«Στόχος μας είναι η φιλία …. Όχι η βία»
Κάθε χρόνο η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Με αφορμή την ημέρα αυτή οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας άκουσαν με μεγαλόφωνη ανάγνωση το παραμύθι «Το αόρατο παιδί». Στη συνέχεια συζήτησαν για τα συναισθήματα που μπορεί να νιώθει ένα παιδί όταν […]
Ημέρα σχολικού εκφοβισμού
ΚΟΛΛΑΜΕ ΦΙΛΙΑ!... ήταν το σύνθημα της Β’ τάξης για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και εκφοβισμού. Ύστερα από την ακρόαση ιστοριών, την παρακολούθηση βίντεο και την εμπλοκή σε δημιουργικές δραστηριότητες, οι μαθητές και οι μαθήτριες μετέτρεψαν την σημερινή μέρα σε μέρα καλοσύνης, αποδοχής και αγάπης.




