Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Στ΄ τάξης,
σας ενημερώνουμε ότι, κατ’ εξαίρεση, όποιοι/ες έχουν λόγους να επιλέξουν στο Γυμνάσιο διαφορετική 2η ξένη γλώσσα από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό (Γαλλικά ή Γερμανικά), δύνανται να υποβάλουν αιτιολογημένη γραπτή αίτηση στο σχολείο, μέχρι την 4η Ιουνίου 2020 και ώρες 10:00 έως 12:00.
Μπορείτε να εκτυπώσετε την αίτηση κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://blogs.sch.gr/19dimkoz/files/2020/05/Υπεύθυνη-Δήλωση-Γονέα-1-Β-ΞΕΝΗ-ΓΛΩΣΣΑ-ΓΥΜΝΑΣΙΟ-1.xls
Η Διευθύντρια
Μαρίνα Χαρισοπούλου