11o D.S 1

Το 11ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου, σε συνεργασία με τα Δημοτικά Σχολεία του Δήμου και με την υποστήριξη του Δήμου Αμαρουσίου, σας προσκαλούν σε μια ξεχωριστή εκδήλωση με θέμα: «Ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών: Ρόλος των γονέων και του σχολείου» .

 Ημερομηνία: Τρίτη 9 Δεκεμβρίου

Ώρα : 18:00–20:00

Χώρος : Δημαρχείο Αμαρουσίου

Η εκδήλωση απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και όλους όσοι ενδιαφέρονται για την ψυχική υγεία και την ενδυνάμωση των παιδιών μας. Οι εισηγητές, Αθηνά Μπούρα και Αθανάσιος Γραμματικός, καταξιωμένοι ψυχολόγοι του 1ου ΚΕΔΑΣΥ Β’ Αθήνας, θα μοιραστούν πολύτιμες γνώσεις και πρακτικές προσεγγίσεις για την υποστήριξη των παιδιών σε ένα απαιτητικό και μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Η παρουσία σας θα είναι τιμή και ενίσχυση της κοινής μας προσπάθειας για ένα σχολείο που φροντίζει όχι μόνο τη γνώση, αλλά και την ψυχική ευημερία των παιδιών.

Τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία δράση για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των μαθητών, στο πλαίσιο των δράσεων πρόληψης της ενδοσχολικής βίας , από την εκπαιδευτικό σου σχολείου μας Ζαφειροπουλου Χρύσα . 

Στη δράση συμμετείχαν το τμήμα Ε΄ του 11ου Δημοτικού Σχολείου και ένα τμήμα της Ε΄ τάξης του συστεγαζόμενου 3ου Δημοτικού Σχολείου. Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης «Πρόνοη» και είχε ως στόχο την ενδυνάμωση της αυτοεκτίμησης των παιδιών, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, καθώς και την ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, συνεργασίας και επίλυσης συγκρούσεων.

Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζήτηση και ομαδικές ασκήσεις, οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, εκφράζοντας σκέψεις, συναισθήματα και προβληματισμούς. Η δράση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα συνεργασίας και αλληλοσεβασμού, ενώ όλα κύλησαν ομαλά, προσφέροντας στα παιδιά πολύτιμες εμπειρίες και εφόδια για την καθημερινή σχολική και κοινωνική τους ζωή.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Πρόληψης «Πρόνοη» για τη συνεργασία και τη συμβολή του στην υλοποίηση της δράσης.


Φόρτωση PDF…

 

 

Σας προσκαλούμε στη γιορτή αποφοίτησης των τάξεων ΣΤ1 & ΣΤ2 του σχολείου μας , την Παρασκευή 5 Ιουνίου και ώρα 7:30 μ.μ. Σας περιμένουμε για να γιορτάσουμε μαζί το τέλος ενός όμορφου ταξιδιού και την αρχή μιας νέας περιπέτειας!

 

Σας προσκαλούμε στη γιορτή της Ε΄τάξης του σχολείου μας , την Τρίτη 9 Ιουνίου και ώρα 8:45 π.μ. Σας περιμένουμε να ταξιδέψουμε μαζί μέσα από τους ήχους και τις μελωδίες του ρεμπέτικου.

Με εκτίμηση 

Ο Διευθυντής

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΦΙΝΑΚΟΣ

Με αφορμή την Πανελλήνια Ολυμπιακή Εβδομάδα, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα συγκινητική και τιμητική εκδήλωση, αφιερωμένη σε παλιούς μαθητές του 3ου και 11ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου που έχουν διακριθεί για τις υψηλές επιδόσεις τους στον αθλητισμό.  

Στόχος της δράσης ήταν να αναδείξει πρότυπα ήθους, προσπάθειας και αφοσίωσης, εμπνέοντας τους σημερινούς μαθητές να κυνηγούν τα όνειρά τους με επιμονή και χαμόγελο.

Τιμήθηκαν δύο νέοι αθλητές που ξεκίνησαν από τις αυλές των σχολείων μας και σήμερα διαπρέπουν στον χώρο του αθλητισμού:

– Αλέξανδρος Ντάνι: μέλος της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου Κ16, Κ17, Κ19, με πορεία σε ΑΕΚ και Πανηλειακό.  

