Μήνας: Μάιος 2026
Η Α΄ Τάξη γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας
Η Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας (Διεθνής Ημέρα Οικογένειας) γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Μαΐου. Καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ το 1993 για να αναδείξει τον κρίσιμο ρόλο της οικογένειας στην κοινωνία. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας, οι μαθητές της Α΄ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, δημιούργησαν μια ξεχωριστή διπλή κάρτα Α4 την οποία διακόσμησαν με χρώματα, ευχές και πολλή αγάπη.
Στο μπροστινό μέρος της κάρτας, τα παιδιά χρωμάτισαν μια χαρούμενη οικογένεια, ενώ στο πίσω μέρος έγραψαν τις δικές τους προσωπικές ευχές μέσα σε ειδικό πλαίσιο. Η κάρτα περιλάμβανε και QR code , το οποίο οδηγεί σε ένα τραγούδι αφιερωμένο στους γονείς, μια όμορφη σύνδεση ανάμεσα στη Γιορτή της Μητέρας, τη Γιορτή του Πατέρα και τη σημασία της οικογένειας ως ενιαίας αγκαλιάς.
Το τραγούδι μπορείτε να το ακούσετε εδώ
Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι μαθητές συζήτησαν για το τι σημαίνει «οικογένεια» για τον καθένα:
την αγάπη, τη φροντίδα, την υποστήριξη, τις στιγμές που μοιράζονται καθημερινά.
Με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, κάθε παιδί έδωσε το δικό του χρώμα και τη δική του ματιά σε αυτή τη γιορτινή κάρτα.
Η δραστηριότητα έγινε μια όμορφη ευκαιρία για να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση, η έκφραση συναισθημάτων και η συνεργασία μέσα στην τάξη.
Άξονας σχέσεις οικογένειας με σχολείο
Μια Ξεχωριστή Αθλητική Εμπειρία στο ΟΑΚΑ με το Πρόγραμμα «Kids’ Athletics»
Μια μοναδική και άκρως συναρπαστική ημέρα έζησαν οι μαθητές του σχολείου μας της Ε και Στ τάξης, οι οποίοι επισκέφθηκαν τις βοηθητικές αθλητικές εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ στο Μαρούσι. Τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Kids’ Athletics, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα της World Athletics και υλοποιείται στη χώρα μας από τον ΣΕΓΑΣ.
Στόχος της δράσης ήταν η βιωματική γνωριμία με τον κλασικό αθλητισμό μέσα από ομαδικά παιχνίδια, τρέξιμο, άλματα και ρίψεις, καλλιεργώντας παράλληλα τις αξίες της συνεργασίας και του «ευ αγωνίζεσθαι».
Το πιο συναρπαστικό κομμάτι της ημέρας ήταν οι άνθρωποι που καθοδηγούσαν και εμψύχωναν τα παιδιά μας. Οι προπονητές και εμψυχωτές της δράσης δεν ήταν άλλοι από σπουδαίους Έλληνες πρώην πρωταθλητές, οι οποίοι έχουν δοξάσει τα ελληνικά χρώματα σε διεθνές επίπεδο:
Άγγελος Παυλακάκης: Ο κάτοχος του πανελληνίου ρεκόρ στα 100 μέτρα και διαχρονικά ο «πιο γρήγορος Έλληνας», έδωσε το σύνθημα για τις ταχύτητες.
Θάλεια Ιακωβίδου: Η σπουδαία πρώην πρωταθλήτρια του άλματος επί κοντώ, που μύησε τους μαθητές στα μυστικά των αλμάτων.
Σοφία Ιωσηφίδου: Η πρωταθλήτρια στα 100 μέτρα με εμπόδια, η οποία μάλιστα έτρεξε μαζί με τα παιδιά, δίνοντάς τους κίνητρο, χαρά και ενέργεια!
Η παρουσία αυτών των αθλητών μετέτρεψε την απλή γυμναστική σε ένα αληθινό μάθημα ζωής, αποδεικνύοντας ότι οι μεγάλοι πρωταθλητές παραμένουν πάντα κοντά στη νέα γενιά.
