image012.jpg

(ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΟ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 22-10-2009)

   (είναι αποτέλεσμα των επισκέψεων του μέλους του ΠΑΜΕ στο ΔΣ και άλλων μελών του ΠΑΜΕ σε νηπιαγωγεία όπου είδαν ζωντανά, συζήτησαν με νηπιαγωγούς και κατέγραψαν την σημερινή κατάσταση. Οι πρόταση αυτή, με τις προσθήκες, που δε θα αρνηθούμε να γίνουν από άλλα μέλη του ΔΣ, θα δοθεί στον Περιφερειακό κατά τη συγκέντρωση Νηπιαγωγών που προτείνει το ΠΑΜΕ)                                 

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

 

   Η  κατάσταση που επικρατεί στα Νηπιαγωγεία της ευθύνης του Συλλόγου μας μπορεί να χαρακτηριστεί από απαράδεκτη ως τριτοκοσμική και είναι απογοητευτικό να υπάρχουν Νηπιαγωγεία που λειτουργούν στην ίδια εξαθλίωση εδώ και τριάντα χρόνια και κανείς υπεύθυνος να μην ελέγχεται και ούτε καν να κοκκινίζει!

   Υπάρχουν τεσσάρων ειδών καταστάσεις:

         Τα ανεξάρτητα Νηπιαγωγεία που λειτουργούν σε δικό τους δημόσιο κτίριο που χτίστηκε πρόσφατα και μπορούν να θεωρηθούν σχολεία αξιοπρεπή.

         Τα ανεξάρτητα Νηπιαγωγεία που λειτουργούν σε παλιά δημόσια κτίρια και τα περισσότερα υφίστανται χάρη στη συντήρηση που οι ίδιες οι νηπιαγωγοί κάνουν καθημερινά.

         Τα Νηπιαγωγεία που λειτουργούν σε αίθουσες κτιρίων των Δημοτικών Σχολείων που η συγκατοίκηση και οι υποδομές που είναι για μεγαλύτερα παιδιά δημιουργούν αρκετά προβλήματα. Σε αρκετές περιπτώσεις οι συνθήκες είναι απαράδεκτες.

         Τα «Νηπιαγωγεία» της ντροπής – τα περισσότερα – που λειτουργούν σε ενοικιαζόμενα για δεκαετίες «μαγαζάκια», που βγαίνουν κατ’ ευθείαν στο δρόμο, με άθλιες, πλήρως ακατάλληλες αίθουσες, βρωμερές τουαλέτες και αυλές τσιμεντένιους ακάλυπτους, που θυμίζουν χώρους αυλισμού των φυλακών.

Σ’ αυτές τις συνθήκες καλούνται οι νηπιαγωγοί να προσφέρουν παιδαγωγικό έργο, να διαπαιδαγωγήσουν, να εφαρμόσουν «καινοτόμα προγράμματα» και διαθεματικές προσεγγίσεις! Σ’ αυτούς τους ανεπαρκείς, ακατάλληλους και επικίνδυνους χώρους κάνουμε πως λειτουργούμε ΟΛΟΗΜΕΡΑ σχολεία και «βαφτίζουμε» τις αποθήκες, αίθουσες εστίασης ή μεσημεριανής κατάκλισης! Ενδεικτικά μόνο αναφέρουμε καταστάσεις που είδαμε τις τελευταίες μέρες με τις επισκέψεις μας σε νηπιαγωγεία για να καταγράψουμε την πραγματική κατάσταση – αφού δεν το κάνουν οι αρμόδιοι: Είδαμε τα νηπιαγωγεία-μαγαζάκια, το 33ο, το 46ο, το 7ο, το 25ο, το 9ο, το 71ο που ντροπιάζουν το δημόσιο σχολείο και δε μπορεί να τα ανεχθούμε πια –  είναι αρκετά τα 35 χρόνια. Είδαμε τα παλιά ερείπια που η δουλειά της νηπιαγωγού και μόνο κρύβει τα ερείπια, όπως το 31ο, και πρέπει να γκρεμιστούν. Είδαμε τα νηπιαγωγεία σε ανήλια ημιυπόγεια κτιρίων των δημοτικών σχολείων, με απαράδεκτες αίθουσες και στεγνούς πλακόστρωτους διαδρόμους για αυλή, όπως το 12ο, το10ο και πολλά άλλα που αναζητούν το χώρο τους για να είναι Νηπιαγωγεία.

   Αν σ’ αυτά προστεθούν η οικονομική ένδεια και εξάρτηση των νηπιαγωγείων, η κατάσταση φαίνεται αδιέξοδη για τη Νηπιαγωγό.

   Τη νηπιαγωγό που έχει εγκαταλειφθεί μόνη της – σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες της Ευρώπης έχει τη βοηθό της  και ως 15 παιδιά – χωρίς να μπορεί ούτε στο διάλειμμα να πάρει ανάσα, που γίνεται και καθαρίστρια και μαγείρισσα και τραπεζοκόμος και νηπιοκόμος κι ακόμα και οικοδόμος για να διορθώσει ζημιές που τα συνεργεία του Δήμου ούτε ύστερα από δέκα έγγραφα και τηλεφωνήματα δεν έρχονται να επισκευάσουν ή ερχόμενα αφήνουν περισσότερες πληγές.

  Αυτή είναι η κατάσταση και αυτό ΔΕΝ είναι ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

 

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

   Ο Σύλλογός μας και οι Νηπιαγωγοί ζητούμε από την  πολιτεία:

1. Να καταγράψει άμεσα την εικόνα όλων των νηπιαγωγείων την οποία θα προωθήσει προς τα αρμόδια υπουργεία και θα την κάνει γνωστή στην κοινωνία που την αφορά και το Σύλλογό μας.

2. Να πραγματοποιήσει μελέτη και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για γρήγορη αλλαγή της κατάστασης με αγορά κατάλληλων, ανεξάρτητων κτιρίων ή την αγορά οικοπέδων και την κατασκευή νηπιαγωγείων που θα πληρούν τις σύγχρονες ανάγκες του κλασσικού και ολοήμερου νηπιαγωγείου.

3. Να εφαρμοστεί άμεσα η λειτουργία των νηπιαγωγείων με ανώτερο αριθμό 15 μαθητών σε κάθε τμήμα.

4. Να διατεθεί καθαρίστρια που θα παραμένει στο νηπιαγωγείο σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του κλασσικού και του ολοήμερου τμήματος.

