Με αφορμή την Πανελλήνια Ολυμπιακή Εβδομάδα, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα συγκινητική και τιμητική εκδήλωση, αφιερωμένη σε παλιούς μαθητές του 3ου και 11ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου που έχουν διακριθεί για τις υψηλές επιδόσεις τους στον αθλητισμό.  

Στόχος της δράσης ήταν να αναδείξει πρότυπα ήθους, προσπάθειας και αφοσίωσης, εμπνέοντας τους σημερινούς μαθητές να κυνηγούν τα όνειρά τους με επιμονή και χαμόγελο.

Τιμήθηκαν δύο νέοι αθλητές που ξεκίνησαν από τις αυλές των σχολείων μας και σήμερα διαπρέπουν στον χώρο του αθλητισμού:

– Αλέξανδρος Ντάνι: μέλος της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου Κ16, Κ17, Κ19, με πορεία σε ΑΕΚ και Πανηλειακό.  

– Νίκολας Καραλής: παίκτης του Γ.Σ. Αμαρουσίου, φετινοί πρωταθλητές με άνοδο στην Α’ ΕΠΣΑ.

Η παρουσία τους γέμισε χαρά και υπερηφάνεια μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς αποτελούν ζωντανή απόδειξη ότι η προσπάθεια και η αγάπη για τον αθλητισμό μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικές διακρίσεις.

Με την ευκαιρία της εκδήλωσης, το σχολείο μας τίμησε και την τοπική ομάδα Γ.Σ. Αμαρουσίου, η οποία φέτος πέτυχε την άνοδό της στην Α’ κατηγορία ΕΠΣΑ.  

Η αναγνώριση αυτή αποτελεί ένδειξη της στενής σχέσης του σχολείου με την τοπική κοινότητα και της αξίας που δίνουμε στη συνεργασία και την αθλητική κουλτούρα της πόλης μας.

Ιδιαίτερη νότα στην εκδήλωση έδωσαν οι μαθητές της Β’ τάξης, οι οποίοι, με την καθοδήγηση της εικαστικού μας κυρίας Ευδοκίας, δημιούργησαν υπέροχες ζωγραφιές με θέμα: Αθλητισμός και ειρήνη.

Οι μικροί καλλιτέχνες χάρισαν τα έργα τους στους αθλητές, προσφέροντας ένα δώρο γεμάτο συναίσθημα, χρώμα και παιδική αυθεντικότητα

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους αθλητές, να κάνουν ερωτήσεις, να ακούσουν εμπειρίες από τον χώρο του πρωταθλητισμού και φυσικά να πάρουν αυτόγραφα.  

Η ομάδα του Γ.Σ. Αμαρουσίου πρόσφερε στο σχολείο:

– μια επαγγελματική μπάλα ποδοσφαίρου με τις υπογραφές των παικτών  

– μια φανέλα του συλλόγου, επίσης υπογεγραμμένη  

Δώρα που θα κοσμούν το σχολείο μας και θα θυμίζουν στους μαθητές ότι κάθε όνειρο ξεκινά από ένα μικρό βήμα.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και υπερηφάνειας.  

Οι μαθητές μας γνώρισαν από κοντά ανθρώπους που ξεκίνησαν από τα ίδια θρανία και κατάφεραν να διακριθούν, ενώ παράλληλα έμαθαν ότι ο αθλητισμός ενώνει, εμπνέει και καλλιεργεί αξίες ζωής.

20260521 160028

20260521 160115

Οι μαθητές της Β τάξης γιόρτασαν την παγκόσμια ημέρα μέλισσας μέσα από μία σειρά δραστηριοτήτων, κάνοντας σύνδεση με το εργαστήριο δεξιοτήτων: “Φροντίζω το περιβάλλον”. Αρχικά, προβλήθηκαν εκπαιδευτικά βίντεο που έκαναν αναφορές στην ανατομία της μέλισσας, στον τρόπο ζωής της, στα παράγωγά της και φυσικά στη συμβολή της στη φύση. Οι μαθητές έμαθαν πολλές λεπτομέρειες για τις εργατικές μελισσουλες και έπειτα συμπλήρωσαν κάποια φυλλάδια με αντιστοιχίες, λαβύρινθους, ζωγραφιές και άλλα παιχνίδια (tosakidio.gr). Με αφορμή τα παλιά παιχνίδια, που έχουν αναφερθεί στο μάθημα της Γλώσσας στην ενότητα 22: “Πώς γίνεται; Πώς παίζεται;”, οι μαθητές έφεραν στην μνήμη τους και έπαιξαν το ” περνά περνά η μέλισσα ” και το ” μπιζ”. 

