Αρχική » Δράσεις Σχ.Έτους 2019-20 » Από την ματιά των παιδιών ο κορωνοϊός

Από την ματιά των παιδιών ο κορωνοϊός

Σκέψεις και συναισθήματα των μαθητών μας στην περίοδο της καραντίνας λόγω κορωνοϊού.

“Γεια σου γιαγιά και παππού, ξέρω πως αυτής οι ημέρες είναι δύσκολες, αλλά θα περάσουν…”

“Εμένα μου φαίνεται πολύ παράξενη όλη αυτή η κατάσταση και δε θέλω να ξανασυμβεί ποτέ ξανά αυτό το πράγμα με την καραντίνα”

“Εδώ και μέρες ξαφνικά άλλαξαν όλα”

“Μου λείπουν οι συμμαθητές μου, οι φίλοι μου, η γιαγιά και ο παππούς”