Στα πλαίσια της «Πανελλήνιας ημέρας κατά του Σχολικού Εκφοβισμού» οι μαθητές της Ε΄ τάξης του σχολείου, παρακολούθησαν ταινία με τίτλο
«Ο μικρός ήρωας»
Πρωταγωνιστές ήταν οι μαθητές της Ε΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου Νέου Σουλίου. Κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης οι μαθητές μας κατέγραφαν τα μηνύματα που λάμβαναν και μετά τους ζητήσαμε να τα αποτυπώσουν στο χαρτί είτε με εικόνες είτε με λέξεις.