 

   Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ μας θα παρακολουθεί άμεσα τη διαδικασία της υλοποίησης των προτάσεων. Θέτουμε το ζήτημα των Νηπιαγωγείων σε άμεση προτεραιότητα και το ΔΣ, μαζί με τις νηπιαγωγούς και όλα τα μέλη του θα βρίσκονται σε αγωνιστική επαγρύπνηση για να μη ξεχαστούν προτάσεις και υποσχέσεις.

 

                                                                               Πάτρα 20-10-2009

 

Αποθήκευσε το σαν έγγραφο

                                    

Οκτ 09
21

 classroom.jpg

πρόταση του ΠΑΜΕ στο ΔΣ)

   Οι αποσπάσεις γίνονται σε δύο φάσεις:

 Α΄ ΦΑΣΗ: Ιούνιος, ώστε να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί τη νέα τους θέση και να κάνει και το σχολείο αλλά και οι ίδιοι τον προγραμματισμό τους. (Δηλώνουν μόνο θέσεις που τους εξυπηρετούν. Όσοι δεν αποσπαστούν στην Α΄ φάση και κάθε άλλος εκπαιδευτικός έχουν δικαίωμα αίτησης στη Β΄ φάση).

– Β΄ ΦΑΣΗ: Σεπτέμβριος, που κάνουν αίτηση όλοι όσοι επιθυμούν (και δεν αποσπάστηκαν το Ιούνιο) και γίνεται ενιαίος πίνακας.

 

·                    Όλες οι αποσπάσεις γίνονται από το ΠΥΣΠΕ.

·                    Ισχύουν κριτήρια για όλες τις αποσπάσεις.

 

Προϋπόθεση είναι η διαφάνεια της διαδικασίας που μπορεί να εξασφαλιστεί με:

ü Ενιαία διαδικασία και όχι σταδιακή

ü Ανακοίνωση του συνόλου των θέσεων και τον Ιούνη και το Σεπτέμβρη

ü Ανακοίνωση όλων των αιτούντων και των λόγων που έχει ο καθένας

ü Ανακοίνωση των τοποθετήσεων

 

Ø    Τα κριτήρια που ισχύουν για τις αποσπάσεις είναι:

 

Α)ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΥΓΕΙΑΣ με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για όλες τις κατηγορίες.

Β) ΜΗΤΕΡΕΣ ΜΕ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ –ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ

Γ) ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 

Δ) ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ

Ε) ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ όποιος κάνει για πρώτη φορά αίτηση έναντι άλλου με τα ίδια κριτήρια που δεν αιτείται μετάθεση και παίρνει μόνιμα απόσπαση. 

 

  – Για τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών και των νεοδιορισμένων ισχύουν τα κριτήρια Α΄, Β΄ και Γ΄ και ακολουθεί:

Δ) ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ.

(η πρόταση θα κατατεθεί στο ανοιχτό ΔΣ την 22-10-2009, ώρα 7, στο 25ο ΔΣ)

 

 

                                                                                            Πάτρα 19-10-2009

Αποθήκευσε το σαν εγγραφο

 

principals.jpg


  Μήπως γίνονται οι αποσπάσεις για να «βολεύουμε» τους «δικούς» μας παραταξιακά και κομματικά;

   Μήπως για να κάνουν οι αιρετοί και οι παρατάξεις την εκλογική τους πελατεία;

   Μήπως για να υποχρεώνουμε, να κρατούμε «ομήρους», να ελέγχουμε τους εκπαιδευτικούς διοικητικά και πολιτικά;

Ø   ΟΛΟΙ πάντως κάνουν πως γίνονται οι αποσπάσεις για την εξυπηρέτηση των συναδέλφων(;;;).

 

 ΦΕΤΟΣ, παρά τις προσπάθειες του ΔΣ και τις υποσχέσεις ότι θα λειτουργήσει η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία, υπάρχουν πάλι πολλά ερωτήματα:

          Αποσπάστηκαν συνάδελφοι με χρόνια υπηρεσίας λιγότερα από άλλους, του ίδιου σχολείου και με περισσότερα χρόνια;

          Αποσπάστηκαν συνάδελφοι σε σχολεία της πόλης, ενώ άλλοι, με περισσότερα χρόνια, όχι;

          Αποσπάστηκαν συνάδελφοι σε σχολείο που δεν είχαν δηλώσει, ενώ άλλοι που το είχαν δηλώσει, και με περισσότερα χρόνια, δε μετακινήθηκαν;

          Αποσπάστηκαν συνάδελφοι από σχολείο σε σχολείο στο ίδιο σχολικό συγκρότημα;

          Αποσπάστηκαν συνάδελφοι από την πρώτη φάση, ενώ άλλοι, με περισσότερα προσόντα, περίμεναν τη δεύτερη και την τρίτη φάση;

   Οι αιρετοί, που είναι το «μάτι» του κλάδου στο ΠΥΣΠΕ, ΟΛΟΥ του κλάδου, δεν θα έπρεπε να επιτρέπουν τίποτα τέτοιο να αποφασιστεί. ΟΜΩΣ αυτοί έχουν την κύρια ευθύνη γι’ αυτό και αυτοί έκαναν τις περισσότερες «εξυπηρετήσεις».

   Αυτά συμβαίνουν και θα συμβαίνουν όταν δεν υπάρχουν ΟΡΟΙ και ΚΡΙΤΗΡΙΑ για κάθε πράξη του ΠΥΣΠΕ.

Ø   Το ΠΑΜΕ, δε θα ανεχθεί τη συνέχιση αυτής της κατάστασης και ιδιαίτερα τώρα με την εκπροσώπησή του στο ΔΣ συμβάλλει στο να παρθούν αποφάσεις.

Ø   Στο ανοιχτό ΔΣ της 22-10-09, που το ΠΑΜΕ πρότεινε και έγινε δεκτό από τα άλλα μέλη, θα καταθέσουμε ολοκληρωμένη πρόταση για τους όρους και τα κριτήρια με τα οποία θα γίνονται οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών στο ΠΥΣΠΕ. ΘΕΛΟΥΜΕ τη συμμετοχή, τις απόψεις και τις προτάσεις των συναδέλφων σ’ αυτό το ΔΣ. Τους καλούμε να ενδιαφερθούν, να είναι παρόντες, να διαμορφώνουν οι ίδιοι τις αποφάσεις. ΤΟΤΕ θα πάμε καλά!