– Νίκολας Καραλής: παίκτης του Γ.Σ. Αμαρουσίου, φετινοί πρωταθλητές με άνοδο στην Α’ ΕΠΣΑ.

Η παρουσία τους γέμισε χαρά και υπερηφάνεια μαθητές και εκπαιδευτικούς, καθώς αποτελούν ζωντανή απόδειξη ότι η προσπάθεια και η αγάπη για τον αθλητισμό μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικές διακρίσεις.

Με την ευκαιρία της εκδήλωσης, το σχολείο μας τίμησε και την τοπική ομάδα Γ.Σ. Αμαρουσίου, η οποία φέτος πέτυχε την άνοδό της στην Α’ κατηγορία ΕΠΣΑ.  

Η αναγνώριση αυτή αποτελεί ένδειξη της στενής σχέσης του σχολείου με την τοπική κοινότητα και της αξίας που δίνουμε στη συνεργασία και την αθλητική κουλτούρα της πόλης μας.

Ιδιαίτερη νότα στην εκδήλωση έδωσαν οι μαθητές της Β’ τάξης, οι οποίοι, με την καθοδήγηση της εικαστικού μας κυρίας Ευδοκίας, δημιούργησαν υπέροχες ζωγραφιές με θέμα: Αθλητισμός και ειρήνη.

Οι μικροί καλλιτέχνες χάρισαν τα έργα τους στους αθλητές, προσφέροντας ένα δώρο γεμάτο συναίσθημα, χρώμα και παιδική αυθεντικότητα

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους αθλητές, να κάνουν ερωτήσεις, να ακούσουν εμπειρίες από τον χώρο του πρωταθλητισμού και φυσικά να πάρουν αυτόγραφα.  

Η ομάδα του Γ.Σ. Αμαρουσίου πρόσφερε στο σχολείο:

– μια επαγγελματική μπάλα ποδοσφαίρου με τις υπογραφές των παικτών  

– μια φανέλα του συλλόγου, επίσης υπογεγραμμένη  

Δώρα που θα κοσμούν το σχολείο μας και θα θυμίζουν στους μαθητές ότι κάθε όνειρο ξεκινά από ένα μικρό βήμα.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και υπερηφάνειας.  

Οι μαθητές μας γνώρισαν από κοντά ανθρώπους που ξεκίνησαν από τα ίδια θρανία και κατάφεραν να διακριθούν, ενώ παράλληλα έμαθαν ότι ο αθλητισμός ενώνει, εμπνέει και καλλιεργεί αξίες ζωής.

20260521 160028

20260521 160115

image 1778433558826

Η Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας (Διεθνής Ημέρα Οικογένειας) γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Μαΐου. Καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ το 1993 για να αναδείξει τον κρίσιμο ρόλο της οικογένειας στην κοινωνία. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας, οι μαθητές της Α΄ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, δημιούργησαν μια ξεχωριστή διπλή κάρτα Α4 την οποία διακόσμησαν με χρώματα, ευχές και πολλή αγάπη.

Στο μπροστινό μέρος της κάρτας, τα παιδιά χρωμάτισαν μια χαρούμενη οικογένεια, ενώ στο πίσω μέρος έγραψαν τις δικές τους προσωπικές ευχές μέσα σε ειδικό πλαίσιο. Η κάρτα περιλάμβανε και QR code , το οποίο οδηγεί σε ένα τραγούδι αφιερωμένο στους γονείς, μια όμορφη σύνδεση ανάμεσα στη Γιορτή της Μητέρας, τη Γιορτή του Πατέρα και τη σημασία της οικογένειας ως ενιαίας αγκαλιάς.

Το τραγούδι μπορείτε να το ακούσετε εδώ 

Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι μαθητές συζήτησαν για το τι σημαίνει «οικογένεια» για τον καθένα: 

την αγάπη, τη φροντίδα, την υποστήριξη, τις στιγμές που μοιράζονται καθημερινά. 

Με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, κάθε παιδί έδωσε το δικό του χρώμα και τη δική του ματιά σε αυτή τη γιορτινή κάρτα.

Η δραστηριότητα έγινε μια όμορφη ευκαιρία για να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση, η έκφραση συναισθημάτων και η συνεργασία μέσα στην τάξη. 

