Όλες οι τάξεις του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης υπόγραψαν το συμβόλαιο του καλού εθελοντή με το αποτύπωμα του χεριού τους στο χαρτόνι σχηματίζοντας έναν κύκλο που συμβολίζει την ενότητα στη δράση για τον εθελοντισμό, την φιλανθρωπία, τον ακτιβισμό και την αλληλεγγύη δίνοντας η κάθε τάξη το δικό της μήνυμα.




