Στην Α΄ τάξη του σχολείου μας, η Παγκόσμια Ημέρα Γης, που είναι στις 22 Απριλίου, αποτέλεσε μια όμορφη αφορμή για να συνδέσουμε τη χαρά της δημιουργίας με τους στόχους του μαθήματος Μελέτης Περιβάλλοντος. Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι μαθητές παρακολούθησαν σύντομο εκπαιδευτικό βίντεο για τη Γη, τα οποία τους βοήθησαν να κατανοήσουν με απλό και κατανοητό τρόπο έννοιες όπως η ανακύκλωση, η εξοικονόμηση ενέργειας και η φροντίδα του φυσικού περιβάλλοντος.
Στη συνέχεια, τα παιδιά κατέγραψαν τι μπορούν να κάνουν για να βοηθήσουν τη Γη. Η κατασκευή τους, γεμάτη χρώματα και παιδική φαντασία, αποτύπωσε όσα θεωρούν σημαντικά:
– Κάνω ανακύκλωση
– Φυτεύω δέντρα και λουλούδια
– Πετάω τα απορρίμματα στους κάδους
Η δράση αυτή ενίσχυσε την κατανόηση βασικών εννοιών της Μελέτης Περιβάλλοντος και έδειξε στα παιδιά ότι ακόμη και οι μικρές καθημερινές πράξεις έχουν αξία. Η κατασκευή τους στολίζει πλέον τα σπιτικά τους, υπενθυμίζοντάς μας ότι η περιβαλλοντική συνείδηση καλλιεργείται από νωρίς, μέσα από απλές, χαρούμενες και ουσιαστικές δραστηριότητες.
Στην Α΄ τάξη, η Γη απέκτησε πολλούς μικρούς προστάτες και αυτό είναι το πιο αισιόδοξο μήνυμα της ημέρας.!