 

 

                                                                                                         Πάτρα 17-10-2009

Αποθήκευσε το σαν έγγραφο

Μέσα στο καλοκαίρι τρέχαμε στα γραφεία και το ΠΥΣΠΕ και ζητούσαμε να μάθουμε τις ανάγκες των σχολείων σε προσωπικό και οι προϊστάμενοι έκρυβαν την πραγματικότητα για να προφυλάξουν την κυβέρνηση από τις πιέσεις και να ξεπεραστεί η κρίση …κάνοντας οικονομία στην εκπαίδευση!
Προκηρύχτηκαν οι εκλογές και η Αχαϊα είδε …ύστερα από χρόνια αναπληρωτές να φτάνουν στα σχολεία για τις στοιχειώδεις ανάγκες.
Τώρα μιλούν για κάλυψη των αναγκών παρόλο που και πριν βεβαίωναν στα ΜΜΕ ότι όλα λειτουργούν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Όμως ξεχάσαμε τι σχολείο ονειρευτήκαμε και τι σχολείο …κατάντησε.
Δεν το συγκρίνουμε πια μ’ αυτό που αξίζει αυτός ο λαός, μ’ αυτό που έχει ανάγκη. Αρκούμαστε στο τεχνοκρατικό ισοζύγιο των αριθμών:
Ονειρευτήκαμε το Νηπιαγωγείο με τα 15 παιδιά στο τμήμα, με τη νηπιαγωγό και τη βοηθό της, σε ευρύχωρο κτίριο και χαρούμενη αυλή, κι έχουμε τα νοικιασμένα νηπιαγωγεία του δρόμου όπου καταπιέζονται τα όνειρα των παιδιών και η ψυχή της νηπιαγωγού. Οι αριθμοί ωστόσο ευημερούν!
Ονειρευτήκαμε το σχολείο με τα μικρά τμήματα, τα εργαστήρια, όπου θα γίνεται αντισταθμιστική αγωγή και για τους πιο αδικημένους κοινωνικά, και φτάσαμε στο σημείο να έχει καταργηθεί η ενισχυτική διδασκαλία και η παιδαγωγική της ένταξης να μένει μια μοντέρνα προσέγγιση μόνο για την από καθέδρας  διδασκαλία και τις επίσημες διαλέξεις. Ωστόσο, παρουσιάζεται πως δε λείπει κανένας δάσκαλος!
Ονειρευτήκαμε το γενικευμένο ΟΛΟΗΜΕΡΟ όπου θα ολοκληρώνεται η ημερήσια εκπαίδευση, με ποικίλες αθλητικές, καλλιτεχνικές και μορφωτικές δραστηριότητες και το παιδί θα φεύγει ευχαριστημένο, ολοκληρωμένο χωρίς τα βιβλία και χωρίς να έχει ανάγκη το φροντιστήριο της ξένης γλώσσας. ΕΛΕΥΘΕΡΟ! Και κατάντησε πάρκιν που κάνει τους γονείς να διαγράφουν τα παιδιά τους.
Για το δάσκαλο το ζητούμενο, εδώ τοπικά, παραμένει ακόμη η δικαιοσύνη στις αποσπάσεις κι αυτό φέτος δοκιμάστηκε και με ευθύνη των αιρετών του ΠΥΣΠΕ. Έχουμε κραυγαλέα στοιχεία και ερωτήματα να θέσουμε. Οι πελατειακές σχέσεις θα τελειώσουν. Θα μπουν όροι σε κάθε πράξη.

Το ΠΑΜΕ λοιπόν, μ’ αυτές τις σκέψεις και τις θέσεις, κατέθεσε στο ΔΣ του Συλλόγου μας, την 8-10-2009, ΠΡΟΤΑΣΗ για τη λειτουργία και δράση του ως διεκδικητικού συνδικαλιστικού οργάνου:
Ο Σύλλογος δεν είναι υπηρεσία για να εξαντλείται η δράση του στις επισκέψεις και την αλληλογραφία. Εμείς δε θα δεχτούμε να εξαντλήσουμε το ρόλο μας στο ΔΣ μόνο μ’ αυτές τις μορφές διεκδίκησης, σαν να είμαστε υπάλληλοι.
Δε θα κάνουμε «εκπτώσεις» στα οράματα του κλάδου, δε θα αρκεστούμε στην ικανοποίηση που δηλώνει η διοίκηση για τη φετινή κάλυψη των στοιχειωδών αναγκών των σχολείων σε προσωπικό. Θα διεκδικήσουμε το ποιοτικό δημόσιο σχολείο, το πλούσιο, το ελκυστικό που θα υπερακοντίζει το ιδιωτικό, θα υπερέχει στη σύγκριση και θα το προτιμούν οι γονείς!
Η κάλυψη των τμημάτων με εκπαιδευτικούς που έλειπαν ικανοποίησε βασικές ανάγκες αλλά η ποιότητα του δημόσιου σχολείου απαιτεί ακόμα:
Επαναλειτουργία και γενίκευση οργανωμένης ενισχυτικής διδασκαλίας.
Λειτουργία όλων των τμημάτων νηπιαγωγείου με αριθμό μέχρι 15 νήπια και του δημοτικού μέχρι 20 μαθητές.
Εδική μέριμνα για περιπτώσεις σχολείων με μαθητές ΑΜΕΑ, τσιγγανόπαιδα και μετανάστες.
Αναβάθμιση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού ρόλου του Ολοήμερου.
Εξάλειψη του αίσχους των ενοικιαζόμενων νηπιαγωγείων με άμεσο προγραμματισμό αγοράς ή κατασκευής κατάλληλων κτιρίων που θα εξυπηρετούν και τις ανάγκες ενός σωστού Ολοήμερου.
Οργανωμένη μελέτη και σύντομος προγραμματισμός από το Δήμο για ανάπλαση των αύλειων χώρων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων.

Για την υλοποίηση αυτών των στόχων το  ΠΑΜΕ πρότεινε στο ΔΣ πλαίσιο ΑΜΕΣΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ με ορισμένο χρονοδιάγραμμα:
22-10-09, ώρα 7, στο 25ο ΔΣ, ανοιχτό ΔΣ, με θέματα τις αποσπάσεις και τις τοποθετήσεις αναπληρωτών και την κατάσταση στα σχολεία. (Την πρόταση ψήφισε ομόφωνα το ΔΣ).
23-10-09, ώρα 1. Συγκέντρωση Νηπιαγωγών στο γραφείο του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης και παράσταση του ΔΣ και Νηπιαγωγών με τα αιτήματα.
27-10-09, ώρα 12. Συγκέντρωση δασκάλων και νηπιαγωγών στο γραφείο του Δημάρχου και παράσταση με τα αιτήματα που αφορούν το Δήμο.
2-11-09, ώρα 9. Συγκέντρωση όλων των μελών του Συλλόγου στην Περιφέρεια και παράσταση με τα αιτήματά μας. Αμέσως μετά πραγματοποίηση της ΓΣ στο Εργατικό Κέντρο.