Τέλος, για να ολοκληρωθεί γλυκά η μάθηση, οι μαθητές απόλαυσαν μέλι με κριτσίνια. Ήταν μια ημέρα γεμάτη μάθηση και γλύκα! 🐝🐝

Με αφορμή δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος και την καλλιέργεια της έννοιας του ενεργού πολίτη, οι μαθητές του Β1 τμήματος συμμετείχαν στη βιωματική δράση με τίτλο «Μικροί Ήρωες για τη Σωτηρία της Γης».

Αρχικά, τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα 7ήμερο challenge καλών συνηθειών, κατά το οποίο κατέγραφαν καθημερινές πράξεις που βοηθούν το περιβάλλον, όπως η εξοικονόμηση νερού και ενέργειας, η ανακύκλωση και η σωστή διαχείριση των απορριμμάτων. Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά μετέφεραν τις οικολογικές πρακτικές και στο σπίτι τους, παρακινώντας και ευαισθητοποιώντας τις οικογένειές τους σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος.

Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε το κείμενο «Η Γη ζητά βοήθεια» και οι μαθητές προχώρησαν στη δραματοποίησή του, δημιουργώντας ένα μικρό θεατρικό δρώμενο με έντονα οικολογικά μηνύματα.

Τα παιδιά υποδύθηκαν:

* τη Γη που υποφέρει,

* τα ζώα που κινδυνεύουν,

* τον αέρα και το ποτάμι που μολύνονται,

* καθώς και τα δέντρα που απειλούνται από πυρκαγιές και υλοτομία.

Με τη βοήθεια σκηνικών και ζωγραφιών που δημιουργήθηκαν ειδικά για τη δράση, οι μαθητές εξέφρασαν με ευαισθησία και δημιουργικότητα την ανάγκη προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.

Η δράση παρουσιάστηκε και ως δειγματική διδασκαλία από την εκπαιδευτικό Κ.Καραστρατή στα πλαίσια του Ενδοσχολικού Συντονισμού την Παρασκευή16/5, την οποία παρακολούθησαν ο Διευθυντής του σχολείου Π. Κοφινάκος, η Υποδιευθύντρια Αικ. Πλέσσα, καθώς και οι συνάδελφοι Θ. Μπάρμπας και Χ. Ζαφειροπούλου, που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Η δράση ολοκληρώθηκε με παρουσίαση των συμπερασμάτων του challenge, συζήτηση γύρω από τις καθημερινές συνήθειες που μπορούν να βοηθήσουν τη Γη και απονομή επαίνων στους μαθητές ως «Μικρούς Ήρωες για τη Σωτηρία της Γης». Τους επαίνους απένειμε ο Διευθυντής του σχολείου, προσφέροντας ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση στα παιδιά.

Η συμμετοχή, ο ενθουσιασμός και η συνεργασία των μαθητών ήταν συγκινητικά, ενώ η επιθυμία τους να παρουσιάσουν το δρώμενο και στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου αποτέλεσε την πιο όμορφη επιβράβευση της προσπάθειάς τους

 Γιατί η προστασία της Γης ξεκινά από μικρές καθημερινές πράξεις… και από παιδιά με μεγάλη καρδιά!

 

Άξονας Εξωστρέφεια . Συνεργασίες και διάχυση καλών πρακτικών

 

GENOKTONIA PONTION

 

Σήμερα, στο πλαίσιο του μαθήματος «Μελέτη Περιβάλλοντος» και συγκεκριμένα  «Είμαι πολίτης του κόσμου» για τη διαμόρφωση του Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές της Α’ Τάξης του σχολείου μας τίμησαν τη 19η Μαΐου,Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.
​Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την τοπική και παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά, γνωρίζοντας την παραδοσιακή λύρα του Πόντου.
​Ως υπεύθυνοι ενεργοί πολίτες, οι μικροί μας μαθητές συζήτησαν για τις πανανθρώπινες αξίες του σεβασμού, της αλληλεγγύης και της ειρηνικής συνύπαρξης. Στη συνέχεια, χρωματίζοντας μια ξεχωριστή εικόνα, έστειλαν το δικό τους δυνατό μήνυμα: «Δεν ξεχνώ την ιστορία μας και υπερασπίζομαι την Ειρήνη σε όλο τον κόσμο!».
​Μπράβο στα πρωτάκια μας για τη γεμάτη ευαισθησία συμμετοχή τους!

