“Ο ρόλος του δάσους”
Την Τετάρτη, 31-05-2023 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 19ου Δημ. Σχ. έγινε ομιλία – συζήτηση από τον κ. Τσιμπλινα Δημήτριο, Δασολόγο, Δ/ντη Δασών Νομού Κοζάνης. Την ομιλία παρακολούθησαν οι τάξεις: Β’, Γ’ και Στ’, η οποία είχε τίτλο “ Στους μαθητές δόθηκαν πληροφορίες όπως: χλωρίδα και πανίδα που ζει και αναπτύσσεται στο δάσος, τα οφέλη του […]