Το ΠΑΜΕ προτείνει στο ΔΣ να γίνει από τα μέλη του πανεξόρμηση στα σχολεία για να καταγραφεί η κατάσταση και να ενημερωθούν άμεσα όλοι οι συνάδελφοι.
Ήδη το ΠΑΜΕ επισκέπτεται τα σχολεία, έχει καταγράψει και παραδώσει κατάσταση αναγκών τους στο ΠΥΣΠΕ και συνεχίζει καθημερινά αυτή την πολύ χρήσιμη επικοινωνία.
To ΠΑΜΕ γνωρίζει ότι ΠΑΝΤΑ αλλά ΚΑΙ ΤΩΡΑ με τη νέα κυβέρνηση, που υπόσχεται, μόνο η αγωνιστική διεκδίκηση οδηγεί στην ικανοποίηση των αιτημάτων και γι’ αυτό συνεχίζει τον αγώνα του με συνέπεια. Η υπεράσπιση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ έχει προοπτική μόνο όταν είμαστε σε ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΛΗΣ.

Πάτρα, Οκτώβρης 2009

 katalipsi-loyketo.jpg

   Νέα, μεγαλύτερη από κάθε προηγούμενη, επίθεση δέχεται η δημόσια εκπαίδευση στην Αχαΐα από την ίδια τη διοίκηση του νομού. Ο Διευθυντής εκπαίδευσης έχει μετατραπεί στον πιο στυγνό διεκπαιραιωτή της κυβερνητικής πολιτικής της λιτότητας και της ταξικής επιλογής στην εκπαίδευση. Στόχος η λιτότητα που επιβάλλει η κυβέρνηση στο όνομα της κρίσης και αποτέλεσμα θα είναι η καταρράκωση της δημόσιας εκπαίδευσης που θα κάνει πιο εύκολη τη θεσμοθέτηση των μεταρρυθμίσεων της ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ στην πορεία της ιδιωτικοποίησης. Της εκπαιδευτικής πολιτικής που συμφέρει τις μεγάλες επιχειρήσεις και επιβάλλει η ΕΕ των μονοπωλίων. Που θα κάνει τα παιδιά μας εύκαμπτους απασχολήσιμους, σύγχρονους δούλους.

  Η διοίκηση αυθαιρετεί και πολλές φορές παρανομεί παίρνοντας μέτρα κατάργησης σχολείων που δε δικαιούται. Υποβιβάζει σχολεία της περιφέρειας και συμπτύσσει τμήματα στην πόλη με κριτήρια αυστηρά αριθμητικά. Αδιαφορεί για τις παιδαγωγικές ανάγκες, την αντισταθμιστική αγωγή στην επαρχία, την ύπαρξη μεταναστόπουλων, τσιγγανόπαιδων και παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στα τμήματα και τα καταδικάζει για όλη τους τη ζωή. Αδιαφορεί πλήρως για τις προτάσεις των σχολικών συμβούλων, όπως οι ίδιοι καταγγέλλουν και τους έχει στο περιθώριο, η ενισχυτική διδασκαλία πάει να καταργηθεί, τα λειτουργικά κενά που θα παρουσιάζονται στα μέσα της χρονιάς δε θα καλύπτονται και  τα σχολεία θα βρίσκονται σε υπολειτουργία και αναστάτωση ενώ οι δάσκαλοι θα υποχρεώνονται σε απλήρωτες υπερωρίες και συμπτύξεις τμημάτων.

 

  Κανένας προγραμματισμός για μια καλή σχολική χρονιά δεν υπάρχει, υπάρχει όμως μεθοδευμένος σχεδιασμός για το χτύπημα της δημόσιας εκπαίδευσης:

  • Τα σχολεία αρχίζουν και πολλοί δε γνωρίζουν που θα τοποθετηθούν, γιατί η προσπάθεια περιορισμού των θέσεων ακόμα συνεχίζεται – οι υπεράριθμοι φτάνουν τους 100 και ο οικογενειακός προγραμματισμός είναι στον αέρα.
  • Το 66ο ΔΣ γίνεται προσπάθεια να καταργηθεί – με αρχή την υποβίβασή του σε 5/θέσιο – και να απορροφηθεί από άλλο για να εξυπηρετηθούν «ημέτεροι» και να περιοριστούν θέσεις – πράγμα που θα αποτελέσει πρόβα και για άλλες συγχωνεύσεις σε συγκροτήματα.
  • Τα σχολεία 57ο , Φαρών, Σκιαδά, Βασιλικού, υποβιβάστηκαν σε 3/θέσια χωρίς πολλές διαδικασίες. Και  η ουσία είναι ότι το μέτρο γενικεύεται χωρίς να υπολογίζονται οι ιδιαιτερότητες της επαρχίας, ο μεγάλος αριθμός μεταναστών που εξυπηρετούνται απ’ αυτά τα σχολεία. Τα προβλήματα θα βγουν σύντομα. Και τα παιδιά είναι σίγουρα καταδικασμένα!
  • Τα σχολεία υποχρεώνονται να λειτουργήσουν με τμήματα των 26 μαθητών. Διαιρεμένα τμήματα επανασυμπτύσσονται και δε ρωτούν αν μέσα στα 26 υπάρχουν και τρία παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, τι μάθηση θα γίνει – ειδικά στην Α΄, πώς θα «επιβιώσει» αυτός ο δάσκαλος ή ακόμα χειρότερα η νηπιαγωγός – που ήδη οδηγείται στα ηρεμιστικά – ενώ το νηπιαγωγείο γίνεται απλώς παιδοφυλακτήριο.  
  • Περισσότερα ολοήμερα θα ξεκινήσουν με 50 και πάνω παιδιά αλλά με ένα μόνο δάσκαλο και οι ειδικότητες θα αναζητούνται όλη τη χρονιά. Άλλη μια απογοήτευση για μας και για τους γονείς που θα βλέπουν τα παιδιά τους να γυροφέρνουν ως τις 4 χωρίς παιδαγωγικό πρόγραμμα και θα αναγκαστούν να τα σταματήσουν. Το ολοήμερο πάει να εκφυλιστεί: Η σημερινή διοίκηση υλοποιεί πιστά την κυβερνητική πολιτική απαξίωσης του δημόσιου σχολείου!