 

Τη Δευτέρα, 18 Μαΐου, τα δύο σχολεία μας πραγματοποίησαν από κοινού την τελευταία εκπαιδευτική επίσκεψη της χρονιάς στο αθλητικό κέντρο στα Γλυκά Νερά, μια δράση που πλέον έχει γίνει αγαπημένη παράδοση για τους μαθητές μας.
Οι μαθητές του 3ου και του 11ου Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια σειρά από αθλητικές δραστηριότητες, όπως ποδόσφαιρο, τοξοβολία, χορό, αλλά και ομαδικά παιχνίδια που ενίσχυσαν τη συνεργασία και την καλή διάθεση.  
Η μέρα ήταν ιδανική, με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες που επέτρεψαν στα παιδιά να κινηθούν άνετα στα μεγάλα γήπεδα και να απολαύσουν το όμορφο φυσικό περιβάλλον του χώρου.
Τα παιδιά έπαιξαν, γέλασαν, δοκίμασαν νέες εμπειρίες και γύρισαν στο σχολείο γεμάτα ενθουσιασμό και όμορφες αναμνήσεις. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε έναν υπέροχο τρόπο να ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά, συνδυάζοντας άθληση, ψυχαγωγία και επαφή με τη φύση.
Καλό καλοκαίρι, παιδιά, να είναι γεμάτο παιχνίδι, ξεγνοιασιά και όμορφες στιγμές!
ATHLHTIKO KENTRO
Άξονας σχέσεις μεταξύ μαθητών

image 1778433558826

Η Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας (Διεθνής Ημέρα Οικογένειας) γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Μαΐου. Καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ το 1993 για να αναδείξει τον κρίσιμο ρόλο της οικογένειας στην κοινωνία. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας, οι μαθητές της Α΄ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, δημιούργησαν μια ξεχωριστή διπλή κάρτα Α4 την οποία διακόσμησαν με χρώματα, ευχές και πολλή αγάπη.

Στο μπροστινό μέρος της κάρτας, τα παιδιά χρωμάτισαν μια χαρούμενη οικογένεια, ενώ στο πίσω μέρος έγραψαν τις δικές τους προσωπικές ευχές μέσα σε ειδικό πλαίσιο. Η κάρτα περιλάμβανε και QR code , το οποίο οδηγεί σε ένα τραγούδι αφιερωμένο στους γονείς, μια όμορφη σύνδεση ανάμεσα στη Γιορτή της Μητέρας, τη Γιορτή του Πατέρα και τη σημασία της οικογένειας ως ενιαίας αγκαλιάς.

Το τραγούδι μπορείτε να το ακούσετε εδώ 

Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι μαθητές συζήτησαν για το τι σημαίνει «οικογένεια» για τον καθένα: 

την αγάπη, τη φροντίδα, την υποστήριξη, τις στιγμές που μοιράζονται καθημερινά. 

Με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, κάθε παιδί έδωσε το δικό του χρώμα και τη δική του ματιά σε αυτή τη γιορτινή κάρτα.

Η δραστηριότητα έγινε μια όμορφη ευκαιρία για να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση, η έκφραση συναισθημάτων και η συνεργασία μέσα στην τάξη. 

Άξονας σχέσεις οικογένειας με σχολείο

Μια μοναδική και άκρως συναρπαστική ημέρα έζησαν οι μαθητές του σχολείου μας της Ε και Στ τάξης, οι οποίοι επισκέφθηκαν τις βοηθητικές αθλητικές εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ στο Μαρούσι. Τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Kids’ Athletics, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα της World Athletics και υλοποιείται στη χώρα μας από τον ΣΕΓΑΣ.

Στόχος της δράσης ήταν η βιωματική γνωριμία με τον κλασικό αθλητισμό μέσα από ομαδικά παιχνίδια, τρέξιμο, άλματα και ρίψεις, καλλιεργώντας παράλληλα τις αξίες της συνεργασίας και του «ευ αγωνίζεσθαι».