Το Πρόγραμμα των Αγωνισμάτων
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και δοκίμασαν τις δυνάμεις τους σε ειδικά διαμορφωμένους σταθμούς με παιγνιώδη μορφή:
Κατηγορία Δραστηριοτήτων,Τύπος Αγωνίσματος, Δεξιότητες που Καλλιεργούνται
Αγώνες Δρόμου :Σκυταλοδρομίες & Σπριντ ταχύτητας Ταχύτητα, συντονισμός, ομαδικό πνεύμα
Άλματα: Άλματα σε μήκος και ύψος με μαλακό εξοπλισμό Εκρηκτικότητα, ισορροπία, αυτοπεποίθηση
Ρίψεις: Ρίψη ιατρικής μπάλας και ειδικών ακοντίων Δύναμη, ακρίβεια, τεχνική προσαρμογή
Η δράση αυτή στο ΟΑΚΑ γέμισε τους μαθητές μας με χαμόγελα, αυτοπεποίθηση και πολύτιμες αναμνήσεις. Η εμπειρία τού να αγωνίζεσαι σε ένα Ολυμπιακό στάδιο, έχοντας ως «συμπαίκτες» και δασκάλους μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού αθλητισμού, αποτελεί το καλύτερο έναυσμα για να υιοθετήσουν τα παιδιά έναν υγιή και δραστήριο τρόπο ζωής.
Παράλληλα, βγήκε αναμνηστική φωτογραφία που θα αναρτηθεί στην παγκόσμια ομοσπονδία μαζί με όλες τις χώρες που συμμετέχουν.
Ευχαριστούμε θερμά τόσο το Γραφείο Φυσικής Αγωγής για τις ευκαιρίες που δίνει στους μαθητές μας, όσο και τους εκπαιδευτικούς που συνόδευσαν και βοήθησαν σε αυτήν την εκπαιδευτική επίσκεψη.
Ομαλή Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Την Τρίτη 12/5 στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο, επισκέφθηκαμε με τους μαθητές των Στ’και των δύο τμημάτων το 2ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου.
Ξεναγηθήκαμε από καθηγητές στις εγκαταστάσεις, (μεταξύ αυτών στην βιβλιοθήκη και στην αίθουσα τεχνολογίας). Στο πέρας της περιήγησης έλαβε χώρα και μια ψηφιακή παρουσίαση με τις βασικές οδηγίες (ωράριο,νέα μαθήματα,όρια απουσιών κλπ) έτσι ώστε τα παιδιά να είναι θεωρητικώς κατηρτισμένα για όσα έπονται στην σχολική τους σταδιοδρομία από τον Σεπτέμβριο.
Ευχαριστούμε θερμά την διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου τόσο για την υποδοχή,την οποία μας επεφύλαξαν όσο και για την καλή τους διάθεση.
Άξονας ομαλή μετάβαση μεταξύ βαθμίδων
Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης για το σχ. Έτος 2026-27
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Το σχολείο μας γιορτάζει τη Μητέρα!
Η Γιορτή της Μητέρας στις 10 Μαΐου, είναι πάντα μια μοναδική ευκαιρία για να εκφράσουμε την αγάπη και την ευγνωμοσύνη μας στα πιο πολύτιμα πρόσωπα της ζωής μας: τις μανούλες και τις γιαγιάδες μας!
Φέτος, οι αίθουσες του σχολείου μας πλημμύρισαν με χρώματα, κορδέλες, παιδικά χαμόγελα και πολλή… πολλή αγάπη. Οι μαθητές όλων των τάξεων επιστράτευσαν τη φαντασία τους και δημιούργησαν πανέμορφες εκπλήξεις που σίγουρα θα συγκινήσουν!
Οι τάξεις μας εν δράσει!
Α’ Τάξη: «Όμορφη σαν λουλούδι» και ένα ξεχωριστό βιβλίο με την τεχνική Φρενέ!
Οι μικροί μας μαθητές της Α’ τάξης έβαλαν όλη τους τη γλυκύτητα και δημιούργησαν έναν «Τροχό της Αγάπης»!
«Είναι όμορφη σαν λουλούδι, γλυκιά σαν σοκολάτα, απαλή σαν σύννεφο!»
Επίσης, ετοίμασαν ένα πανέμορφο χάρτινο χωνάκι γεμάτο λουλούδια, όπου (με τη μυστική βοήθεια του μπαμπά!) θα τοποθετηθεί ένα γλυκό σοκολατάκι.
Παράλληλα, σε συνεργασία με την κ. Βικτόρια, οι μαθητές της Α’ τάξης έφτιαξαν και μια ακόμη πρωτότυπη κάρτα-κουπόνι. Τα «δώρα» που προσέφεραν για εκείνη την ημέρα ήταν άκρως δελεαστικά:
Πολλές, ζεστές αγκαλιές.
Πρωινό στο κρεβάτι για την Κυριακή!
1 ολόκληρη ώρα απόλυτης ησυχίας για τη μαμά!
Τα πρωτάκια μας δεν σταμάτησαν εκεί. Με πολλή αγάπη και μεράκι, δημιούργησαν ένα πανέμορφο μικρό βιβλίο χρησιμοποιώντας την παιδαγωγική τεχνική Φρενέ, με τίτλο «Αγαπώ τη μαμά μου γιατί…». Μπορείτε να ξεφυλλίσετε το υπέροχο ψηφιακό βιβλίο των παιδιών μας πατώντας Εδώ 
Β1 Τάξη: Κάρτες από καρδιάς και… Διπλώματα!
