Το 11ο Δημοτικό Σχολείο Μαρουσίου στηρίζει σταθερά την πρωτοβουλία της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Αμαρουσίου, συμμετέχοντας για μία ακόμη χρονιά στο Τουρνουά Αλληλεγγύης Ποδοσφαίρου, μια δράση που έχει πλέον καθιερωθεί ως θεσμός συνεργασίας, χαράς και προσφοράς.
Στο τουρνουά έλαβαν μέρος όλα τα δημοτικά σχολεία του Αμαρουσίου, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωριστούν, να συνεργαστούν και να αγωνιστούν με σεβασμό και ευγενή άμιλλα. Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας αγωνίστηκαν με ενθουσιασμό απέναντι σε ομάδες άλλων σχολείων, απολαμβάνοντας το παιχνίδι και τη χαρά της συμμετοχής. Παίζοντας ποδόσφαιρο, τα παιδιά έμαθαν στην πράξη τι σημαίνει ομαδικότητα, προσπάθεια και αθλητικό πνεύμα.
Ιδιαίτερη παρουσία είχαν και οι μαζορέτες του σχολείου μας, που για ακόμη μία χρονιά συνόδευσαν την ομάδα μας. Με συνθήματα, χαμόγελα και χορευτικά εμψύχωσαν τους παίκτες, πρόσθεσαν χρώμα και ενέργεια στη διοργάνωση και έδειξαν πως κάθε ρόλος μέσα σε μια ομάδα είναι πολύτιμος.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν, στους γονείς που στήριξαν την προσπάθεια και στην Ένωση Γονέων για τη συνεχή διοργάνωση ενός τόσο σημαντικού θεσμού.
Άξονας σχέσεις οικογένειας με σχολείο

