Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης εύχεται στην εκπαιδευτική κοινότητα χαρούμενες οικογενειακές διακοπές και σε όλο τον κόσμο καλό Πάσχα!
Αρχική » Ενημερώσεις-Ανακοινώσεις » Καλό Πάσχα και χρόνια πολλά
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 19ου Δημοτικού Σχολείου Κοζάνης εύχεται στην εκπαιδευτική κοινότητα χαρούμενες οικογενειακές διακοπές και σε όλο τον κόσμο καλό Πάσχα!