Χριστουγεννιάτικες κάρτες από τη Δ’ τάξη
Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα για ανταλλαγή καρτών μεταξύ των γειτονικών σχολείων, οι μαθητές της Δ δημιούργησαν, σε μια γιορτινή χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, ψηφιακές κάρτες για να στείλουν τις δικές τους ευχές και θετική ενέργεια!
Οι κάρτες των μαθητών
https://iwishyouto.com/view/543891fd319c50a2
https://iwishyouto.com/view/c075b6e440d661f1
https://iwishyouto.com/view/795d1474da3d9fa7
https://iwishyouto.com/view/a6c7c3d33b71b486
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ
Δημιουργούμε τα δικά μας Χριστούγεννα μετρώντας αντίστροφα με πράξεις καλοσύνης, ενσυναίσθησης, αλληλοβοήθειας και ευγνωμοσύνης. Έτσι, για να μοσχοβολά το σχολείο και να συμβάλλουν τα δικά μας “ξωτικά” σε έναν κόσμο πιο φιλικό.
Δείτε το Ημερολόγιό μας και ανοίξτε καθημερινά το παραθυράκι της αντίστοιχης ημερομηνίας!
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning “From our roots to new routes: Creating the map of CultureVille”
Με κέφι και φαντασία πραγματοποίησαν οι μαθητές της ΣΤ τάξης την πρώτη εργασία για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning με τίτλο “From our roots to new routes: Creating the map of CultureVille” στο οποίο συμμετέχουν φέτος μαζί με σχολεία από άλλες 6 χώρες. Τα παιδιά φωτογράφισαν τους χώρους του σχολείου μας, έγραψαν συνεργατικά και μαγνητοφώνησαν την περιγραφή τους και δημιούργησαν ένα υπέροχο βίντεο για να γνωρίσουν οι εταίροι μας το όμορφο σχολείο μας.
Κλικ στην εικόνα για να δείτε το βίντεο:
ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Μεγαλώνουμε το δικό μας δάσος!
Επίσκεψη της Δ΄τάξης στο ΚΕΦΙ Αγ. Γρηγορούσας με χριστουγεννιάτικες κάρτες !!!
Συγκεκριμένα, η ομάδα αφήγησης «ιστορίες να λες» των ΚΕΦΗ θα αφηγηθεί χριστουγεννιάτικες ιστορίες και παραμύθια στους μαθητές της Δ΄τάξης όπου θα ξεδιπλώσουν το κουβάρι και θα ξετυλίξουν ιστορίες για μάγισσες, για καλικαντζάρους, για τη μαγεία της αγάπης και της καλοσύνης, ενώ οι μαθητές των δημοτικών μας σχολείων θα ψάλλουν με τα τρίγωνά τους τα κάλαντα και θα δώσουν χαρά σε όλους τους ηλικιωμένους και τους εργαζόμενους του φορέα.
Aνακαλύπτοντας τη μαγεία της Πάρνηθας!!!
Στις 22/10/25 η τάξη μας Ε1,Ε2 πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στα πλαίσια της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της σύνδεσης με το φυσικό περιβάλλον του Εθνικού Δρυμού της Πάρνηθας.
Έγινε πεζοπορία σε συγκεκριμένο μονοπάτι όπου τα παιδιά γνώρισαν από κοντά τη χλωρίδα και την πανίδα του βουνού.
Ήταν μία βιωματική δράση που ενθουσίασε τα παιδιά και τα βοήθησε να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο την περιβαλλοντική τους συνείδηση!
Μπες στα παπούτσια μου
Μπες στα παπούτσια μου!!!
Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης μέσα από την τέχνη!
Η πλοκή της ιστορίας, η ανατροπή και το βιωματικό εργαστήρι έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να εξετάσουν διαφορετικές συμπεριφορές. Με αυτοσχεδιασμό μαζί με τους ηθοποιούς, μπήκαν στη θέση του άλλου και κατανόησαν με βιωματικό τρόπο τη σημασία της ενσυναίσθησης και της διαφορετικότητας. Έμαθαν όλοι μαζί τί σημαίνει ο σχολικός εκφοβισμός και πώς να τον αντιμετωπίζουν.
