Τρίποντα στα σχολεία
Την Τρίτη, 28 Μαΐου, το σχολείο μας πήρε μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, «Τρίποντα στα σχολεία» που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Κοζάνης. Οι μαθητές των Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων ήρθαν σε επαφή με το άθλημα της καλαθοσφαίρισης και εκτέλεσαν ειδικά σχεδιασμένες ασκήσεις. Σκοπός του προγράμματος ήταν να παρέχει τα […]




