Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης μέσα απ΄τη γιορτή που έκαναν για τη λήξη αυτής της σχολικής χρονιάς έστειλαν το μήνυμα, πως τα ονειρά μας μπορούν να γίνουν αληθινά αρκεί να τα πιστέψουμε και να δουλέψουμε γι αυτά ενώ έστειλαν σε όλους ευχές για ένα ονειρικό καλοκαίρι.
Αρχική » Γιορτή Αποχαιρετισμού » Αποχαιρετισμός της σχολικής χρονιάς και της ΣΤ΄ τάξης