Τα παιδιά παρακολούθησαν την πρωτότυπη θεατρική παράσταση ΄΄ Μπες στα παπούτσια μου΄, μια ιστορία με φανταστικούς χαρακτήρες (από γνωστά παραμύθια). Τα παιδιά, μέσα από κωμικές καταστάσεις, αντιλήφθηκαν τη θέση -θύμα-θύτη- παρατηρητή.
Ηθοποιοί και παιδιά έφτιαξαν ΄΄ Τα δέντρα των συναισθημάτων ΄΄. Μέσα από ασκήσεις γνωριμίας, εμπιστοσύνης και αυτοεκτίμησης, αποκτήσαν περισσότερη ενσυναίσθηση, αλληλοσεβασμό και ενδυνάμωση.
Τα παιδιά αυτοσχεδίασαν μαζί με τους ηθοποιούς, μπήκαν στα ΄΄παπούτσια΄΄ των ρόλων και πρότειναν κανόνες αντιμετώπισης σχολικού εκφοβισμού.
Η Λήδα Βαρβαρούση, συγγραφέας- εικονογράφος (visual artist-performer) και ψυχοθεραπεύτρια μέσω τέχνης, στο σχολείο μας.
Εργαστήρι ζωγραφήγησης με θέμα : Ένα πουλί στην πρίζα
Μια έμπνευση της και τα παιδιά μαθαίνουν, να νιώθουν τα χρώματα, να μιμούνται ήχους ή να χορεύουν με τον άνεμο και να αφουγκράζονται την ψυχή του μέσα από την βιωματική της αφήγηση! 
Η Λήδα αφηγείται μια ιστορία ενώ ταυτόχρονα την σχεδιάζει σε μεγάλη επιφάνεια,
σε χαρτί ή άλλο υλικό, πάνω σε τοίχο, χρησιμοποιώντας παραστατικά στοιχεία.
Είναι σαν ζωντανός κινηματογράφος, με την συμμετοχή των παιδιών!
Αυτό το οπτικοακουστικό πρόγραμμα μπορεί να ανοίξει πολλές πόρτες στη φαντασία,
στη συγκέντρωση, στη μνήμη, στη διάθεση για γνώση και έκφραση των παιδιών και των ενηλίκων
Η ιστορία αρχίζει από μια μικρούλα γραμμή και εξελίσσεται σε ολόκληρο έργο!
Τα παιδιά μοιράζονται μαζί της, συζητάνε και αποτυπώνουν
τα όνειρά τους, τις αγωνίες τους, τη χαρά τους, τους φόβους τους, τις ιδέες τους και με αυτόν τον τρόπο,μέσα από την έμπνευση, επινοούν το δικό τους τρόπο στο παραμύθι.
Η ιστορία που επιλέξαμε για πρωτάκια και τα δευτεράκια μας έχει να κάνει με την απόκτηση καθημερινών πρακτικών για την αποφυγή της μεγάλης χρήσης των οθονών και την καλλιέργεια κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων μέσα από το παιχνίδι, την καθημερινή διάδραση και σύνδεση με άλλα παιδιά!
Σ’ ένα παράξενο κλουβί ζει ένα περίεργο πουλί. Κουμπιά μόνο πατάει, ποτέ του δεν πετάει! Μες στις οθόνες του χωμένο, είναι απομονωμένο! Μια μέρα το είδε ένα περιστέρι που ήρθε από άλλα μέρη και κάθισε να ξαποστάσει… Μα κόντεψε να σκάσει όταν άκουσε το πουλιού τη σκέψη, κι έτσι αποφάσισε να το προστατέψει!
“Ένα πουλί… στην πρίζα” της Λήδας Βαρβαρούση, σε μια εποχή όπου η ψηφιακή απομόνωση είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, προσφέρει μια μοναδική εξερεύνηση της μοναξιάς και της αναζήτησης σύνδεσης. Μέσα από την ιστορία ενός πουλιού που ζει εγκλωβισμένο σε ένα κλουβί γεμάτο οθόνες, αναδεικνύει τις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας και την ανάγκη για αληθινές σχέσεις.
Η Λήδα Βαρβαρούση άφησε το αποτύπώμά της στο σχολείο μας !!!











































