10ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπό μας!

Πλαίσιο επικοινωνίας και συνεργασίας με Γονείς & Κηδεμόνες

Νοέ 202321

Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες, θα  θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το πλαίσιο επικοινωνίας μεταξύ  του σχολείου  και των Γονέων- Κηδεμόνων, ώστε να υπάρχει μια άμεση ενημέρωση των μαθητικών επιδόσεων και του κοινωνικο-συναισθηματικού  προφίλ των μαθητών μας  στο σχολείο. Επίσης  για την  αποτελεσματική αντιμετώπιση όσον  αφορά  προβλήματα ή  συγχύσεις.

Προς αυτή την κατεύθυνση, καλό θα ήταν οι Γονείς/Κηδεμόνες να ενημερώνουν  τον/την εκπαιδευτικό της τάξης με όποια  πληροφορία για το  παιδί τους είναι σημαντική (υγείας, οικογενειακής κατάστασης ή ό,τι άλλο) που θα μπορούσε να βοηθήσει  τον/την εκπαιδευτικό, αλλά κυρίως το  παιδί τους.

Οι γονείς και οι κηδεμόνες επισκέπτονται το σχολείο κατά τις προγραμματισμένες συναντήσεις με τους/τις εκπαιδευτικούς και εκτάκτως, όταν κρίνεται αναγκαίο, ύστερα από συνεννόηση και επικοινωνία με την Διευθύντρια της σχολικής μονάδας.

Οι προγραμματισμένες συναντήσεις έχουν ως εξής:

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΕΡΙΦΑΝΟΥ ΑΘΗΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 8:30-9:00 ΚΑΙ 13:15 -14:00

ΤΑΞΗ  Α1 ΚΑΛΑΜΑΡΑ ΘΩΜΑΪΣ  – 1η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

ΤΑΞΗ  Α2  ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  – 1η ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ  13:15

ΤΑΞΗ Β  ΚΟΥΛΙΟΥΜΠΑ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ -1η ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ  13:15

ΤΑΞΗ Γ1 ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΕΦΗ -1η  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

ΤΑΞΗ Γ2 ΣΑΡΔΕΛΗΣ ΦΩΤΗΣ  – 1η   ΤΡΙΤΗ  ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ  13:15

ΤΑΞΗ Δ ΚΑΛΟΣΑΚΑ ΜΑΡΙΑ- 1η ΤΡΙΤΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

ΤΑΞΗ Ε  ΜΙΧΑΛΑΤΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΘΕΟΔΟΣΙΑ – 1η ΤΡΙΤΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

ΤΑΞΗ ΣΤ  ΠΡΟΒΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ -1Η  ΚΑΙ 3η ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

ΕΚΠ/ΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΜΑΡΙΝΑ(ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ) ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ  13:15

ΕΚΠ/ΚΟΣ ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ  ΝΤΟΥΛΑΣ ΑΙΜΙΛΙΟΣ-1η ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ  13:15

ΕΚΠ/ΚΟΣ ΘΕΑΤΡ. ΑΓΩΓΗΣ ΕΥΤΕΡΠΗ ΜΑΜΜΑ1η ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

ΕΚΠ/ΚΟΣ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΚΟΛΟΒΟΥ ΕΛΕΝΗ1η  ΤΕΤΑΡΤΗ   ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

ΕΚΠ/ΚΟΣ  ΤΠΕ  ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ1η ΤΡΙΤΗ  ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

ΕΚΠ/ΚΟΣ  ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗ ΠΙΖΑΝΙΑ1η ΤΕΤΑΡΤΗ  ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

 ΟΛΟΗΜΕΡΟ  ΚΩΤΟΥΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ1η ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ 13:15

Η επικοινωνία, η συνεργασία και ο εποικοδομητικός  διάλογος αποτελεί  την απαραίτητη βάση για την αντιμετώπιση όποιου ζητήματος πιθανόν προκύψει. Επισημαίνουμε ότι όλες οι παρεμβάσεις του σχολείου μας έχουν χαρακτήρα παιδαγωγικό και καθόλου τιμωρητικό   προς όφελος των μαθητών μας. Σε περίπτωση που θα θέλατε να συζητηθεί  κάποιο ζήτημα που αφορά το παιδί σας   η  διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

1) Να απευθύνονται πρώτα  στον εκπαιδευτικό ο οποίος διδάσκει το  μάθημα και να συνεργάζονται σε πνεύμα αμοιβαιότητας , κατανόησης  και ενσυναίσθησης  για  την επίλυσή τους.

2) Σε περίπτωση που, ακολουθώντας τη διαδικασία αυτή, οι  παιδαγωγικές παρεμβάσεις του εκπαιδευτικού δεν οδηγήσουν στη ρύθμιση του θέματος , τότε  μπορούν  να  απευθύνονται  στην Διευθύντρια   του σχολείου, παρουσία  του εκπαιδευτικού.  Η Διευθύντρια της σχολικής μονάδας θα εξαντλήσει κάθε δυνατότητα  επίλυσης του θέματος δίνοντας σχετικές  κατευθύνσεις σε πνεύμα  συνεργασίας ,αμεροληψίας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης, έχοντας ως στόχο τη διευθέτηση  του θέματος προς όφελος των μαθητών  και τη διατήρηση της εύρυθμης  λειτουργίας του σχολείου.

3) Σε περίπτωση, που το όποιο παιδαγωγικό θέμα εξακολουθεί  , τότε η Διευθύντρια του σχολείου δύναται να υποδείξει την  επικοινωνία-συνεργασία με τον/την  Σύμβουλο Εκπαίδευσης που έχει την  αντίστοιχη επιστημονική-παιδαγωγική καθοδήγηση του σχολείου .  Ο/Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης συνεργεί και  συμβάλλει στην επίλυση του θέματος με κάθε παιδαγωγικό τρόπο.

Αγαπητοί Γονείς-Κηδεμόνες,  είναι θεμιτό να σταθούμε ο ένας στο πλάι του άλλου και να   συνεργαστούμε αρμονικά προς όφελος των μαθητών και μαθητριών μας.

Ο θετικός τρόπος προσέγγισης και επικοινωνίας κάθε  ζητήματος  συνήθως καθορίζει και  τις μελλοντικές γόνιμες συνεργασίες.

Με εκτίμηση για τον ρόλο σας

Η Δ/ντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πλαίσιο επικοινωνίας και συνεργασίας με Γονείς & Κηδεμόνες    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Translate

10 1 static sm

Σκακιστική άσκηση



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων