Αρχική » Ενημερώσεις-Ανακοινώσεις » Καλό Πάσχα και χρόνια πολλά

Καλό Πάσχα και χρόνια πολλά

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης εύχεται στην εκπαιδευτική κοινότητα χαρούμενες οικογενειακές διακοπές και σε όλο τον κόσμο καλό Πάσχα!