Το πιο συναρπαστικό κομμάτι της ημέρας ήταν οι άνθρωποι που καθοδηγούσαν και εμψύχωναν τα παιδιά μας. Οι προπονητές και εμψυχωτές της δράσης δεν ήταν άλλοι από σπουδαίους Έλληνες πρώην πρωταθλητές, οι οποίοι έχουν δοξάσει τα ελληνικά χρώματα σε διεθνές επίπεδο:

Άγγελος Παυλακάκης: Ο κάτοχος του πανελληνίου ρεκόρ στα 100 μέτρα και διαχρονικά ο «πιο γρήγορος Έλληνας», έδωσε το σύνθημα για τις ταχύτητες.

Θάλεια Ιακωβίδου: Η σπουδαία πρώην πρωταθλήτρια του άλματος επί κοντώ, που μύησε τους μαθητές στα μυστικά των αλμάτων.

Σοφία Ιωσηφίδου: Η πρωταθλήτρια στα 100 μέτρα με εμπόδια, η οποία μάλιστα έτρεξε μαζί με τα παιδιά, δίνοντάς τους κίνητρο, χαρά και ενέργεια!

Η παρουσία αυτών των αθλητών μετέτρεψε την απλή γυμναστική σε ένα αληθινό μάθημα ζωής, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλοι πρωταθλητές παραμένουν πάντα κοντά στη νέα γενιά.

Το Πρόγραμμα των Αγωνισμάτων

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και δοκίμασαν τις δυνάμεις τους σε ειδικά διαμορφωμένους σταθμούς με παιγνιώδη μορφή:

Κατηγορία Δραστηριοτήτων,Τύπος Αγωνίσματος, Δεξιότητες που Καλλιεργούνται

Αγώνες Δρόμου :Σκυταλοδρομίες & Σπριντ ταχύτητας Ταχύτητα, συντονισμός, ομαδικό πνεύμα

Άλματα: Άλματα σε μήκος και ύψος με μαλακό εξοπλισμό Εκρηκτικότητα, ισορροπία, αυτοπεποίθηση

Ρίψεις: Ρίψη ιατρικής μπάλας και ειδικών ακοντίων Δύναμη, ακρίβεια, τεχνική προσαρμογή

Η δράση αυτή στο ΟΑΚΑ γέμισε τους μαθητές μας με χαμόγελα, αυτοπεποίθηση και πολύτιμες αναμνήσεις. Η εμπειρία τού να αγωνίζεσαι σε ένα Ολυμπιακό στάδιο, έχοντας ως «συμπαίκτες» και δασκάλους μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού αθλητισμού, αποτελεί το καλύτερο έναυσμα για να υιοθετήσουν τα παιδιά έναν υγιή και δραστήριο τρόπο ζωής.

Παράλληλα, βγήκε αναμνηστική φωτογραφία που θα αναρτηθεί στην παγκόσμια ομοσπονδία μαζί με όλες τις χώρες που συμμετέχουν.

Ευχαριστούμε θερμά τόσο το Γραφείο Φυσικής Αγωγής για τις ευκαιρίες που δίνει στους μαθητές μας, όσο και τους εκπαιδευτικούς που συνόδευσαν και βοήθησαν σε αυτήν την εκπαιδευτική επίσκεψη. 

image 1778785759108

Την Τρίτη 12/5 στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο, επισκέφθηκαμε με τους μαθητές των Στ’και των δύο τμημάτων το 2ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου.

Ξεναγηθήκαμε από καθηγητές στις εγκαταστάσεις, (μεταξύ αυτών στην βιβλιοθήκη και στην αίθουσα τεχνολογίας). Στο πέρας της περιήγησης έλαβε χώρα και μια ψηφιακή παρουσίαση με τις βασικές οδηγίες (ωράριο,νέα μαθήματα,όρια απουσιών κλπ) έτσι ώστε τα παιδιά να είναι θεωρητικώς κατηρτισμένα για όσα έπονται στην σχολική τους σταδιοδρομία από τον Σεπτέμβριο.

Ευχαριστούμε θερμά την διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου τόσο για την υποδοχή,την οποία μας επεφύλαξαν όσο και για την καλή τους διάθεση.