Άξονας σχέσεις οικογένειας με σχολείο

image 1778785759108

Την Τρίτη 12/5 στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο, επισκέφθηκαμε με τους μαθητές των Στ’και των δύο τμημάτων το 2ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου.

Ξεναγηθήκαμε από καθηγητές στις εγκαταστάσεις, (μεταξύ αυτών στην βιβλιοθήκη και στην αίθουσα τεχνολογίας). Στο πέρας της περιήγησης έλαβε χώρα και μια ψηφιακή παρουσίαση με τις βασικές οδηγίες (ωράριο,νέα μαθήματα,όρια απουσιών κλπ) έτσι ώστε τα παιδιά να είναι θεωρητικώς κατηρτισμένα για όσα έπονται στην σχολική τους σταδιοδρομία από τον Σεπτέμβριο.

Ευχαριστούμε θερμά την διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου τόσο για την υποδοχή,την οποία μας επεφύλαξαν όσο και για την καλή τους διάθεση.

 

Άξονας ομαλή μετάβαση μεταξύ βαθμίδων

Η Γιορτή της Μητέρας στις 10 Μαΐου, είναι πάντα μια μοναδική ευκαιρία για να εκφράσουμε την αγάπη και την ευγνωμοσύνη μας στα πιο πολύτιμα πρόσωπα της ζωής μας: τις μανούλες και τις γιαγιάδες μας!

Φέτος, οι αίθουσες του σχολείου μας πλημμύρισαν με χρώματα, κορδέλες, παιδικά χαμόγελα και πολλή… πολλή αγάπη. Οι μαθητές όλων των τάξεων επιστράτευσαν τη φαντασία τους και δημιούργησαν πανέμορφες εκπλήξεις που σίγουρα θα συγκινήσουν!

Οι τάξεις μας εν δράσει!

Α’ Τάξη: «Όμορφη σαν λουλούδι» και ένα ξεχωριστό βιβλίο με την τεχνική Φρενέ!

Οι μικροί μας μαθητές της Α’ τάξης έβαλαν όλη τους τη γλυκύτητα και δημιούργησαν έναν «Τροχό της Αγάπης»! 

«Είναι όμορφη σαν λουλούδι, γλυκιά σαν σοκολάτα, απαλή σαν σύννεφο!»

Επίσης, ετοίμασαν ένα πανέμορφο χάρτινο χωνάκι γεμάτο λουλούδια, όπου (με τη μυστική βοήθεια του μπαμπά!) θα τοποθετηθεί ένα γλυκό σοκολατάκι.

Παράλληλα, σε συνεργασία με την κ. Βικτόρια, οι μαθητές της Α’ τάξης έφτιαξαν και μια ακόμη πρωτότυπη κάρτα-κουπόνι. Τα «δώρα» που προσέφεραν για εκείνη την ημέρα ήταν άκρως δελεαστικά:

Πολλές, ζεστές αγκαλιές.

Πρωινό στο κρεβάτι για την Κυριακή!

1 ολόκληρη ώρα απόλυτης ησυχίας για τη μαμά!

Τα πρωτάκια μας δεν σταμάτησαν εκεί. Με πολλή αγάπη και μεράκι, δημιούργησαν ένα πανέμορφο μικρό βιβλίο χρησιμοποιώντας την παιδαγωγική τεχνική Φρενέ, με τίτλο «Αγαπώ τη μαμά μου γιατί…». Μπορείτε να ξεφυλλίσετε το υπέροχο ψηφιακό βιβλίο των παιδιών μας πατώντας Εδώ 20260511 183428

Β1 Τάξη: Κάρτες από καρδιάς και… Διπλώματα!

Οι μαθητές του Β1 αφιέρωσαν χρόνο, μεράκι και πολλή τρυφερότητα για να ετοιμάσουν τη δική τους μικρή έκπληξη.

Τα παιδιά δημιούργησαν υπέροχες χειροποίητες κάρτες γεμάτες με τις πιο γλυκές ευχές, ζωγραφιές και μηνύματα που μιλούν κατευθείαν στην καρδιά. Παράλληλα, κάθε μητέρα έλαβε και ένα επίσημο, συμβολικό «Δίπλωμα Καλύτερης Μαμάς» – γιατί η δική μας μαμά είναι πάντα η καλύτερη του κόσμου!

Β2 Τάξη: Τρισδιάστατες κάρτες και… «μαγικά» κουπόνια!