 

   Αυτά τα σκληρά μέτρα που παίρνονται φέτος αν συνδυαστούν και με τις κατευθύνσεις που χτυπούν τα εργασιακά μας δικαιώματα και που άρχισαν ήδη να υλοποιούνται από ελάχιστους, ευτυχώς, διευθυντές, θα κάνουν ένα σχολείο αποκρουστικό για τα παιδιά και κολαστήριο για τους εκπαιδευτικούς και μερικοί τρίβουν τα χέρια τους γι’ αυτό:

  • Το καθηκοντολόγιο  άρχισε να κάνει την εμφάνισή του, αν και σε ελάχιστες περιπτώσεις όπου κάποιοι προσπαθούν να δείξουν ότι είναι εξουσία.
  • Η πίεση για υποχρεωτικές, απλήρωτες υπερωρίες μεγαλώνει και γίνεται το μέσον για να μειωθούν διορισμοί και αναπληρωτές.
  • Η αναπλήρωση στο ολοήμερο επιβάλλεται να γίνεται από δασκάλους της πρωινής ζώνης σε βάρος της διδασκαλίας και με επιβάρυνση των άλλων εκπαιδευτικών.
  • Η παραμονή υποχρεωτικά στο σχολείο, πέρα από το διδακτικό ωράριο, χωρίς αντικείμενο και για 30 ώρες τη βδομάδα, θα οδηγήσει στη λειτουργία του ολοήμερου από τους εκπαιδευτικούς της πρωινής ζώνης.
  • Οι ωρομίσθιοι αυξάνονται στην εκπαίδευση για να γίνουν αύριο η μόνη σχέση εργασίας όλων των εκπαιδευτικών και θα καταργηθεί η μονιμότητα. Προετοιμάζουν την εκ των πραγμάτων επιβολή και την εύκολη θεσμοθέτησή της.

 

   ΑΥΤΑ περιμένουν τη δημόσια εκπαίδευση και το δάσκαλο. Θα μείνουμε ακόμα απαθείς;

 

   Το ΠΑΜΕ σας ζητά να ανησυχήσετε, να αντιδράσετε, να ξεσηκωθείτε, να αγωνιστείτε για την ΠΑΙΔΕΙΑ το ΠΑΙΔΙ και το ΔΑΣΚΑΛΟ.

   Το ΠΑΜΕ θα αγωνιστεί, προτείνει συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσης και σας ζητά να βρεθείτε μαζί του στους αγώνες γιατί θα παραμείνει σταθερό και ασυμβίβαστο:

  • Ενημέρωση όλων των συναδέλφων και των γονέων με όλες τις δυνάμεις και με κάθε μέσον και κύρια με επισκέψεις σε όλα τα σχολεία.
  • Πρόταση στο ΔΣ του Συλλόγου για ενημέρωση διευθυντών, ενημέρωση από τα ΜΜΕ, παράσταση διαμαρτυρίας και κατάθεση θέσεων στη Διοίκηση, επισκέψεις στα σχολεία και απόφαση για αγωνιστική κινητοποίηση με την έναρξη της σχολικής χρονιάς και στήριξη από τη ΔΟΕ. Η πρώτη σχολική μέρα να είναι ΑΠΕΡΓΙΑ! Κλιμάκωση αν δεν τοποθετηθούν εκπαιδευτικοί που θα καλύπτουν τις παιδαγωγικές ανάγκες.
  • ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ όλου του ΠΑΜΕ της Πάτρας την 11 Σεπτέμβρη έξω από τα γραφεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, παράσταση και κατάθεση θέσεων στη Διοίκηση για:

          Καμία τάξη του δημοτικού πάνω από 20 μαθητές.

          Κανένα τμήμα νηπιαγωγείου πάνω από 15.

          Ένας επιπλέον δάσκαλος σε κάθε σχολικό κέντρο της επαρχίας.

          Πρόσθετος δάσκαλος και νηπιαγωγός σε κάθε τάξη που έχει μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

          Δάσκαλος ενισχυτικής διδασκαλίας όπου προτείνουν οι διευθυντές.

          Ανάλογα να τοποθετηθούν δάσκαλοι και στο ολοήμερο και ειδικότητες από την αρχή της χρονιάς.

          Μέτρα για την υγεία των μαθητών σύμφωνα με τις προτάσεις της ΑΣΓΜΕ.

          Λειτουργία του 66ου ΔΣ ως 6/θέσιου όπως μέχρι τώρα.

 

  Το ΠΑΜΕ θα συνεχίσει τον αγώνα για την ΠΑΙΔΕΙΑ που δικαιούται ο λαός και για τα δικαιώματα του ΔΑΣΚΑΛΟΥ.

   ΟΛΗ τη χρονιά θα είναι ΚΟΝΤΑ στους συναδέλφους, ΜΕΣΑ στα σχολεία.

 

                                                                                                  Πάτρα 31-8-2009

Αποθήκευσε το σαν έγγραφο

silent.jpg

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

Έτσι κάνουν οι καλοί διευθυντές. Όπως η κα Υφαντή. Για να μπορέσει να διοικήσει το σχολείο, να την υπακούν οι δάσκαλοι, τους κάνει μια μήνυση και αν τολμούν ας έχουν άποψη…

   Στις 6-3-2009 υπέβαλε μήνυση κατά των συναδέλφων του σχολείου της  Αγάθης Νικολάου και Χαράς Χρυσανθοπούλου, γιατί λέει «…είχαν συντάξει …και αμέσως μετά την μοίρασαν σε όλους τους παρευρισκόμενους (συναδέλφους)» ανακοίνωση του ΠΑΜΕ της οποίας «…έλαβε γνώση ολόκληρη η εκπαιδευτική κοινότητα του Νομού και όχι μόνον…με αποτέλεσμα να προσβληθεί έτσι η προσωπικότητά (της) και να τρωθεί η τιμή και η υπόληψή (της) ως ατόμου, αλλά και ως επιστήμονα, δεδομένου ότι… διατελ(εί) επιστημονικός συνεργάτης του Καθηγητή στον Τομέα …κ. …»

   Οι δύο συναδέλφισσες είχαν αιτιολογημένη αντίθεση να εγκαταλείψουν την τάξη τους και να αναπληρώσουν το κενό του ολοήμερου στην απογευματινή ζώνη, δεν υπέκυψαν στις πιέσεις της και κατέθεσαν άλλη πρόταση.  