Οι μαθητές του Β1 αφιέρωσαν χρόνο, μεράκι και πολλή τρυφερότητα για να ετοιμάσουν τη δική τους μικρή έκπληξη.
Τα παιδιά δημιούργησαν υπέροχες χειροποίητες κάρτες γεμάτες με τις πιο γλυκές ευχές, ζωγραφιές και μηνύματα που μιλούν κατευθείαν στην καρδιά. Παράλληλα, κάθε μητέρα έλαβε και ένα επίσημο, συμβολικό «Δίπλωμα Καλύτερης Μαμάς» – γιατί η δική μας μαμά είναι πάντα η καλύτερη του κόσμου!
Β2 Τάξη: Τρισδιάστατες κάρτες και… «μαγικά» κουπόνια!
Με την ευγενική πρωτοβουλία της κ. Βικτόριας, η οποία πρόσφερε με πολλή αγάπη τα υλικά, οι μαθητές του Β2 δημιούργησαν εντυπωσιακές τρισδιάστατες κάρτες με προσωπικές αφιερώσεις.
Το πιο διασκεδαστικό; Κάθε κάρτα συνοδευόταν από ένα ειδικό κουπόνι για τις μαμάδες, το οποίο εξαργυρώνεται με:
Αμέτρητες ζεστές αγκαλιές!
Ώρες ξεκούρασης και χαλάρωσης.
Προβολή αγαπημένων ταινιών παρέα με τα παιδιά.
Επίσης, οι μαθητές έφτιαξαν πανέμορφα μπρελόκ με δικές τους ζωγραφιές, ώστε οι μανούλες να μπορούν να «κουβαλούν» παντού και πάντα μαζί τους την αγάπη των παιδιών τους! Πίσω απ’ τα μπρελόκ, τυπώθηκε ένας προσωπικός κωδικός για κάθε παιδί, τον οποίον μπορούσαν οι μαμάδες να σκανάρουν με το κινητό τους και να ακούσουν μία ηχογραφημένη ευχή από τα παιδιά τους. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα και οι γλυκές φωνές τους έμειναν σαν ανάμνηση στις καρδιές των μαμάδων.
Φυσικά, η δημιουργικότητα δεν σταμάτησε εκεί! Αντίστοιχες υπέροχες κατασκευές, γεμάτες χρώματα, ευχές και μοναδικές κάρτες, δημιούργησαν όλες οι υπόλοιπες τάξεις του σχολείου μας για να τιμήσουν τόσο τις μανούλες όσο και τις αγαπημένες μας γιαγιάδες.
Η Παρασκευή 8 Μαΐου ήταν γεμάτη ζεστασιά, δημιουργία, χαμόγελα και συγκίνηση που θα μας μείνει αξέχαστη!
Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες και τις γιαγιάδες του σχολείου μας!
Σας αγαπάμε πολύ! ❤️
Άξονας σχέσεις οικογένειας με το σχολείο
Μια Αγκαλιά Παράδοση: Η Εξαιρετική Παρουσίαση της Δ΄ Τάξης στο 1ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών!
Με απόλυτη επιτυχία, συγκίνηση και διάχυτο ενθουσιασμό πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026 το 1ο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Π.Ε. Β΄ Αθήνας στο Αθλητικό Κέντρο «Δαΐς» των Εκπαιδευτηρίων Δούκα. Η φετινή, πρώτη αυτή διοργάνωση είχε έναν ιδιαίτερο, βαθιά συγκινησιακό χαρακτήρα, καθώς ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του αείμνηστου Συμβούλου Φυσικής Αγωγής, Νικόλαου Τριπόδη.
Ανάμεσα στα 20 σχολεία που συμμετείχαν, το δικό μας σχολείο έδωσε δυναμικό «παρών» με τη συμμετοχή της Δ τάξης που έκλεψε τις εντυπώσεις, παρασύροντας το κοινό στον ρυθμό της ελληνικής παράδοσης! Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Δ΄ τάξης ανέβηκαν στη σκηνή γεμάτοι αυτοπεποίθηση, καμαρωτοί και με το πιο λαμπερό τους χαμόγελο. Με βήματα σταθερά και απόλυτο συντονισμό, παρουσίασαν τους παραδοσιακούς μας χορούς με τρόπο που ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Η ζωντάνια, η πειθαρχία αλλά και η καθαρή χαρά που ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους απέδειξαν ότι η παράδοση δεν είναι απλώς μάθημα, αλλά βίωμα, γιορτή και επικοινωνία.