Με την ευγενική πρωτοβουλία της κ. Βικτόριας, η οποία πρόσφερε με πολλή αγάπη τα υλικά, οι μαθητές του Β2 δημιούργησαν εντυπωσιακές τρισδιάστατες κάρτες με προσωπικές αφιερώσεις.

Το πιο διασκεδαστικό; Κάθε κάρτα συνοδευόταν από ένα ειδικό κουπόνι για τις μαμάδες, το οποίο εξαργυρώνεται με:

Αμέτρητες ζεστές αγκαλιές!

Ώρες ξεκούρασης και χαλάρωσης.

Προβολή αγαπημένων ταινιών παρέα με τα παιδιά.

Επίσης, οι μαθητές έφτιαξαν πανέμορφα μπρελόκ με δικές τους ζωγραφιές, ώστε οι μανούλες να μπορούν να «κουβαλούν» παντού και πάντα μαζί τους την αγάπη των παιδιών τους! Πίσω απ’ τα μπρελόκ, τυπώθηκε ένας προσωπικός κωδικός για κάθε παιδί, τον οποίον μπορούσαν οι μαμάδες να σκανάρουν με το κινητό τους και να ακούσουν μία ηχογραφημένη ευχή από τα παιδιά τους. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα και οι γλυκές φωνές τους έμειναν σαν ανάμνηση στις καρδιές των μαμάδων.

Φυσικά, η δημιουργικότητα δεν σταμάτησε εκεί! Αντίστοιχες υπέροχες κατασκευές, γεμάτες χρώματα, ευχές και μοναδικές κάρτες, δημιούργησαν όλες οι υπόλοιπες τάξεις του σχολείου μας για να τιμήσουν τόσο τις μανούλες όσο και τις αγαπημένες μας γιαγιάδες.

Η Παρασκευή 8 Μαΐου ήταν γεμάτη ζεστασιά, δημιουργία, χαμόγελα και συγκίνηση που θα μας μείνει αξέχαστη!

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες και τις γιαγιάδες του σχολείου μας!

Σας αγαπάμε πολύ! ❤️

Άξονας σχέσεις οικογένειας με το σχολείο

ΤΡΕΝΟ

 Μέσα στο ιδιαίτερο περιβάλλον του Τρένου στο Ρουφ, τα παιδιά δεν ήταν απλοί θεατές, αλλά ενεργοί συμμετέχοντες σε μια διαδραστική περιπέτεια.

Η παράσταση πρόσφερε στους μαθητές τη δυνατότητα να εμπλακούν σωματικά και συναισθηματικά στην εξέλιξη της ιστορίας συμβάλλοντας  τόσο στην Καλλιέργεια Ενσυναίσθησης μέσα από την ταύτιση με τον ήρωα  όσο και στη Διαχείριση της απώλειας και της αποτυχίας.

Η επίσκεψη υλοποιήθηκε ως η ιδανική εφαρμογή της ενότητας «Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην» (Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία). Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για τα Συναισθήματα .

Η Χαρά, η Λύπη, ο Θυμός και ο Φόβος απέκτησαν μορφή, φωνή και υπόσταση, βοηθώντας τα παιδιά να ταυτοποιούν τα δικά τους συναισθήματα. Μέσα από το παιχνίδι και τον διάλογο, οι μαθητές διδάχθηκαν πρακτικούς τρόπους να «συνομιλούν» με όσα νιώθουν, προάγοντας την αυτογνωσία και την ομαλή κοινωνική τους ένταξη.

ΤΡΕΝΟΤΡΕΝΟΤΡΕΝΟ

25 Μαρτίου

Από την προηγούμενη εβδομάδα έως και την Τρίτη, παραμονή της εθνικής επετείου, το σχολείο μας προετοιμάστηκε με ιδιαίτερο σεβασμό και δημιουργικότητα για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, τιμώντας τόσο τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου όσο και την Επανάσταση του 1821.

Σε όλο το σχολείο, οι μαθητές και οι μαθήτριες μελέτησαν μέσα από το Αναγνωστικό τους τα αντίστοιχα επετειακά κείμενα, γνώρισαν ιστορικά γεγονότα, συζήτησαν για τους ήρωες του Αγώνα και κατανόησαν τη σημασία της διπλής γιορτής για τον Ελληνισμό.