   Κατακαλόκαιρο λοιπόν έφτασαν οι κλήσεις για να απολογηθούν οι κατηγορούμενες ότι…δεν είναι ελέφαντες. Ότι δηλαδή η μία δεν είναι καν μέλος του ΠΑΜΕ, ότι στο ΠΑΜΕ δε μπορεί κανείς να βγάζει ανακοινώσεις με τον τίτλο του γιατί οι αποφάσεις είναι συλλογικές και προσεκτικές και ότι ο …βίος και η πολιτεία της κυρίας διευθύντριας στο 18ο απασχόλησε το ΠΑΜΕ αλλά και το Σύλλογο δύο χρόνια τώρα όχι γιατί ενδιαφέρει το πρόσωπό της και η προσωπικότητά της αλλά γιατί οργάνωσε απεργοσπασίες, προσπάθησε να εφαρμόσει καθηκοντολόγιο, να παραβιάσει ωράρια, διαίρεσε τους συναδέλφους, εκβίασε συναδέλφους, απείλησε συναδέλφους, ανέφερε στη διοίκηση συναδέλφους, παρανόμησε και όλα είναι γνωστά στον Προϊστάμενο που παίζει τον Πόντιο Πιλάτο.

   Η σχετική ανακοίνωση, και οι άλλες του ΠΑΜΕ, έλεγχαν συνδικαλιστικά και δε συκοφαντούσαν το πρόσωπο αλλά αυτόν που κατέχει υπεύθυνη, δημόσια θέση και που για τη δράση του κρίνεται και δεν είναι ανεξέλεγκτος. Και αν το γραφείο δεν είναι ικανό να την ελέγξει για τις παρανομίες θα γίνει αυτό από άλλο δρόμο και θα λογοδοτήσει και η διευθύντρια και ο Προϊστάμενος θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις για την ανοχή – που αποθράσυνε τη διευθύντρια. Τα στοιχεία υπάρχουν για όλα αυτά.

   Τώρα λοιπόν, μ’ αυτή τη μήνυση, θα πρέπει να αναμένει η κα διευθύντρια την αποκατάσταση της χαμένης υπόληψής της. Περιμένουμε λοιπόν να τη δημοσιεύσει για να δικαιωθεί «από την εκπαιδευτική κοινότητα και όχι μόνο»!!! Αν δεν το κάνει βέβαια αυτή, θα το κάνουμε εμείς γιατί σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς…λίγο γέλιο χρειάζεται η «εκπαιδευτική κοινότητα και όχι μόνο»…

  Το ΠΑΜΕ θα στηρίξει τις διωκόμενες συναδέλφους. Ήδη μέλος του κατέθεσε τα πραγματικά γεγονότα όπως έκανε και ο Πρόεδρος του Συλλόγου μας.

   Το ΠΑΜΕ δε θα πάψει ούτε στιγμή να καταγγέλλει τις αντιδιδασκαλικές νοοτροπίες και συμπεριφορές από όπου και αν προέρχονται, τις επιθέσεις, που πολλαπλασιάζονται, για την ανατροπή των κατακτήσεων και των εργασιακών μας δικαιωμάτων και θα στηρίζει κάθε συνάδελφο που αντιστέκεται και έχει ανάστημα να αποκρούσει τις αυθαιρεσίες.

  Τις γελοιότητες σαν αυτή των μηνύσεων θα τις αντιμετωπίζει με την αποκάλυψή τους σε όλη την κοινωνία, με συνδικαλιστικό αγώνα και με πολιτικά επιχειρήματα.

                                                                                                                  Πάτρα 31-8-2009

Αποθήκευσε το σαν έγγραφο

schule.jpg

  Το ΔΣ του Συλλόγου είχε συνάντηση με το ΠΥΣΠΕ την 15-7-2009 και, με την εισήγηση του Προέδρου, έβαλε θέματα για τη λειτουργία των σχολείων και τους εκπαιδευτικούς, όπως:

  • η καθυστέρηση των μεταθέσεων
  • η κατάργηση των υποχρεωτικών υπερωριών
  • η κάλυψη κενών με αναπληρωτές και όχι με ωρομίσθιους
  • η εγγραφή όλων των προνηπίων και τα πληθωρικά τμήματα
  • η έγκαιρη τοποθέτηση ειδικοτήτων στα ολοήμερα
  • η εφαρμογή ενός κύριου κύκλου αποσπάσεων αρχές Σεπτέμβρη.

 

                                         Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

       του εκπροσώπου της «Ταξικής Ενότητας», περιληπτικά:

Είναι γνωστό ότι η πολιτική της κυβέρνησης είναι να γίνει οικονομία στην εκπαίδευση, με τμήματα των 25 μαθητών και μείωση διορισμών και αναπληρωτών. Οικονομία στην εκπαίδευση όμως σημαίνει υποβάθμιση του Σχολείου και του παιδαγωγικού έργου. Αν εφαρμοστούν οι κυβερνητικές εντολές, οι προϊστάμενοι θα δηλώνουν ότι όλα λειτουργούν κανονικά και χωρίς ελλείψεις αλλά η πραγματικότητα στην ποιότητα της εκπαίδευσης θα είναι διαφορετική. Υπάρχει η εκπαίδευση που:

          Η Α΄ τάξη με 24 ή 25 μαθητές και ίσως με 1-2 τσιγγανόπαιδα ή με μαθησιακές δυσκολίες, τυπικά θεωρείται καλυμμένη, όμως σωστό παιδαγωγικό έργο δε γίνεται και η δασκάλα βγαίνει «άρρωστη» και απογοητευμένη.

          Το  Νηπιαγωγείο απαιτείται να συμπληρώσει 25 νήπια στο τμήμα και τότε, σύμφωνα με το νόμο και την εγκύκλιο της Διεύθυνσης, είναι σωστή η προϊσταμένη. Έτσι όμως καταντά φύλαξη και η νηπιαγωγός χρειάζεται ηρεμιστικά.

          Οι ανάγκες για ενισχυτική διδασκαλία αποσιωπούνται, σχεδόν έχει χαθεί από τα σχολεία, τα παιδιά με δυσκολίες καταδικάζονται, αλλά ελλείψεις εκπαιδευτικών δε φαίνονται.

          Το Ολοήμερο λειτουργεί για μήνες χωρίς ειδικότητες, κάθε χρόνο και χειρότερα, έχει καταντήσει «πάρκιν» παιδιών και είναι απογοήτευση για μας που αλλιώς το ονειρευτήκαμε.

  Με τέτοια εκπαιδευτική πολιτική οι αριθμοί θα βγαίνουν σωστοί και θα γίνονται μηδέν διορισμοί στην Αχαΐα, όπως φέτος, και θα δίνονται ελάχιστα κονδύλια για αναπληρωτές, αλλά τότε το δημόσιο Σχολείο θα υποβαθμίζεται, Παιδεία δε θα παρέχει, τα παιδιά του απλού πολίτη θα είναι καταδικασμένα και θα πολλαπλασιάζονται τα ιδιωτικά και τα σχολεία «ελίτ», όπως απαιτεί και στην Πάτρα η «ανώτερη» τάξη.

  Οι προϊστάμενοι είναι κι αυτοί δάσκαλοι, γνωρίζουν, και από τη σημερινή θέση τους έχουν μια παραπάνω δυνατότητα να καλυτερέψουν την εκπαίδευση. Θα το κάνουν αν «σκύψουν» πάνω από κάθε σχολείο και κάθε δάσκαλο και δουν τις συνθήκες που δουλεύει, τι αντιμετωπίζει, πώς αισθάνεται, και καταγράψουν τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων για να επιτελούν παιδαγωγικό έργο κι όχι να φαίνονται μόνο προς τα έξω οι αριθμοί σωστοί. Με τέτοια κριτήρια πρέπει να κάνουν τις προτάσεις τους και να τις τεκμηριώσουν προς το υπουργείο για να κάνει τους ανάλογους διορισμούς και να δώσει τις πιστώσεις για αναπληρωτές.  

  Ο Σύλλογος με τη διεκδικητική του στάση, και με αγώνες ακόμα, θα στηρίξει τέτοιες προτάσεις από τους προϊσταμένους, έτσι που να αναγκαστεί το υπουργείο να τις εγκρίνει.

 

  Τοποθετήθηκαν μέλη του ΔΣ και αιρετοί. Κυριάρχησε στις τοποθετήσεις τους η πρόταση για τις αποσπάσεις. Οι προϊστάμενοι βρήκαν, όπως είπαν, ενδιαφέρουσες τις προτάσεις και επιφυλάχτηκαν να τις συζητήσουν και να αποφασίσουν.

  ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ…

 

Αποθήκευσε το σαν έγγραφο

 piso_apo_maskes1.jpg

(η πρώτη προσπάθεια εκλογής προεδρείου)

 

  Η θέση στο ΔΣ είναι θέση ευθύνης απέναντι στους 1800 του Συλλόγου  αλλά και σ’ όλο τον κλάδο και η κάθε κουβέντα εκεί μέσα, η κάθε πρόταση και η κάθε ενέργεια πρέπει να γίνεται με περίσκεψη και δέος.

  Έτσι το ΠΑΜΕ, με τον εκπρόσωπο του ψηφοδελτίου ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ, στην πρώτη συνεδρίαση του ΔΣ την Τετάρτη 10-9 κατέθεσε την πρόταση για αναλογικό αντιπροσωπευτικό προεδρείο (δηλ. διαπαραταξιακό όπου κάθε παράταξη, ανάλογα με τη δύναμή της, θα επιλέγει θέση στο προεδρείο) – που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της παράταξης και στάλθηκε στα σχολεία με το ηλ. Ταχυδρομείο.

  Η πρόταση είχε ως στόχο την υπεύθυνη συμμετοχή όλων των παρατάξεων στο προεδρείο, την ενότητα όλων για τη διεκδικητική δράση του Συλλόγου και τη σύντομη συγκρότηση ώστε να μην αδρανοποιείται ο Σύλλογος και αφήνει τα μέτρα να περνούν, κάτι που είναι κοινή θέληση και απαίτηση όλων των μελών του Συλλόγου.

  Οι δύο παρατάξεις δέχτηκαν την πρότασή μας, όμως ο εκπρόσωπος  του «Αριστερού Ενωτικού Ψηφοδελτίου» ακύρωσε την υλοποίησή της με μια πρόταση που δημιουργεί πολλά ερωτηματικά. Πρότεινε, όχι μια συνολική θέση για το προεδρείο του ΔΣ, αλλά ονομαστικά τον εκπρόσωπό μας για τη θέση του ΠΡΟΕΔΡΟΥ, αρνούμενος τη συμμετοχή σε κάθε άλλη διαδικασία.

  Δε γνωρίζουμε αν η πρόταση αυτή είναι πρόταση του ΑΕΨ ή μια προσωπική, ευκαιριακή άποψη του συγκεκριμένου εκπροσώπου του στο ΔΣ. Όπως και να είναι – ας το δηλώσουν – θεωρούμε ότι η πρόταση έχει αφετηρία την περσινή συμφωνία ΑΕΨ-ΠΑΣΚ στο ΔΣ που και οι ίδιοι, παρά τις δικαιολογίες, θεωρούν στάση που πρέπει να ξεχαστεί με τη γνωστή μέθοδο να εκτεθεί με τον ίδιο τρόπο και το ΠΑΜΕ – που δε νομίζουμε ότι θα πετύχουν!

          Αν η περσινή τους στάση ήταν σωστή, γιατί δεν την επαναλαμβάνουν; Τα «κουκιά» βγαίνουν.

          Αν η θέση του προέδρου, που κατείχαν, έφερε τον αριστερό αέρα που διατυμπάνιζαν, γιατί δεν τον προτείνουν ξανά, για το…καλό μας;

          Αν μας το προτείνουν για να πάει αγωνιστικά ο Σύλλογος, γιατί δε συμμετέχουν κι αυτοί και μας αφήνουν μόνους;

          Αν πιστεύουν στην παράταξή μας, γιατί μας κατηγορούν; Πιστεύουν ότι και οι άλλες παρατάξεις θα μα στρώσουν το χαλί του προέδρου, για το καλό του Συλλόγου και θα στηρίζουν τις θέσεις του ΠΑΜΕ ή προσδοκούν το αντίθετο;

  Η «πρόταση» – που δεν είναι πρόταση αλλά «καρφί»-  έχει στόχο μόνο το ΠΑΜΕ:

– Να απομακρυνθούμε από την καθαρή, σταθερή θέση μας, να γίνουμε ευκαιριακοί και αφερέγγυοι.

  Προτείνουν για τη θέση του προέδρου αυτούς που βρίζουν(!). Πώς να μην το θεωρήσουμε ως μια πρόταση που δεν ενδιαφέρεται για το ΣΎΛΛΟΓΟ αλλά να χτυπήσει την παράταξή μας; Μια χυδαία προβοκάτσια και έναν πολιτικό τυχοδιωκτισμό  που δε θα ευτυχήσει!

 

  Το ΠΑΜΕ θα συνεχίσει σταθερά με την πρότασή του  και καλεί και το ΑΕΨ σε μια θετική στάση που θα δώσει διέξοδο και δύναμη στο Σύλλογο.

 

Πάτρα 12/6/2009

 

Αποθήκευσε το σαν έγγραφο

wecan.JPG

Συνάδελφοι, σας ευχαριστούμε.

Μας εμπιστευτήκατε να σας εκπροσωπήσουμε στο ΔΣ του Συλλόγου μας, να αγωνιστούμε για τις θέσεις μας, για τον κλάδο και αυτό είναι δέσμευσή μας.

