Έτσι για να μαθαίνουν οι μικροί και να χαίρονται οι μεγάλοι ![]()
![]()
αναβίωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο της ΖΕΠ το άναμμα του Φανού! Χόρεψαν στο βηματισμό του μπρε μπρε μπρε
και τσίκνισαν με ψητά σουβλάκια και λουκάνικα …..
Καλή Αποκριά εύχεται το 19ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης.
Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Το άναμμα του Φανού