Η συμμετοχή και η ενέργεια των παιδιών μας στο γήπεδο απέδειξαν με τον πιο όμορφο τρόπο ότι οι ρίζες μας παραμένουν ζωντανές και δυνατές μέσα από τις νέες γενιές. Μια τέτοια άρτια παρουσίαση, ωστόσο, δεν γίνεται τυχαία. Πίσω από το εξαιρετικό αποτέλεσμα κρύβεται πολλή δουλειά, αγάπη και σωστή καθοδήγηση:
Η Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, κα Μαρία Μ. με αστείρευτη υπομονή, μεθοδικότητα και αγάπη για το αντικείμενό της, ήταν η «ψυχή» της προετοιμασίας. Δίδαξε στα παιδιά όχι μόνο τα βήματα, αλλά και το ήθος, τον ρυθμό και την ομαδικότητα που απαιτεί ο παραδοσιακός χορός.
Οι δασκάλες της Δ’ Τάξης Κα Μαριάννα Μ και Κα Χρύσα Ζ, στάθηκαν πολύτιμοι συνοδοί και εμψυχωτές σε κάθε βήμα αυτής της διαδρομής. Με την ευγενική τους παρουσία, την ενθάρρυνση και τη ζεστή τους αγκαλιά πριν και μετά την παρουσίαση, έδωσαν στα παιδιά την ασφάλεια και την αυτοπεποίθηση που χρειάζονταν για να λάμψουν.
Θέλουμε να εκφράσουμε τα πιο θερμά και ειλικρινή συγχαρητήρια!
Και του χρόνου με την ίδια ορμή, με το ίδιο χαμόγελο και πάντα με τον ίδιο σεβασμό στην πολιτιστική μας κληρονομιά!
Ένα παραμύθι για τη φιλία: Ο Γελαστός και η Ζωηρούλα
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Δημοτικού, των τμημάτων Β’1 και Β’2, συμμετείχαν σε ένα δίωρο βιωματικό πρόγραμμα σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης «Προνόη».
Μέσα από το παραμύθι «Ο Γελαστός και η Ζωηρούλα», τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν, να παίξουν, να εκφραστούν και να ανακαλύψουν σημαντικές αξίες, όπως η φιλία, η συνεργασία, η επικοινωνία, η ειλικρίνεια και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος δημιουργήσαμε τους δικούς μας κανόνες, πλέξαμε τον δικό μας «ιστό φιλίας» και συζητήσαμε για τη σημασία των σχέσεων που βασίζονται στην αλήθεια, την αποδοχή και την αλληλοστήριξη.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη μοναδικότητα κάθε παιδιού, καθώς ο καθένας ανέδειξε το δικό του ξεχωριστό χάρισμα και συνειδητοποίησε πως όλοι έχουμε κάτι πολύτιμο να προσφέρουμε στην ομάδα.
Ήταν μια όμορφη εμπειρία γεμάτη χαμόγελα, δημιουργικότητα και πολύτιμα μηνύματα για τη δύναμη της φιλίας.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ – ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ 9 ΜΑΪΟΥ
Τουρνουά αλληλεγγύης ποδοσφαίρου
Το 11ο Δημοτικό Σχολείο Μαρουσίου στηρίζει σταθερά την πρωτοβουλία της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Αμαρουσίου, συμμετέχοντας για μία ακόμη χρονιά στο Τουρνουά Αλληλεγγύης Ποδοσφαίρου, μια δράση που έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός συνεργασίας, χαράς και προσφοράς.
Στο τουρνουά έλαβαν μέρος όλα τα δημοτικά σχολεία του Αμαρουσίου, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωριστούν, να συνεργαστούν και να αγωνιστούν με σεβασμό και ευγενή άμιλλα. Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας αγωνίστηκαν με ενθουσιασμό απέναντι σε ομάδες άλλων σχολείων, απολαμβάνοντας το παιχνίδι και τη χαρά της συμμετοχής. Παίζοντας ποδόσφαιρο, τα παιδιά έμαθαν στην πράξη τι σημαίνει ομαδικότητα, προσπάθεια και αθλητικό πνεύμα.
Ιδιαίτερη παρουσία είχαν και οι μαζορέτες του σχολείου μας, που για ακόμη μία χρονιά συνόδευσαν την ομάδα μας. Με συνθήματα, χαμόγελα και χορευτικά εμψύχωσαν τους παίκτες, πρόσθεσαν χρώμα και ενέργεια στη διοργάνωση και έδειξαν πως κάθε ρόλος μέσα σε μια ομάδα είναι πολύτιμος.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν, στους γονείς που στήριξαν την προσπάθεια και στην Ένωση Γονέων για τη συνεχή διοργάνωση ενός τόσο σημαντικού θεσμού.
Άξονας σχέσεις οικογένειας με σχολείο