 

Δε θα πούμε ότι είμαστε εμείς οι «σωτήρες», ότι όλα αλλάζουν τώρα. Θα πούμε όμως ότι δε θα κάνουμε πίσω σε τίποτα, ότι δε θα αφήσουμε τίποτα να περάσει χωρίς αγώνα, κανέναν  που να μη σταθούμε δίπλα του, στα δίκια του.

 

Σε κάθε πρόβλημα, σε κάθε προσπάθεια καταστρατήγησης ωραρίου από τη Διεύθυνση, μαζί με το Σύλλογο, μπορείτε να ενημερώνετε και τους συνδικαλιστές μας για να είστε σίγουροι πως το θέμα δεν  θα «ξεχαστεί», ούτε θα αποσιωπηθεί.

 

Η παράταξή μας, το ΠΑΜΕ, θα διαθέτει στους αγώνες όλες του τις δυνάμεις και οι υποψήφιοι στο ψηφοδέλτιο των δασκάλων, ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ Πάτρας, θα είναι όλοι στη διάθεσή σας για να ακούσουν, να μεταφέρουν και να στηρίξουν κάθε δίκαιο αίτημα.

 Θα είμαστε κοντά στο Δάσκαλο.  Τώρα από καλύτερη θέση.

 

Για άμεση επικοινωνία με κάποιους  από μας:

 

 

 

 

Βάης Πέτρος

δάσκαλος,  45ο ΔΣ

2610 643208

6978055052

Ζώτου Νίνα

νηπιαγωγός, 31o Νηπ

 

6964082612

Θεοχάρης Δημήτρης

δάσκαλος, 3ο ΔΣ Κ. Αχαϊάς

 

6973822128

Kότσινα Κατερίνα

δασκάλα, ΔΣ Α. Αλισσού

26930 71888

 

Μπούσης Σάκης

δάσκαλος, 7ο ΔΣ

2610 22647

6932814245

Νικολάου Αγάθη

δασκάλα, 18ο ΔΣ

2610 333894

 

Παλαρμάς Στέλιος

γυμναστής, ΔΣ Σαγαίικων

2610 346822

6934610312

Τζούδας Κώστας

δάσκαλος, 26ο ΔΣ

2610 436418

6973671635

Πάτρα 11/6/2009

Αποθήκευσε το σαν έγγραφο

(η τοποθέτηση του  εκπροσώπου του ψηφοδελτίου ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ, στη συνεδρίαση του ΔΣ)

 

neo-ds.jpg

 

         Σταθερή θέση του ΠΑΜΕ είναι η διαπαραταξιακή συγκρότηση του προεδρείου ώστε να εκφραστεί στο ΔΣ η θέληση των συναδέλφων.

         Η πρώτη παράταξη εκλέγει τον πρόεδρο και η κάθε επόμενη παράταξη καταλαμβάνει στο προεδρείο τη θέση που επιθυμεί.

         Καμία παράταξη δε μένει εκτός προεδρείου. Σε περίπτωση άρνησης κάποιας παράταξης, το ΠΑΜΕ το θεωρεί άρνηση ανάληψης ευθύνης και θα τοποθετηθεί ανάλογα.

         Η προηγούμενη εμπειρία στο Σύλλογό μας έδειξε ότι:

Α. Ο αποκλεισμός κάποιας παράταξης από το προεδρείο αδυνατίζει τη συνοχή του ΔΣ και δημιουργεί προσχήματα για την αποφυγή ανάληψης ευθύνης και δράσης και

Β. Οι υποσχέσεις και οι δεσμεύσεις για εφαρμογή ενός συμφωνημένου προγράμματος δράσης του ΔΣ είναι δικαιολογία για συμπλεύσεις που στην πράξη δεν εφαρμόζουν τις δεσμεύσεις. Έτσι το προηγούμενο ΔΣ, παρά τις προγραμματικές διακηρύξεις δεν έφερε τίποτα νέο και δε στάθηκε ούτε στο πρόγραμμα ούτε αντάξιο του ρόλου του.

– Το ΠΑΜΕ γνωρίζει ότι υπάρχουν σοβαρές διαφορές θέσεων ανάμεσα στις παρατάξεις, τέτοιες που ούτε το ΠΑΜΕ θα μπορούσε να κάνει τις υποχωρήσεις για να πλησιάσουν οι απόψεις ούτε και οι άλλες παρατάξεις γίνεται να υπερβούν την πολιτική τους φυσιογνωμία.

– Γι’ αυτό κάθε προσπάθεια προγραμματικών συγκλίσεων θα οδηγούσε ή σε ρήξη και μη συγκρότηση του ΔΣ ή σε εξαπάτηση των συναδέλφων που μας εξέλεξαν και απαιτούν την ύπαρξη και τη λειτουργία του ΔΣ ως πραγματικού συνδικαλιστικού οργάνου.

– Μ’ αυτή την πρόταση ο ρόλος του εκπροσώπου της ΤΑΞΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ στο ΔΣ θα είναι να παίρνει θέση σε όλα τα μεγάλα και τα τοπικά ζητήματα, να παρακινεί το ΔΣ σε ζωντανή ενημέρωση, δυναμική διεκδίκηση ώστε να είναι παντού παρόν, να υπερασπίζει το συνάδελφο, να ανατρέπει τα αντιλαϊκά μέτρα και να μην επιτρέψει καμιά αυθαιρεσία της διοίκησης, να ελέγχει τη δίκαια και όχι ρουσφετολογική λειτουργία των αιρετών, να συσπειρώσει το Σύλλογο για να τροποποιηθεί το καταστατικό και να προωθεί τις διεκδικήσεις του κλάδου για παιδεία που υπηρετεί τον απλό ελληνικό λαό. ΔΣ που θα το υπολογίζουν και θα το σέβονται ΟΛΟΙ.

– Το ΠΑΜΕ θέλει να βλέπει τα μέλη των άλλων παρατάξεων στο ΔΣ ως δασκάλους που ζουν, βλέπουν και αγωνιούν για τα παιδιά των αδικημένων λαϊκών τάξεων και όχι ως στελέχη κομμάτων που εξυπηρετούν ανάλογα ταξικά συμφέροντα. Γι’ αυτό θα συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση και πάντα θα ενημερώνει πλήρως τους συναδέλφους για τη δράση, τη λειτουργία του ΔΣ και τη θέση και στάση του κάθε υπεύθυνου στο συνδικαλιστικό μας όργανο.

 

Πάτρα 10-6-2009

Αποθήκευσε το σαν έγγραφο