Όπως ξέρουμε τα παιδιά που καταναλώνουν πρωινό αποδίδουν καλύτερα στις εργασίες του σχολείου τους και επιπλέον έχουν καλύτερη επίδοση σε αθλητικές και άλλες σωματικές δραστηριότητες. Στην προσπάθεια μας να μάθουν τα παιδιά να τρώνε συστηματικό πρωινό και να βοηθούν τους γονείς τους, που πολλές φορές λόγω βιασύνης εξαιτίας της καθημερινής ρουτίνας δίνουν ένα έτοιμο σνακ καλέσαμε τους εκπαιδευτές Δημόσιου Ι.Ε.Κ κ. Σιλιάφη Αναστασία, διατροφολόγο & Διονύση Καπέλλο, μάγειρα μαζί με τους καταρτιζόμενους Καγιόγλου Σταματία, Κοντός Παναγιώτης, Κοπελιά Αικατερίνη, Προφητηλιώτης Γεώργιος και Τσαμπούρης Βενιζέλος στο σχολείο. Στο πνεύμα του εθελοντισμού ανταποκρίθηκαν άμεσα και μας επισκέφτηκαν σήμερα. Η κυρία Σιλιάφη παρουσίασε με θέμα «Έξυπνη διατροφή για έξυπνα παιδιά» την εισήγησή της στους μαθητές με διάλογο, παιχνίδι και τεστ. Στη συνέχεια ο κύριος Καπέλλος με τους καταρτιζόμενους στο εστιατόριο του σχολείου έδωσαν τις κατάλληλες οδηγίες πώς να ετοιμάζουν τα παιδιά ένα υγιεινό σάντουιτς (τα υλικά τα είχαν τα παιδιά σε ταπεράκια από το σπίτι). Η φρουτοσαλάτα ήταν απαραίτητο συμπλήρωμα του πρωινού γεύματος.
Η Διεύθυνση & οι Εκπαιδευτικοί του σχολείου ευχαριστούν όλους τους συντελεστές και εύχονται τους καταρτιζόμενους και σύντομα Master Chef!




