Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Έναρξη περιβαλλοντικού προγράμματος ΚΠΕ Βελβεντού Σιάτιστας

Έναρξη περιβαλλοντικού προγράμματος ΚΠΕ Βελβεντού Σιάτιστας

Το 19ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης σχεδιάστηκε ως πρότυπο βιοκλιματικό σχολικό συγκρότημα ανοιχτό στην κοινωνία με ευρύτερους στόχους, όπως την ανάδειξη του ενεργειακού χαρακτήρα της περιοχής.
Σήμερα ξεκίνησε το περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΠΕ Βελβεντού Σιάτιστας με γενικό τίτλο «Ένα Σχολείο πολύ πράσινο! Βιοκλιματικό σχολείο και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», για μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων, με το 11ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης.

                     

                    

                      

 

Με τις υπεύθυνες του εκπ/κού

περιβαλλοντικού προγράμματος.