Επιμένω σ’ έναν άλλο κόσμο.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Lucy Shops for Unbreakable Dishes

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πώς πρέπει να είναι ο δάσκαλος

Χρίστος Τσολάκης
1935-2012

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ήφαιστος ΙΙ

Επιμορφωτικό πρόγραμμα
με θέμα την αναπηρία και τη συμπερίληψη

 

New 18   imageedit 2 7135046979

 

 

Δεύτερο εκπαιδευτικό διήμερο

Τρίτη 25 Ιουνίου 2024
Σεμιναριακό εργαστήρι: «Ανάπτυξη δεξιοτήτων με όχημα την Τέχνη»
Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2024
Παρουσίαση μικροδιδασκαλιών
Σχολιασμός
Προετοιμασία πρακτικής άσκησης
Αποτίμηση θεωρητικής κατάρτισης του προγράμματος


Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης
Μυλλέρου 73-77, Μεταξουργείο

 

imageedit 18 4370680673 1

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο English Words for Daily Use in Life

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Σύγχρονες αρχές και πρακτικές

28
/08/2023 28/05/2024

 

ΚΔΜ24 1 page 0001


ΚΔΜ24 page 0001

ΚΔΜ24 page 0002

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 101ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Μαρίας Πολυδούρη 4
Κυπριάδου

1 Kostas

5 Kostas

1 o 1

1 0 1

1ο1 1

1 01 ttt

New 8

Parrot

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Let’s Talk about Children

Practitioner Training
Ας Μιλήσουμε για τα Παιδιά

Παρέμβαση προαγωγής ψυχικής υγείας
παιδιών και των οικογενειών τους
στο σχολείο

 

Τελευταία εκπαιδευτική συνάντηση
με την καθηγήτρια κ. Miia Äänismaa (University of Turku, Finland)

Χριστοδουλάκειον Ίδρυμα
Λεωφ. Κηφισίας 128, Αθήνα

New 2

 

University of Turku

 

New 3

 

xi

 

χ2

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EU and the Future

13/06/2024

Insights on Issues of Equality, Youth and Refugees

 

Βεβαίωση συμμετοχής Βούλγαρης Κωνσταντίνος page 0001

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ήφαιστος Ι

1shp

 

Πρώτο εκπαιδευτικό διήμερο

Ήφαιστος 1

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ήφαιστος» σχεδιάστηκε στη βάση της διαπίστωσης ότι η αναπηρία δεν είναι ανικανότητα. Η ικανότητα ενός ατόμου μπορεί μεν να είναι διαφορετική, αλλά εξακολουθεί να είναι ικανότητα— ανεξάρτητα από το φύλο ή την ηλικία, τη σωματική ή ψυχική κατάσταση κάθε ανθρώπου.

 

Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης
Μυλλέρου 73-77, Μεταξουργείο

1718606606397

Βιωματικές προσεγγίσεις, παρουσιάσεις, σεμιναριακά εργαστήρια


Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024

Προσβασιμότητα, ένταξη και αναπηρία
Η πραγματικότητα της αναπηρίας στην Ελλάδα
Κοινωνικό μοντέλο προσέγγισης της αναπηρίας
Τι σημαίνει «καθολικός σχεδιασμός»;
Πώς δημιουργούμε μια ζώνη άνεσης για τα παιδιά;
• Συμπεριληπτικές πρακτικές
• Good and Not So Good Case Studies
• Δες τη ζωή με άλλα μάτια!
• Συμπεριληπτική γλώσσα
• Συμβουλές συνεργασίας, διάδρασης, δραστηριοτήτων και επικοινωνίας στη σχολική ζωή
• Ο διάδρομος τη συνείδησης
• Ελεύθερη συζήτηση:
Σύνδεση της εκπαίδευσης με τις προσωπικές εμπειρίες και τις προκλήσεις στο εργασιακό περιβάλλον

Τρίτη 18 Ιουνίου 2024
Ο ρόλος των Δήμων για την ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρία
Η ζωή θέλει τόλμη!
Πώς ενσωματώνεις την αναπηρία στην καθημερινότητά σου: προγραμματισμός παιχνιδιών ρόλων
Προετοιμασία για ατομική μελέτη

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο A Squirrel Eating Ice Cream

icDefault A blue squirrel eating a green ice cream in Athens Gre 5e cream
παγωτό

squirrel
σκίουρος

 

 

 

Default A blue squirrel eating a green ice cream in Athens Gre 6

Default A blue squirrel eating a green ice cream in Athens Gre 7

 

eat
τρώω

slurp
τρώω ή πίνω με θόρυβο

 

a squirrel eating ice cream / ένας σκίουρος που τρώει παγωτό
a squirrel slurping / ένας σκίουρος που τρώει με θόρυβο

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Plurilingual, Pluricultural, and Translanguaging Approaches

in Language(s) Education

 

Sep.Nov. 2023
Jan.Apr. 2024

Course Certificate Konstantinos Boulgaris page 0001

DSW University of Lower Silesia
Wrocław, Poland

Επιμορφωτικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως
και διά ζώσης με την καθηγήτρια κ. Barbara Muszyńska, η οποία επισκέφθηκε την Αθήνα.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Ρομποτική

Bee-Bot
στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού

 

imageedit 2 4234813329

30/10/2023 31/05/2024

4279187904KB page 0001

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Hans Christian Andersen in Athens

Default Hans Christian Andersen in Athens Greece 1 3

Hans Christian Andersen (1805-1875) was a prolific Danish author and poet, who introduced the idea of fantasy into childrens stories, paving the way for Lewis Carroll in the 1860’s.