 

Άξονας ομαλή μετάβαση μεταξύ βαθμίδων

Η Γιορτή της Μητέρας στις 10 Μαΐου, είναι πάντα μια μοναδική ευκαιρία για να εκφράσουμε την αγάπη και την ευγνωμοσύνη μας στα πιο πολύτιμα πρόσωπα της ζωής μας: τις μανούλες και τις γιαγιάδες μας!

Φέτος, οι αίθουσες του σχολείου μας πλημμύρισαν με χρώματα, κορδέλες, παιδικά χαμόγελα και πολλή… πολλή αγάπη. Οι μαθητές όλων των τάξεων επιστράτευσαν τη φαντασία τους και δημιούργησαν πανέμορφες εκπλήξεις που σίγουρα θα συγκινήσουν!

Οι τάξεις μας εν δράσει!

Α’ Τάξη: «Όμορφη σαν λουλούδι» και ένα ξεχωριστό βιβλίο με την τεχνική Φρενέ!

Οι μικροί μας μαθητές της Α’ τάξης έβαλαν όλη τους τη γλυκύτητα και δημιούργησαν έναν «Τροχό της Αγάπης»! 

«Είναι όμορφη σαν λουλούδι, γλυκιά σαν σοκολάτα, απαλή σαν σύννεφο!»

Επίσης, ετοίμασαν ένα πανέμορφο χάρτινο χωνάκι γεμάτο λουλούδια, όπου (με τη μυστική βοήθεια του μπαμπά!) θα τοποθετηθεί ένα γλυκό σοκολατάκι.

Παράλληλα, σε συνεργασία με την κ. Βικτόρια, οι μαθητές της Α’ τάξης έφτιαξαν και μια ακόμη πρωτότυπη κάρτα-κουπόνι. Τα «δώρα» που προσέφεραν για εκείνη την ημέρα ήταν άκρως δελεαστικά:

Πολλές, ζεστές αγκαλιές.

Πρωινό στο κρεβάτι για την Κυριακή!

1 ολόκληρη ώρα απόλυτης ησυχίας για τη μαμά!

Τα πρωτάκια μας δεν σταμάτησαν εκεί. Με πολλή αγάπη και μεράκι, δημιούργησαν ένα πανέμορφο μικρό βιβλίο χρησιμοποιώντας την παιδαγωγική τεχνική Φρενέ, με τίτλο «Αγαπώ τη μαμά μου γιατί…». Μπορείτε να ξεφυλλίσετε το υπέροχο ψηφιακό βιβλίο των παιδιών μας πατώντας Εδώ 20260511 183428

Β1 Τάξη: Κάρτες από καρδιάς και… Διπλώματα!

Οι μαθητές του Β1 αφιέρωσαν χρόνο, μεράκι και πολλή τρυφερότητα για να ετοιμάσουν τη δική τους μικρή έκπληξη.

Τα παιδιά δημιούργησαν υπέροχες χειροποίητες κάρτες γεμάτες με τις πιο γλυκές ευχές, ζωγραφιές και μηνύματα που μιλούν κατευθείαν στην καρδιά. Παράλληλα, κάθε μητέρα έλαβε και ένα επίσημο, συμβολικό «Δίπλωμα Καλύτερης Μαμάς» – γιατί η δική μας μαμά είναι πάντα η καλύτερη του κόσμου!

Β2 Τάξη: Τρισδιάστατες κάρτες και… «μαγικά» κουπόνια!

Με την ευγενική πρωτοβουλία της κ. Βικτόριας, η οποία πρόσφερε με πολλή αγάπη τα υλικά, οι μαθητές του Β2 δημιούργησαν εντυπωσιακές τρισδιάστατες κάρτες με προσωπικές αφιερώσεις.

Το πιο διασκεδαστικό; Κάθε κάρτα συνοδευόταν από ένα ειδικό κουπόνι για τις μαμάδες, το οποίο εξαργυρώνεται με:

Αμέτρητες ζεστές αγκαλιές!

Ώρες ξεκούρασης και χαλάρωσης.

Προβολή αγαπημένων ταινιών παρέα με τα παιδιά.

