Την Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου για να μην μας παραπονούνται οι μικροί μαθητές μας των Α΄, Β΄και Γ΄ τάξεων, λόγω ότι οι μεγαλύτερες τάξεις θα υλοποιούσαν εκπαιδευτική εκδρομή στη Θεσσαλονίκη, καλέσαμε στο σχολείο μας θεατρική ομάδα, οποία με κουκλοθέατρο και με ενεργή συμμετοχή των μαθητών έδωσε μηνύματα αγάπης και αλληλεγγύης στα παιδιά. Στην παρέα μας είχαμε και τους μαθητές του συστεγαζόμενου 22ου Νηπιαγωγείου της ΖΕΠ και περάσαμε όμορφα.
Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Θυμώνει ο Αη Βασίλης;