Τιμήσαμε κι εμείς τη μέρα αυτή με δύο μονόπρακτες μικρού μήκους παραστάσεις με τίτλο: “Η Σκοτεινοσκουφίτσα” & “Η Κοκκινοσκουφίτσα ανάποδα”.
Οι μαθητές της Δ΄ τάξης του 19ου Δημ. Σχ. Κοζάνης έγραψαν μόνοι τους το κείμενο, δημιούργησαν αφίσα και έστειλαν προσκλήσεις στους συμμαθητές τους στο σχολείο για να παρακολουθήσουν την παράστασή τους.
Μία δράση που απέδειξε πως η αυθόρμητη, δημιουργική συμμετοχή των παιδιών στο σχολείο, και όχι μόνο, φέρνει εκπληκτικά αποτελέσματα και τα κάνει ευτυχισμένα.





