Η κοπή της Βασιλόπιτας είναι ένα χαρούμενο ελληνικό έθιμο, διότι σύμφωνα με την παράδοση θα φέρει καλή τύχη σε αυτόν που θα βρει το φλουρί.
Σήμερα στο σχολείο μας ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έφερε για τους μαθητές του σχολείου, σε κάθε τάξη ξεχωριστές νόστιμες σπιτικές Βασιλόπιτες, και για να έχει διπλή χαρά ο τυχερός του φλουριού είχε δώρο ένα βιβλίο.
Από την πλευρά του ο Σύλλογος Διδασκόντων τήρησε επίσης το έθιμο στο Γραφείο Διδασκόντων.
Ευχόμαστε καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο με υγεία!
Η Διευθύντρια Ο Σύλλογος Διδασκόντων