– Ζωγράφισαν λόγια από τον Εθνικό Ύμνο  

– Χρωμάτισαν τον Ρήγα Φεραίο και ήρωες του 1821  

– Δημιούργησαν καδράκι με τσολιάδες, τον Αρχάγγελο Γαβριήλ, την Παναγία και ελληνικές σημαίες  

– Μελέτησαν τη διπλή γιορτή στο τετράδιο γραπτού λόγου  

– Παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με την Επανάσταση  

20260319 20283025η Μαρτίου

Οι μαθητές όλων των τάξεων, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού των Εικαστικών κας Ευδοκίας, δημιούργησαν έργα εμπνευσμένα από την Ελληνική Επανάσταση:

– Τσολιάδες  

– Αγωνιστές του ’21  

– Ιστορικές μορφές και σύμβολα της εποχής 


Φόρτωση PDF…

Την Τρίτη, παραμονή της επετείου, πραγματοποιήθηκε ο σχολικός εορτασμός με τη σημαντική συμβολή της κας Μαρίας, εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής.  

Τα παιδιά παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς που είχαν προετοιμάσει τις προηγούμενες ημέρες, ζωντανεύοντας τη μουσικοχορευτική παράδοση της εποχής.

Στο πλαίσιο του εορτασμού, προβλήθηκε ταινία αφιερωμένη στα 200 χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να γνωρίσουν βαθύτερα ένα από τα συγκλονιστικότερα γεγονότα της Ελληνικής Ιστορίας.  

Η προβολή αποτέλεσε μια δυνατή βιωματική εμπειρία, που συμπλήρωσε με ουσιαστικό τρόπο τις δράσεις των ημερών.

20260324 091111

Ανήμερα της εθνικής επετείου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με υπερηφάνεια στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου, τιμώντας με σεβασμό και αξιοπρέπεια τους ήρωες του 1821.  

Με άψογη εμφάνιση, πειθαρχία και ενθουσιασμό, εκπροσώπησαν το σχολείο μας και απέσπασαν τα θερμά συγχαρητήρια όλων όσοι τους παρακολούθησαν. Η παρουσία τους αποτέλεσε την κορύφωση των δράσεων των προηγούμενων ημερών και ανέδειξε το ήθος, την προσπάθεια και τη συνεργασία που τους χαρακτηρίζει.

20260325 132652

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή, τη συνεργασία και τον ενθουσιασμό τους σε όλες τις δράσεις των ημερών.  

Θερμά συγχαρητήρια και για την παρουσία στην παρέλαση, όπου τίμησαν με υπερηφάνεια την ιστορική μας επέτειο.  

Ευχαριστούμε και τους εκπαιδευτικούς που τα καθοδήγησαν με αφοσίωση και αγάπη.!

25η Μαρτίου

 

 

20260310 0800531

Την Τετάρτη 25 Μαρτίου 2026, στη Δοξολογία και ώρα 10.00 το πρωί θα προσέλθουν στο χώρο του Ι.Μ.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου η σημαιοφόρος και οι παραστάτες με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τις κυρίες. Φουρκιώτη Κωνσταντίνα και Μελά Μαριάννα. Οι υπόλοιποι παραστάτες και οι μαθητές των τάξεων Ε΄, και ΣΤ΄ που θα παρελάσουν, θα συγκεντρωθούν στις 11.15 με τη συνοδεία των γονέων τους στο χώρο της παρέλασης (Βασ.Σοφίας και Γαρδέλη πρώην Hondos Center). Ο τερματισμός της παρέλασης γίνεται στον προαύλιο χώρο του κλειστού γυμναστηρίου «Σπύρος Λούης» από την πίσω πόρτα, στην οδό Πλαστήρα. Από εκεί γίνεται και η παραλαβή των παιδιών από τους γονείς/κηδεμόνες. Η αποχώρηση πραγματοποιείται από την μπροστινή πόρτα του γυμναστηρίου, στην οδό Βασιλίσσης Όλγας, ΑΜΕΣΩΣ μετά τον τερματισμό των παιδιών του Σχολείου μας και όχι μετά τη λήξη ολόκληρης της παρέλασης. Συνοδοί εκπαιδευτικοί θα είναι η κυρία Φουρκιώτη Κωνσταντίνα και η κυρία Μελά Μαριάννα.

Με εκτίμηση

 

Ο Διευθυντής

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΦΙΝΑΚΟΣ