Εκπαιδευτική εκδρομή-ξενάγηση στο Αρχαίο Θέατρο και το Φρούριο

Εκπαιδευτική εκδρομή-ξενάγηση στο Αρχαίο Θέατρο και στους αρχαιολογικούς χώρους του Φρουρίου Λάρισας

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικώ δράσεων πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στο Αρχαίο Θέατρο και στους Αρχαιολογικούς χώρους του Φρουρίου στην Λάρισα την Τρίτη 26 Μαρτίου 2019. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους και είδαν από κοντά σημαντικά μνημεία της πόλης ενώ ταυτόχρονα ενημερώθηκαν από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Τα τμήματα του 11ου Δημοτικού σχολείου Λάρισας ήταν τα Γ3, Δ1, Δ2, Δ3 και ΣΤ3. Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί, κ. Κωνσταντίνος Αλβίζος, κ. Μπασδέκης Γεώργιοςκ. Αντώνιος Παζάρας, κ. Γαρυφαλλιά Σελλοπούλου, κ. Γραμματή Καΐπη και κ. Τσουμάνη Αθανασία συνόδεψαν τους μαθητές και τους ενημέρωσαν για το Αρχαίο Θέατρο, το Μπεζεστένι και την ιστορία του τόπου μας και των μνημείων που επισκέφθηκαν.

(περισσότερα…)

Εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821

Εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821

Στο σχολείο μας την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019 πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή για τον εορτασμό της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Οι μαθητές παρουσίασαν ένα πλούσιο και ενδιαφέρον χρονικό με πολλές ιστορικές αναφορές, σκετς  και ποιήματα. Οι εκπαιδευτικοί των τριών τμημάτων της ΣΤ’ τάξης, κ. Κατσιγιάννης Κωνσταντίνος, κ. Καϊπη Γραμματή και κ. Αποστολάκης Παναγιώτης καθοδήγησαν τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και έστησαν μία πολύ όμορφη γιορτή. Η μουσικός του σχολείου μας κ. Καραγιώργου Βιργινία πλαισίωσε τη γιορτή με τη συμμετοχή της χορωδίας των μαθητών, με υπέροχη μουσική και παραδοσιακά και σύγχρονα τραγούδια ενώ τα σκηνικά επιμελήθηκε η εικαστικός του σχολείου μας κ. Ελένη Αναστασοπούλου.  

(περισσότερα…)

Ημερίδα «Συν-Δημιουργώντας Δεσμούς»

Ημερίδα «Συν-Δημιουργώντας Δεσμούς»

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019, ο Διευθυντής του 11ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης του ΟΚΑΝΑ «Ορφέας» διοργάνωσαν ημερίδα με θέμα «Συν-Δημιουργώντας Δεσμούς» στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.

Εισηγητές της εκδήλωσης ήταν η κ. Τσιάτα Κική, Κοινωνιολόγος και στέλεχος πρόληψης του Κέντρου Πρόληψης ΟΚΑΝΑ «Ορφέας», η κ. Μακαντάση Ελένη, Κοινωνική Λειτουργός του 11ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας και ο κ. Βλάνδος Σταμούλης, Διευθυντής και εκπαιδευτικός του 11ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας.

(περισσότερα…)

6o Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου 2019

6o Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου 2019

Κάν’το να Ακουστεί

Βόλος 11-13 Απριλίου 2019

Πρωτότυπο τραγούδι με τίτλο “Είσαι Μοναδικός”

Αυτό που χρειάζεσαι είναι σεβασμός και αγάπη! Δεν είσαι απλά διαφορετικός! Είσαι μοναδικός!

Το 11ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας συμμετέχει στο 6ο  Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου που θα διεξαχθεί στις 11,12 και 13 Απριλίου 2019 στο Βόλο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της καθηγήτριας μουσικής της κ. Βιργινίας Καραγιώργου δημιούργησαν και τραγούδησαν ένα τραγούδι με ξεχωριστό νόημα και υπέροχη μελωδία.  Το τραγούδι έχει τίτλο “Έίσαι Μοναδικός” και αποτελεί την επίσημη συμμετοχή του σχολείου μας για τον φετινό διαγωνισμό. Οι μαθητές ηχογράφησαν το τραγούδι σε στούντιο επαγγελματικής ηχογράφησης, μία εμπειρία πρωτόγνωρη για τα παιδιά αλλά και πολύ συναρπαστική. Όλοι ευχόμαστε καλή επιτυχία στους μαθητές και την καθηγήτρια μουσικής!

“Είσαι Μοναδικός”-11ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας

 

Στίχοι Ελένη Μακαντάση
Μουσική, μουσική διδασκαλία, Βιργινία Καραγιώργου
Ηχοληψία, Μπάμπης Κάτσικας
Εικονογράφηση, Ελένη Αναστασοπούλου
Αγγλική μετάφραση, Κατερίνα Εξάρχου
Ψηφιακή υποστήριξη στο Διαδίκτυο, Φωτεινή Τριαντάρη

Στη χορωδία συμμετέχουν μαθητές των Γ, Δ, Ε και ΣΤ τάξεων του σχολείου.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους δασκάλους του σχολείου για την υποστήριξη τους καθώς και τον διευθυντή κ. Βλάνδο Σταμούλη.

(περισσότερα…)

Υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος για την ανακύκλωση

Υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος
για την ανακύκλωση ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στο Δήμο Λαρισαίων

Στο σχολείο μας την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019 πραγματοποιήθηκαν δύο παρουσιάσεις για την ανακύκλωση. Οι τάξεις Ε’ και ΣΤ’ ενημερώθηκαν από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύλωσης στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος “Ανακύκλωση ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών” για θέματα ανακύκλωσης και γενικότερα καλές πρακτικές με σκοπό την επαναχρησιμοποίηση συσκευών και την προστασία του περιβάλλοντος.

(περισσότερα…)

Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας

Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας  έτους 2019

Στο σχολείο μας την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019 έγινε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 11ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας διοργάνωσε την κοπή πίτας για το έτος 2019. Κάθε τμήμα του σχολείου μας έκοψε την δική της πίτα και φυσικά οι τυχεροί μαθητές ή μαθήτριες κέρδισαν το φλουρί. Σε ένα γιορτινό κλίμα, δάσκαλοι, μαθητές και γονείς ευχήθηκαν ότι καλύτερο για το καινούργιο έτος 2019 και κυρίως υγεία και ευτυχία σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους.Και του χρόνου με υγεία!

(περισσότερα…)

Πρόγραμμα «Ασφαλής Συμβίωση μαθητών με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο»

Πρόγραμμα «Ασφαλής Συμβίωση μαθητών με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο»

 

Στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας πραγματοποιήθηκε εκδήλωση σχετικά με το πρόγραμμα «Ασφαλής Συμβίωση μαθητών με το Σιδηροδρομικό Δίκτυο» την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019. Οι μαθητές των τάξεων Ε’ και ΣΤ’  ενημερώθηκαν από στελέχη της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ) για σημαντικά θέματα σχετικά με την σωστή συμπεριφορά και ασφάλεια με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Η παρουσίαση και τα βίντεο προβλημάτισαν τους μαθητές. (περισσότερα…)

Τρίγωνα Κάλαντα στο ΚΑΠΗ Νέας Σμύρνης

Τρίγωνα κάλαντα στο ΚΑΠΗ Νέας Σμύρνης

Τρίγωνα κάλαντα μες τη γειτονιά … θέλουμε να μοιραστούμε λίγη αγάπη και χαρά

Χριστούγεννα θα πει δίνω και παίρνω αγάπη και χαρά. Ανταλλαγή λοιπόν, κυρίως συναισθημάτων θέλουμε αυτές τις μέρες και έτσι αποφασίσαμε οι εκπαιδευτικοί (η κοινωνική λειτουργός και ο  δάσκαλος) μαζί με τους μαθητές της τάξης Υποδοχής του 11ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας , να βγούμε στη γειτονιά μας, να πούμε τα κάλαντα και να ανταλλάξουμε ευχές από την καρδιά μας. (περισσότερα…)

Ενημέρωση για την οδική ασφάλεια και τους κινδύνους στο Διαδίκτυο

Ενημέρωση από την Υποδιεύθυνση Αστυνομίας Λάρισας

Την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018 οι μαθητές του σχολείου μας ενημερώθηκαν στο πλαίσιο ενδοσχολικής επιμόρφωσης από την Υποδιεύθυνση Αστυνομίας Λάρισας. Τα παιδιά των τάξεων Δ’, Ε’ και ΣΤ’ ενημερώθηκαν για διάφορα σημαντικά θέματα, άκουσαν γενικές συμβουλές για ανήλικους, ενημερώθηκαν για την τροχαία και για την οδική ασφάλεια αλλά και για τους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν στη χρήση του Διαδικτύου. (περισσότερα…)