύναμη συνθήματα σαν τους φοιτητές εκείνης της εποχής. ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ, ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Και είναι πραγματικά εντυπωσιακό και άξιο θαυμασμού πως μέσα σε μια μικρή φωλιά όπως αυτή του Νηπιαγωγείου, με τόσο μικρά παιδάκια μπορούν να ξεπηδήσουν τόσο μεγάλες και δύσκολες έννοιες όπως αυτές της Δημοκρατίας, της Δικτατορίας, της Ελευθερίας και να καλλιεργηθούν Αξίες Ζωής όπως η Συνεργασία, η Αλληλεγγύη και η Ενότητα.
Μόνο με τέτοια παιδιά μπορούμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο γιατί αυτοί είναι οι Αυριανοί Μεγάλοι, το Μέλλον της Ζωής.
Και η γιορτή μας έκλεισε με το σύνθημά μας: ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό και βίντεο από την εορταστική μας εκδήλωση.

