Επίσης, οι μαθητές έφτιαξαν πανέμορφα μπρελόκ με δικές τους ζωγραφιές, ώστε οι μανούλες να μπορούν να «κουβαλούν» παντού και πάντα μαζί τους την αγάπη των παιδιών τους! Πίσω απ’ τα μπρελόκ, τυπώθηκε ένας προσωπικός κωδικός για κάθε παιδί, τον οποίον μπορούσαν οι μαμάδες να σκανάρουν με το κινητό τους και να ακούσουν μία ηχογραφημένη ευχή από τα παιδιά τους. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα και οι γλυκές φωνές τους έμειναν σαν ανάμνηση στις καρδιές των μαμάδων.

Φυσικά, η δημιουργικότητα δεν σταμάτησε εκεί! Αντίστοιχες υπέροχες κατασκευές, γεμάτες χρώματα, ευχές και μοναδικές κάρτες, δημιούργησαν όλες οι υπόλοιπες τάξεις του σχολείου μας για να τιμήσουν τόσο τις μανούλες όσο και τις αγαπημένες μας γιαγιάδες.

Η Παρασκευή 8 Μαΐου ήταν γεμάτη ζεστασιά, δημιουργία, χαμόγελα και συγκίνηση που θα μας μείνει αξέχαστη!

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες και τις γιαγιάδες του σχολείου μας!

Σας αγαπάμε πολύ! ❤️

Άξονας σχέσεις οικογένειας με το σχολείο

Με απόλυτη επιτυχία, συγκίνηση και διάχυτο ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026 το 1ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Π.Ε. Β΄ Αθήνας στο Αθλητικό Κέντρο «Δαΐς» των Εκπαιδευτηρίων Δούκα. Η φετινή, πρώτη αυτή διοργάνωση είχε έναν ιδιαίτερο, βαθιά συγκινησιακό χαρακτήρα, καθώς ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του αείμνηστου Συμβούλου Φυσικής Αγωγής, Νικόλαου Τριπόδη.

 

Ανάμεσα στα 20 σχολεία που συμμετείχαν, το δικό μας σχολείο έδωσε δυναμικό «παρών» με τη συμμετοχή της Δ τάξης που έκλεψε τις εντυπώσεις, παρασύροντας το κοινό στον ρυθμό της ελληνικής παράδοσης! Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Δ΄ τάξης ανέβηκαν στη σκηνή γεμάτοι αυτοπεποίθηση, καμαρωτοί και με το πιο λαμπερό τους χαμόγελο. Με βήματα σταθερά και απόλυτο συντονισμό, παρουσίασαν τους παραδοσιακούς μας χορούς με τρόπο που ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Η ζωντάνια, η πειθαρχία αλλά και η καθαρή χαρά που ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους απέδειξαν ότι η παράδοση δεν είναι απλώς μάθημα, αλλά βίωμα, γιορτή και επικοινωνία.

Η συμμετοχή και η ενέργεια των παιδιών μας στο γήπεδο απέδειξαν με τον πιο όμορφο τρόπο ότι οι ρίζες μας παραμένουν ζωντανές και δυνατές μέσα από τις νέες γενιές. Μια τέτοια άρτια παρουσίαση, ωστόσο, δεν γίνεται τυχαία. Πίσω από το εξαιρετικό αποτέλεσμα κρύβεται πολλή δουλειά, αγάπη και σωστή καθοδήγηση:

Η Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, κα Μαρία Μ. με αστείρευτη υπομονή, μεθοδικότητα και αγάπη για το αντικείμενό της, ήταν η «ψυχή» της προετοιμασίας. Δίδαξε στα παιδιά όχι μόνο τα βήματα, αλλά και το ήθος, τον ρυθμό και την ομαδικότητα που απαιτεί ο παραδοσιακός χορός.

Οι δασκάλες της Δ’ Τάξης Κα Μαριάννα Μ και Κα Χρύσα Ζ, στάθηκαν πολύτιμοι συνοδοί και εμψυχωτές σε κάθε βήμα αυτής της διαδρομής. Με την ευγενική τους παρουσία, την ενθάρρυνση και τη ζεστή τους αγκαλιά πριν και μετά την παρουσίαση, έδωσαν στα παιδιά την ασφάλεια και την αυτοπεποίθηση που χρειάζονταν για να λάμψουν.

Θέλουμε να εκφράσουμε τα πιο θερμά και ειλικρινή συγχαρητήρια!

Και του χρόνου με την ίδια ορμή, με το ίδιο χαμόγελο και πάντα με τον ίδιο σεβασμό στην πολιτιστική μας κληρονομιά!