He created a separate children’s world of talking toys and animals, and he had a profound effect on later classics of childhood, such as The Wind in the Willows and Winnie the Pooh.

36

He visited Athens in the spring of 1841, as part of his tour of Germany, Italy, Greece and Turkey. It was a period of rapid change for the capital of the young kingdom. 2 2Andersen stayed in Athens for a few weeks and kept notes on his impres- sions from this “oriental” city, with its palm trees, coffee shops, classical antiquities, and the ruins left behind by the recent Greek War of Independence.

 

1

 

 

 

 

 

Andersen arrived from Piraeus covered in dust (“classical dust” according to him) and took up rooms in a hotel from where he could enjoy the view of the Acropolis. He was able to meet King Otto and Queen Amalia after many delays and a long wait.

 

3

 

The famous author felt that Athens resembled a provincial Danish town, albeit one put together in great haste. He enjoyed the comforts of European-style hotels and cafés but also dealt with dirty and ill-lit streets. He attended the theatre as well as the Independence celebrations on 25 March. He was impressed by the liveliness of the marketplace and the learning abilities of the Greeks.

He visited the Acropolis on a daily basis, whether to read his correspondence or celebrate his birthday.

 

  321

 

 

Δείτε και το Activity Book της Ε′ τάξης, σελ. 80.

Default Hans Christian Andersen in Athens Greece 2 3

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο The Covered Market of Oxford

Το κείμενο από τη σελ. 135 του Βιβλίου Μαθητή της Δ τάξης
σε διαφορετική διατύπωση και συνοδευόμενο από ερωτήσεις.

imageedit 4 3719035483

The Covered Market of Oxford, established in 1772, is now a bustling hub of small shops and stalls where tourists can find everything from clothes and gifts to Oxford sausages and old books. The market features a variety of cafés, sandwich stalls, and bakeries offering fresh bread. You’ll also find butchers selling the famous sausages, delicatessens, greengrocers with fresh fruit, and florists with beautiful flowers. The market is open Monday to Saturday from 8:00 a.m. to 5:00 p.m.

 

Vocabulary


established: set up, created
bustling: full of activity and excitement
delicatessens: stores that sell high-quality foods
greengrocers: sellers of fruit and vegetables
florists: people who sell flowers
sausages: a type of food made from ground meat
stalls: small shops or counters

 

Questions


1. When was the Covered Market of Oxford established?
2. What can tourists find at the market besides clothes and gifts?
3. Describe the types of food items available at the market.
4. What are some of the different shops you might see at the market?
5. What days of the week is the market open?
6. What time does the market open in the morning?
7. Why might the market be described as bustling?

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο LIFE on mARTs

Wolf

15, 17 και 22 Απρ. 2024

 

The Wolf in Fairy Tales and the Wolf in Nature
Animals’ Adaptations to Their Natural Environment
Women in the Sky

BOULGARIS KONSTANTINOS page 0001

 

Stars

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Hi, Adrian!
1 Ιούν 2024

Hi, Adrian!

Συντάκτης: Κων/νος Βούλγαρης | Κάτω από: Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα

Adrian Ένα βίντεο για το μαθητή μου Αδριανό (Β’ τάξη).

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Histoire(s) de Belgique

2024 05 31 histoires de belgique universite de liege badge de reussite fr page 0001

 

2024 05 31 histoires de belgique universite de liege badge de reussite fr page 0002

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Hans Christian Andersen

Quiz

Ένα ερωτηματολόγιο με βάση το κείμενο στη σελ. 80 του βιβλίου Activity Book της Ε’ τάξης

 

1. Where was Hans Christian Andersen born?
a. Paris, France
b. Odense, Denmark
c. Rome, Italy
d. London, England

New Pic 19

 

2. What was his father’s profession?
a. Doctor
b. Shoemaker
c. Carpenter
d. Teacher

 

3. At what age did Hans Christian Andersen leave home to make his fortune?
a. 12
b. 14
c. 16
d. 18

 

4. What was the profession of the person who helped Andersen continue his education?
a. Farmer
b. Director of the Royal Theatre
c. Sailor
d. Chef

 

5. Which city did Andersen go to university in?
a. Stockholm
b. Berlin
c. Copenhagen
d. Madrid

Default ugly duckiling 5
6. How many fairy tales did he write in his lifetime?
More than—
a. 50
b. 100
c. 150
d. 200

 

7. Which award in children’s literature is named after him?
a. Nobel Prize
b. Pulitzer Prize
c. Andersen Award
d. Hans Prize

 

8. What physical feature did Andersen consider himself to be very ugly?
a. Big nose
b. Big ears
c. Small eyes
d. Bushy eyebrows

 

9. What do his stories teach us about appearances?
a. They don’t matter
b. Always trust appearances
c. Appearances can be deceiving
d. Appearance is everything

 

10. What is one of the themes found in his stories?
a. Power of technology
b. Family dynamics
c. The rich vs the poor
d. Space exploration

New Pic 20

 

Answer Key

  1. b. Odense, Denmark
  2. b. Shoemaker
  3. b. 14New Pic 33
  4. b. Director of the Royal Theatre
  5. c. Copenhagen
  6. c. More than 150
  7. c. Andersen Award
  8. a. Big nose
  9. c. Appearances can be deceiving
  10. c. The rich vs the poor

New Pic 22

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Δημοκρατική λειτουργία τού σχολείου

ως μέσο πρόληψης και αντιμετώπισης της σχολικής βίας

 

Wergeland page 0001

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμορφωτική ημερίδα

18/04/2024

Διαχείριση θυμού
Αναγνωστικές παρεμβάσεις για μαθητές με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες
Διδάσκοντας ποίηση στο μάθημα των Αγγλικών

 

Ημερίδα page 0001